Choć bardzo szanuję i cenie kolegę Muniora za wiedzę na temat zetorów to nie zgodzę się z opinią iż odradza samodzielną wymianę uszczelek nastawnika pompy. Nieco ponad miesiąc temu wymieniałem samodzielnie uszczelki po raz pierwszy i nie było żadnego problemu. Jest chyba na stronie forum audi A6 instrukcja wymiany (łącznie z czyszczeniem nastawnika) i robiąc wszystko zgodnie z instrukcją i powoli trudno zrobić to źle. Co do trafienia nastawnikiem w pierścień, może być z tym trochę zabawy, ale nie śpiesząc się i sprawdzając napięcie nastawnika przed odpaleniem (wg wspomnianej instrukcji) można to zrobić. Sam byłem zdziwiony, że składając nastawnik trafiłem za 1 razem... Ale bez VAG-a tak jak pisze Munior nawet nie myśl o wymianie! No i najpierw zaznacz sobie położenie nastawnika na pompie żeby +/- trafic z dawką, żeby po odpaleniu auto nie dostało kosmicznych obrotów. No i później jeszcze chwila na precyzyjne ustawienie dawki. Grunt to się nie spieszyć, bo robota wymaga precyzji!MUNIOR pisze:Nie radzę ,bez vaga nie ustawisz dawki ,którą rozregulujesz zdejmując nastawnik ,to po pierwsze ,po drugie ,trafienie nastawnikiem w pierścień w pompie wymaga odrobiny wprawy ,nie trafienie może się żle skończyćlechd pisze:Cieknie mi ropa spomiędzy nastawnika a pompy.
Przez to audiczka ciężej pali jaki postoi, i cenna ropka ucieka (chyba że się mylę)
Czy samemu brać się za wymianę,Do naszych zetorów i nie tylko ,chiński kabelek z allegro za ok.40zł w zupełności wystarczy :mrgreen: Mój służy mi już dzielnie drugi rok a bywa że często go używam.Akurat kabelek nie jest tu najważniejszy ,ważniejsza jest wersja programu vag com,musisz mieć pełną ,żadne tam polskie vagi do odczytywania i kasowania błędów ,najlepszy vag com 3.11nlechd pisze:Jaki interfejs wg was najlepszy?
Powodzenia!