Witam.
Mam w głowie jednego pomysła tylko chciałbym sie upewnic czy mocowania w silniku 1.9TDI o mocy 110km AFN z audi a4.
Czy beda pasowały jak bym montował do audi 80 b4?????
Bo niemam jak tego sprawdzic........
Audi 80 B4 [AAZ]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak przełozysz łapy z poduszkami od b4 to AFN podejdzie bez problemu ,bo to dokładnie ten sam silnik co 1z ,różni sie tylko osprzętem ,pompą wody ,wspomagania ,wtryskami ,kompem ,turbiną VNT no i AFN posiada nieszczęsny dwumasTomciokatowice pisze: czy mocowania w silniku 1.9TDI o mocy 110km AFN z audi a4.
Czy beda pasowały jak bym montował do audi 80 b4?????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pasowało będzie ,ale zmarnujesz w ten sposób możliwości AFN -a , licznik nie bedzie przekłamywał jak załozysz skrzynię czy to od 1Z ,czy od AFN .Twój AAZ ma bardzo krótką skrzynię (wiem bo miałem ) w połaczeniu z AFN-em bedzie porażka ,bo max prędkość będzie taka jak AAZ- ta ,więc będzie nieekonomiczne piłowanie a nie jazdaTomciokatowice pisze:jak wyglada sytuacja ze skrzynia biegów bo ja bym chciał złozyc silnik afn ale skrzynie wziasc z audi 80b4 mojej zeby mi licznik nieprzeklamywał .bedzie to pasowało.
[quote="MUNIOR"][quote="Tomciokatowice"]jak wyglada sytuacja ze skrzynia biegów bo ja bym chciał złozyc silnik afn ale skrzynie wziasc z audi 80b4 mojej zeby mi licznik nieprzeklamywał .bedzie to pasowało. [/quote]Pasowało będzie ,ale zmarnujesz w ten sposób możliwości AFN -a , licznik nie bedzie przekłamywał jak załozysz skrzynię czy to od 1Z ,czy od AFN .Twój AAZ ma bardzo krótką skrzynię (wiem bo miałem ) w połaczeniu z AFN-em bedzie porażka ,bo max prędkość będzie taka jak AAZ- ta ,więc będzie nieekonomiczne piłowanie a nie jazda[/quote]
Aha to dobrze wiedziec ale wtyczki itp. beda pasowały bez problemu. tylko teraz jak go zamontuje to bedzie jeszcze elektronika to przedłubania ale to pewnie jest trudne.chciałbym wiedziec czy jakbym kupił kabel i oprogramowanie do diagnostyki tego silnika AFN to czy dam rade sam diagnozowac i naprawic elektronike.
oczywiscie wszystko bede musiał sam porozmieszczac tzn kable przekazniki i komputer od wtrysku(ECU)...
jak ktos miał do czynienia z tym prosze o szczegoły na co musze uwazac jakbym takie cos zaczał taki swap robic w przyszłym roku....
Aha to dobrze wiedziec ale wtyczki itp. beda pasowały bez problemu. tylko teraz jak go zamontuje to bedzie jeszcze elektronika to przedłubania ale to pewnie jest trudne.chciałbym wiedziec czy jakbym kupił kabel i oprogramowanie do diagnostyki tego silnika AFN to czy dam rade sam diagnozowac i naprawic elektronike.
oczywiscie wszystko bede musiał sam porozmieszczac tzn kable przekazniki i komputer od wtrysku(ECU)...
jak ktos miał do czynienia z tym prosze o szczegoły na co musze uwazac jakbym takie cos zaczał taki swap robic w przyszłym roku....
Ja swego czasu miałem B4 z AFN-em ale do tego miałem jeszcze liczniki z A4 po lifcie czyli z białym podświteleniem. Sam montaz silnika to najmniejszy kłopot, najgorzej podłaczyc cała elektronike, jezeli masz cała wiazke z ECU to bedziesz musiał dac komus zeby usunął immo i bedzie działac. Bedziesz musiał tez przerobic dolot z IC do turbiny oraz przerobic rure wydechował. Najlepszym rozwiazaniem był by silnik do roku 98 i wtedy mozna by wsadzic ECU z B4 TDI na Pierburgu oraz odrazu zrobic chipa.