Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Caddy 1.9D 1Y] Nie chce zapalic

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

[Caddy 1.9D 1Y] Nie chce zapalic

Post autor: Fighter001 » 01 gru 2010, 15:38

Witam w caddim mojego kumpla uszczelniana byla pompa wlozylem mu ja do auta rozrzad ustawilem na znaki i auto nie chce zapalic. Pompe odpowietrzylem ropa idzie na wtryski a auto nie pali. Co moze byc tego przyczyna? Dodam ze metoda na plaka :mrgreen: odpalil ale mial wysokie obroty pozniej po zgaszeniu zapalil znowu ale po jakichs 5 minutach znowu nie pali. Moze kat wtrysku jest kompletnie rozjechany? Pompa bosch kat wtrysku ustawiany na kole pompy a nie tak jak w audi ale zalozylem tak samo jak bylo. Czy jest opcja ze pompiarz cos pochrzanil? Bo wzial jak za uszczelnienie calej pompy a wymienil tylko to co lecialo bo widac, no i dlaczego mial takie wysokie obroty po odpaleniu?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 gru 2010, 15:54

Fighter001 pisze:Czy jest opcja ze pompiarz cos pochrzanil? Bo wzial jak za uszczelnienie calej pompy a wymienil tylko to co lecialo bo widac, no i dlaczego mial takie wysokie obroty po odpaleniu?
To pytanie najlepiej zadać pompiarzowi(choć po efektach jego pracy ,tak bym go nie nazwał ) ,bo ewidentnie to jego wina ,wziął kasę niech zrobi żeby było dobrze ,bo wyciągając i wkładając pompę można tylko kąt wtrysku przestawić ,a nie takie cuda.Te wysokie obroty potwierdzają tylko że coś nie tak z pompą ,bo zły kąt wtrysku nie daje takich objawów

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 02 gru 2010, 19:55

Okazalo sie ze wszystkie swiece byly spalone, wymienilismy swiece i pali pieknie. Problem jest kolejny poniewaz obroty faluja i to konkretnie na tyle ze potrafi zgasnac no i druga sprawa chodzi bardzo twardo taki metaliczny dzwiek czy to tez ma jakis zwiazek ze popsutą pompa? Teraz to napewno wiem ze to nie byl pompiarz tylko jakis dlubacz :oops:
Ostatnio zmieniony 02 gru 2010, 20:11 przez Fighter001, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 gru 2010, 09:30

VAG i kontrola konta wtrysku oraz dawki wtrysku.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 10 gru 2010, 11:17

Auto wrocilo do tego magika co robil pompe bo to ewidentnie byla zle zlozona pompa. Gosciu walczy juz tydzien i chyba nie ogarnie tematu <ok> bedzie koles niezle w plecy. Jedyne co mnie cieszy to to ze bylo to auto kolegi a nie moje.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 gru 2010, 11:37

Fighter001 pisze:Auto wrocilo do tego magika co robil pompe bo to ewidentnie byla zle zlozona pompa. Gosciu walczy juz tydzien i chyba nie ogarnie tematu
Niech taczki naprawia :mrgreen: nie pompy ,bo wychodzi na to że bierze się za coś o czym nie ma pojęcia,narażając ludzi na stratę czasu i pieniędzy

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 13 gru 2010, 18:00

Gosciu powiedzial ze jakis czujnik jest rozwalony i nie da sie pompy ustawic tzn. twierdzi ze katu wtrysku nie da sie ustawic. No ale czujnik mozna przeciez wymienic no nie? Zaproponowal ze zalozy pompe mechaniczna za 300zl + 100zl montaz i rok gwarancji. Cos podejrzewam ze zje... ta pompe i probuje jakos z tego wyjsc. Chyba trzeba go meczyc zeby oddal za uszczelnienie bo przez czujnik pompy zepsuc sie nie da no nie?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 gru 2010, 18:37

WOJTEK26 pisze:VAG i kontrola konta wtrysku oraz dawki wtrysku.
Do mechanicznej pompy? Powodzenia :mrgreen:

Fighter001

Caddy po 1995r?
Jeśli tak to pewnie padł czujnik/modół od elektrycznego sterowania kątem wtrysku.
Co do wahania obrotów to obstawiam wydatki szczątkowe do regulacji, pewnie nie są wyregulowane i taka jedna dźwigienka na zewnątrz pompy waha się raz na tą raz na tamtą stronę.
Ewentualnie, co gorsze, może blokować się odśrodkowy regulator obrotów/dawki paliwa.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 13 gru 2010, 19:51

Tak caddy jest 97r. to gosciu nie wyjdzie z tego jak chce zalozyc mechaniczna pompe? No i trzeba go meczyc za uszczelnienie starej bo ewidentnie pajac nie umie jej poprawnie zlozyc. Bo wymiana tego czujnika co steruje katem wtrysku powinna zalatwic sprawe z katem wtrysku a gosciu mowi ze sie nie da i juz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 gru 2010, 20:19

Fighter001 pisze:a gosciu mowi ze sie nie da i juz
Bo gościu albo pierdoła albo nie ma części pod ręką i nie chce mu się ściągać ich albo ma mechaniczną pompę na zbyciu, którą kupił za dobre pieniążki i chce podwójnie zarobić.

W Caddy już jest mechaniczna pompa, różnić się będzie jedynie sterowaniem przyśpieszacza (tak w dużym uproszczeniu). Teraz jest automatyczne a będzie sterowane na linkę.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 gru 2010, 20:29

trepek pisze:Fighter001 napisał/a:
a gosciu mowi ze sie nie da i juz


Bo gościu albo pierdoła albo nie ma części pod ręką i nie chce mu się ściągać ich albo ma mechaniczną pompę na zbyciu, którą kupił za dobre pieniążki i chce podwójnie zarobić.
Niestety trepek, ta pompa to zaraza nie z tej ziemi ,najbardziej nie udany wynalazek boscha :mrgreen: z powodu tego nieszczesnego czujnika i kto o tym wie nie czepia się tej pompy ,widocznie gość nie wiedział

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 13 gru 2010, 20:35

Jak nie bedzie chcial siana oddac za uszczelnienie pompy ktora zepsul to powiemy ze damy do profesjonalnego pompiarza i niech sprawdzi czy jest dobrze zlozona bo nie sadze zeby zepsuty czujnik byl nie do przeskoczenia. No i ta pompa za 400zl z rokiem gwarancji to troche podejrzana promocja.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl