Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 3A]Strzały w przepływomierzu powietrza

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
gibgibon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 02 cze 2010, 17:30
Lokalizacja: Wrocław

[B3 2.0 3A]Strzały w przepływomierzu powietrza

Post autor: gibgibon » 10 gru 2010, 16:30

Witam. Ostatnio podczas jazdy samochód nagle kompletne stracił moc. Żeby jakos jechać trzeba cały czas wciskać gaz do podłogi. Na niższych obrotach lub przy delikatniejszym dodaniu gazu słychać stzały (takie same jak w wydech przy przestawionym zapłonie) i samochód nie chce jechać. Z tym że u mnie z rury nie strzela nic, za to guma od przepływomierza aż podskakuje, dziwna sprawa. A, i jak wcisne sprzęgło i puszcze gaz np. na skrzyżowaniu to gaśnie. Ktoś wie co to może być?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 gru 2010, 19:15

Masz LPG?

Sprawdź czy nie ssie nigdzie lewego powietrza.

gibgibon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 02 cze 2010, 17:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gibgibon » 11 gru 2010, 12:22

Nie mam LPG, a czy nie bierze lewego powietrza to już sprawdzałem przy okazji falujących obrotów i wydaje mi sie że nie. A czy to może być wina przepływomierza? Zacinającej sie lub ciężko chodzącej klapy? Przepływomierz już kupiłem tylko nie wiem czy go wymieniać bo jak mi tak w nowy bedzie strzelać to może go zepsuć chyba.

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 11 gru 2010, 12:31

sprawdź klapkę w rozdzielaczu czy się porusza bez oporów i jak wygląda czy jest pogięta itp przy okazji skontroluj jej pozycje w spoczynku potem pal fure i sprawdzaj lewizne, jak nie to trzeba będzie zajrzeć do głowicy......

gibgibon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 02 cze 2010, 17:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gibgibon » 11 gru 2010, 14:25

Rozumiem że chodzi Ci o klape w przepływomierzu? Jest prosta i wg. tego co mierzyłem dobrze ustawiona. Ale wydaje mi sie że chodzi ciężej od tej w przepływomierzu który kupiłem. Jeżeli chodzi o głowice to kompresje, szczelność cylindrów miałem niedawno sprawdzane i wszystko jest ok. Panowie powiedzcie mi tylko jeszcze czy powinienem zaryzykować wymiane tego przepływomierza, czy w razie coś nie uszkodze tego "niby" sprawnego co kupiłem? I czy jest możliwość żeby było to wina zapłonu? Przypomne że strzały są identyczne jak z rury wydechowej tylko że "w drugą strone":D

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 gru 2010, 14:45

gibgibon pisze:Ale wydaje mi sie że chodzi ciężej od tej w przepływomierzu który kupiłem.
Z paliwem właśnie chodzi ciężej.

Sprawdź układ zapłonowym, szczególnie czy do rozdzielacza nie dostała się woda.

gibgibon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 02 cze 2010, 17:30
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: gibgibon » 11 gru 2010, 14:55

OK, dzięki za podpowiedzi. Niedługo sie zajme tym. Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-12-12, 19:40 ]
Dzisiaj okazało sie że głupia wtyczka koło cewki zapłonowej dobrze nie stykała. Śmieszna sprawa ale ruszyłem nią i wszystko jest ok, jeszcze raz dzieki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl