mam proble z silnikiem 2,3 NG.
auto na wolnych obrotach ma dziwną przypadłość.
obroty są na 1100 ale delikatnie podskakują do góry i opadają w sposób sinusoidalny z częstotliwościa raz na 2 sekundy.
jest tyo minimalny skok, ale przeszkadza przy jeździe na wolnych obrotach.
pomocy
[B3 2,3 NG] nierówne wolne obroty
[B3 2,3 NG] nierówne wolne obroty
Ostatnio zmieniony 11 gru 2010, 00:41 przez slaby, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeden kolega miał podobny problem i napisał kompleksowy poradnik jak to naprawić: http://a6klub.pl/pliki//www.centrum.aud ... niczny.doc
Tak poza tym <bylo> wiele razy
_uwaga
Tak poza tym <bylo> wiele razy
_uwaga
No wyczyścilem go benzyną bo mam problem z falowaniem.
Wylecialo dużo brudu.
Po odlączeniu tej kosti szarej od krokowca widocznej na zdjęciu , nagle auto na PB obroty trzymają się na 900- 1000 i dużo ciszej pracuje....
tak jakby coś przestalo szumieć i glośniej chodzić w okolicy kolektora ssącego....
nagle się wycisza.....
co to może być...
Wylecialo dużo brudu.
Po odlączeniu tej kosti szarej od krokowca widocznej na zdjęciu , nagle auto na PB obroty trzymają się na 900- 1000 i dużo ciszej pracuje....
tak jakby coś przestalo szumieć i glośniej chodzić w okolicy kolektora ssącego....
nagle się wycisza.....
co to może być...
No tak ale on jak jest podlączony to tak szumi i robi aż takie zamieszanie ???
Bo dość glośno mi pracuje tylko nie wiem czy silniczek krokowy czy coś innego też wtedy dziala...
Bo krokowiec to wedlug mnie nie powinien być slyszalny....
A tu po odlączeniu ewidentnie o polowe ciszej samochod chodzi....
Bo dość glośno mi pracuje tylko nie wiem czy silniczek krokowy czy coś innego też wtedy dziala...
Bo krokowiec to wedlug mnie nie powinien być slyszalny....
A tu po odlączeniu ewidentnie o polowe ciszej samochod chodzi....