[B4 ABT] Ściąga w prawo
[B4 ABT] Ściąga w prawo
Niedawno byłem na przeglądzie, w sumie wszystko ok tylko sworzeń wahacza prawy do wymiany, wymieniłem u znajomego i przy okazji ustawił mi zbieżność. Stwierdził, że była strasznie przestawiona, że aż mi ścięło dosyć poważnie opony z przodu. Teraz jak jadę to ściąga na prawo, wcześniej przed wymianą sworznia ściągało na lewo a teraz fest na prawo. Czy możliwe, że to przez te ścięte opony? Zawieszenie mam ok, nic nie tłucze na przeglądzie wszystko wyszło super.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 31
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 20:47
- Lokalizacja: trojmiasto
Słuchajcie wymieniłem koła na zimowe- oponki nowe, fele stalowe z allegdrogo. Pojechałem do serwisu ogómienia aby mi je założyli. Po wyjeździe kierownica jeszcze bardziej w lewo. Podjechałem na geometrię do renomowanego warsztatu, chłop przy mnie ustawił, mówił, że kąt pochylenia koła prawego był nie taki i dlatego tak było. Mówił, że teraz zbieżność jest idealna, ale po przejechaniu paru kilometrów zauważyłem, że znowu kierownica jest w lewo, fakt jest mniej jak przedtem, ale jest a auto ściąga dalej w prawo jak puszczę kierownicę. Może to przez zbieżność tyłu? (ustawia się wogóle zbieżność tyłu?), bo mi tylko przód ustawiał ostatnio i coś mówił, żebym kiedyś na ustawienie tyłu podjechał. Aha zawiecha, ciśnienie w oponach wszystko w porządku, byłem na trzepakach i do niczego się nie przyczepił. Podobnie ten od geometrii. Pomóżcie, bo już nie daje rady z tym autem.
[ Dodano: 2010-12-08, 23:04 ]
Jeszcze jedno- jak ją kupiłem sytuacja była odwrotna- kierownica lekko w prawo a ściągało w lewo (ścieło opony z przodu od środka i to tak bardzo). Później pojechałem na przegląd- wszystko ok tylko prawy sworzeń wahacza do wymiany. Pojechałem i wymieniłem- chciałem od razu dwa ale mechanik stwierdził, że nie ma potrzeby. Zmienił sworzeń, ustawił zbieżność i od tamtej pory tak mam- kierownica w lewo a ściąga w prawo. Może to przez ten sworzeń? Może trzeba było wymienić od razu dwa?
[ Dodano: 2010-12-08, 23:04 ]
Jeszcze jedno- jak ją kupiłem sytuacja była odwrotna- kierownica lekko w prawo a ściągało w lewo (ścieło opony z przodu od środka i to tak bardzo). Później pojechałem na przegląd- wszystko ok tylko prawy sworzeń wahacza do wymiany. Pojechałem i wymieniłem- chciałem od razu dwa ale mechanik stwierdził, że nie ma potrzeby. Zmienił sworzeń, ustawił zbieżność i od tamtej pory tak mam- kierownica w lewo a ściąga w prawo. Może to przez ten sworzeń? Może trzeba było wymienić od razu dwa?
Nie wiem już co mam robić. Jak jadę sam to raz kierownica w lewo a raz dobrze prosto. Z kolei jak ktoś ze mną jedzie i siądze na prawą stronę z przodu z tyłu to już muszę bardziej w lewo trzymać kierę, żeby jechał prosto. Może maglownica? Może ten sworzeń. Pojadę w poniedziałek do mechanika i zobaczę.
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Cieknie i trzaska w czasie kręcenia ale nie powoduje ona takich objawów jak piszesz.
[ Dodano: 2010-12-13, 22:41 ]
I powiem Ci że mam dokładnie tak samo lecz mi nie ściąga ale krzywi kierownice jak ktoś wsiądzie. Mało tego pojechałem na geo zrobił mi gość było super do czasu gdy zmieniłem koła z alu na stal i znów kierownica krzywo.
[ Dodano: 2010-12-13, 22:41 ]
I powiem Ci że mam dokładnie tak samo lecz mi nie ściąga ale krzywi kierownice jak ktoś wsiądzie. Mało tego pojechałem na geo zrobił mi gość było super do czasu gdy zmieniłem koła z alu na stal i znów kierownica krzywo.
Witam, Panowie mam pytanie, moj problem jest następujący przy dodawaniu gazu auto sciąga w prawa stronę, im wiecej gazu tym bardziej sciąga na prawo.Auto 2 dni temu miało wymienione oba przeguby i tuleje wahacza. łozysko ,wahacz niby mowil mechanik ze jeszcze ok. bylem dziś u niego zapytac o porade, powiedzial mi ze mam mu za kilka dni zostawic auto i prawdopodbnie ze walnieta jest poduszka pod silnikiem i z tad ten problm, czy jest to mozliwe aby to była poduszka?