Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 PM LPG] temperatura pracy silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ArtisWLN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 19 lis 2010, 09:50
Lokalizacja: Wieluń

[1.8 PM LPG] temperatura pracy silnika

Post autor: ArtisWLN » 13 gru 2010, 20:49

Witam! Panowie mam pytanie- jaka jest właściwa temp. pracy silnika PM? Mój nagrzewa się do 98 stopni, znajomy twierdzi że wszystko ok i że dopiero przy tej temp. otwiera się duży obieg. Mam się bać czy wszystko gra? Dodam jeszcze że nie zaobserwowałem ubycia płynu.

Awatar użytkownika
Spetsnaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:05
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Spetsnaz » 13 gru 2010, 20:56

Przy 98 stopniach to u mnie się już wentylator włącza. Normalna praca to coś między 90-93

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 gru 2010, 21:13

I to jeszcze zimą. Co bedzie w upalne lata ? jak przyjdzie +35st.

ArtisWLN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 19 lis 2010, 09:50
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: ArtisWLN » 13 gru 2010, 21:20

Więc jaka może być przyczyna? Układ był odpowietrzany :-(

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 13 gru 2010, 21:36

Sprawdź dolny wąż idący od chłodnicy do króćca z termostatem . Jeżeli przy 98*C będzie zimny to masz zacięty termostat w pozycji zamkniętej , ewentualnie zapowietrzoną na maxa głowicę ( może być walnięta uszczelka pod głowicą )

ArtisWLN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 19 lis 2010, 09:50
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: ArtisWLN » 13 gru 2010, 21:41

opisze dokładnie sytuacje- jak robiłem adaptacje komputera to wentylator załączył się przy ok. 93 stopniach, pochodził chwilke, silnik schłodził sie i stop. Natomiast podczas jazdy po ok. 6-7 km. silnik osiąga 98 stopni i wentylator nie chodzi. Auto kupiłem niedawno, poprzedni właściciel twierdzi, że chłod ica była wymieniana. Na liczniku mam 302 tys.

Awatar użytkownika
piter10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 24 paź 2010, 13:10
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: piter10 » 13 gru 2010, 22:43

Moim skromnym zdaniem to jak kolega pisał wyżej termostat możę nawalać a z wiatrakiem to możliwe że czujnik temeratury szwankuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl