Postaram sie najdokladniej jak to możliwe opisac moj problem , wiec chodzi o buczenie we wnetrzu auta , buczenie to zalezne jest obrotow silnika.I tak od 2000-3500 buczenie jest , nazwijmy to dosc uciazliwe , co dziwne jak go przycine dalej to sie robi ciszej w aucie (nie zeby to mnie naklanialo w jakis sposob do krecenia silnika :mrgreen: )
Tłumik koncowy byl wymianiany rok temu , katalizator wyciety , dziur w ukladzie wydechowym brak.
Co moze pomoc w tym przypadku?
Nalozenie nakladki?
Kupno nowego tlumika?
Jest takla opcja ze magik zalozyl mi tlumik np od diesla i stad te buczenie?
Ma ktos jakas fote ori tlumika koncowego?
Poszperałem troche na allegro i sa 2 rodzaje tlumika koncowego , jeden jest do jakiejs gamy silnikow bo od 1.6 zaczynajac (i ma mniejsza srednice koncowki) a drugi do 2.0 i ma wieksza srednice , dzisiaj na Szczecinie widzialem pare 80 w takiej samej wersji silnikowej jak moja i mialy koncowki z wieksza srednica niz moja to moze miec az tak duze znaczenie?
P.S dodam jeszcze ze silnik jest po zabiegu zagazowania...moze dlatego ze na uzyskanie takiej samej mocy potrzeba go wiecej spalic i ta mniejsza srednica nie daje rady i buuuuuuuuczy? :evil:
[B4 2.0 ABK] Buczenie we wnetrzu auta
-
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 24 paź 2010, 13:22
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Fanthom, popatrz czy masz nad katalizatorem mate wygłuszająca to taki kawałem aluminiowej blachy z taką watą jeśli nie masz to zbyt luźno zawieszony tłumik i obija ci o skrzynie bodajże dzwignij auto zapal go wejdź pod niego i bedzie widać to standard w tym aucie..
[ Dodano: 2010-12-14, 10:41 ]
umnie w b3 tak samo słychać go było jak by wał szedł tunelem i chuczał a w tym aucie nie było wału hehe bo to ośka ale też tak robiło ..
[ Dodano: 2010-12-14, 10:41 ]
umnie w b3 tak samo słychać go było jak by wał szedł tunelem i chuczał a w tym aucie nie było wału hehe bo to ośka ale też tak robiło ..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 24 paź 2010, 13:22
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 08 lis 2011, 18:20
- Lokalizacja: Człuchów
Podłączę się do temu i odświeżę go, pare dni temu wymieniałem opaskę tłumika końcowego na łączeniach bo słychać było pyrkotanie na wolnych obrotach. Kombinowałem z różnymi opaskami które są dostępne w sklepie kawałek rury skręcanej z dwóch stron, jednak to nie pomogło. Kuzyn zakupił 2 kawałki rury którą montuję się w łączeniach tłumika zespawał to i nie ma mowy o pyrkocie, jedak przy prędkościach powyżej 100 jest opisywane buczenie nie zależnie czy jade 105 czy 140 buczy jakbym dmuchał w rurę na stadionie, strasznie uciążliwe podczas dłuższych tras. Co może być przyczyną? Tłumik na spawie nie ma przedmuchów, na końcu jest nakładka ori, ale ona nie wydaje tego typu dźwięku. Tą osłonę aluminiową posiadam która jest wyżej opisywana ręce mi opdają :cry: :cry: :cry: