[Audi B4 2,0 90KM] jakie obroty na V biegu
[Audi B4 2,0 90KM] jakie obroty na V biegu
Witam wszystkich posiadaczy Audi B4 i mam pytanie do osób które posiadają dłużej B4 2,0 moc 90KM czy to normalne w tych autach ze przy szybkości 100KM h na V biegu obroty to 3tys ? a przy 140 km h to 4tys obr. dodam ze sprzęgło się nie ślizga wydaje mi sie ze to za wysokie obroty. Może ktoś mi pomoże i podpowie jak to wygląda u niego Ja mam B4 2,0 ,90KM sedan Kiedyś było B3 1,8 z tego co pamiętam to obroty były dużo mniejsze na V biegu na przykładowych szybkościach jakie podałem Proszę i informacje czy te auta tak maja tak wysokie obroty a może u mnie cos jest nie tak ale co? By to mogło być? Sprzęgło na pewno odpada jest OK. Te auto posiadam od niedawna Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 08:42 przez markdania, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
No nie koniecznie. Kolega nie napisał jaka ma skrzynie biegów. Jeśli ma tak jak ja skrzynię CGT to ma krótkie przełożenia. Szczerze powiedziawszy teraz nie pamiętam dokładnie jakie obroty są przy jakiej prędkości na V biegu ale coś koło tego co napisał markdania.Lukaszbroz pisze:140 i 4 tyś to ja mam w ACE to jest skrzynia z krótszymi, sportowymi przełożeniami. Oryginalnie 90 KM ABT miał 90km/h przy nieco ponad 2000obr czyli dłuższe, ekonomiczniejsze przełożenia.
To co napisałeś będzie się zgadzać jeśli będzie skrzynia CDY.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 10:37 przez majekk, łącznie zmieniany 1 raz.
Potwierdzam, w ABT były co najmniej dwa rodzaje skrzyń biegów - o krótszych przełożeniach CGT (sam taką mam) gdzie przy 3000obr/min jest prędkość 100km/h oraz skrzynia CDY gdzie 100km/h jest przy około 2500obr/min.majekk pisze:No nie koniecznie. Kolega nie napisał jaka ma skrzynie biegów. Jeśli ma tak jak ja skrzynię CGT to ma krótkie przełożenia. Szczerze powiedziawszy teraz nie pamiętam dokładnie jakie obroty są przy jakiej prędkości na V biegu ale coś koło tego co napisał markdania.Lukaszbroz pisze:140 i 4 tyś to ja mam w ACE to jest skrzynia z krótszymi, sportowymi przełożeniami. Oryginalnie 90 KM ABT miał 90km/h przy nieco ponad 2000obr czyli dłuższe, ekonomiczniejsze przełożenia.
To co napisałeś będzie się zgadzać jeśli będzie skrzynia CDY.
Prędkość maksymalna też była różna - około 170km/h dla CGT i jak twierdzą niektórzy nawet 200km/h dla CDY. Za to jak się zbiera CGT spod świateł 8-) niskie przełożenia pozwalają na troszkę szybszy start.
Poza tym wiele razy było już o tym na forum...
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
W moim jest tak-----5 bieg 2000 obr.***65=75km/h
3000 ***105=115
4000 ***135-140
5000 ***158-165
5800 ***180-185 6000***190 v max. ale tylko na LPG
tak mniej/wiecej
Z tego co zauwazylemto moje auto na BP na 5 giegu jest mulowate i niewiem czy poszlo by do katalogowego 170km/h a LPG odlot <ok>
Mala ciekawostka na LPG
2 bieg 6100obr.min ***105 km/h
3000 ***105=115
4000 ***135-140
5000 ***158-165
5800 ***180-185 6000***190 v max. ale tylko na LPG
tak mniej/wiecej
Z tego co zauwazylemto moje auto na BP na 5 giegu jest mulowate i niewiem czy poszlo by do katalogowego 170km/h a LPG odlot <ok>
Mala ciekawostka na LPG
2 bieg 6100obr.min ***105 km/h
Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 19:00 przez fox33, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
bardzo dziekuje za pomoc info Fakt ze jest mocniejsze bo na V biegu mozna jechac caly czas i nie muli nic pod gore czy nawet przy 40km h nic nie szarpie na v i po dodaniu gazu jedzie bez zadnych szarpan ale te obroty mnie zaniepokoiły ze sa takie wysokie ale jak jest tak fabrycznie to OK dzieki jeszcze raz Pzdrawiam wszystkich co mi pomogli w tym temacie
Katana_6 pisze:U przy skrzyni CGT na piątym biegu na benzynie, dochodzi do odcinki i jest wtedy koło 185, na gazie nigdy nie kręcę pod takie obroty. Silnik w bardzo dobrej kondycji olej texaco 10w40.
A i sie mylisz u mnie na BP odcina prz 5800/6000 jakos tak a na LPG KRECI NA MAXA
6500 bez problemu wiecej nie probuje gdyz szkoda motoru <mikolaj>
landi renzo/emilia komp. parownik (moc od 100/150KM.).Z TEGO CO ZNALAZLEM W NECIE na temat tego parownika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 gru 2008, 21:51
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie