Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 NE] czujniki audi 80

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 15 gru 2010, 19:13

czujnik temp w NE jest na dole na 100 % bo jak wypne z niego kable to tem nie pokazuje; moze w PM jest to temp; niech się wypowiedzą fachowcy!! :roll:

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 15 gru 2010, 19:17

W NE, w gaźnikowcu dolny czujnik jest od sygnału na zegar :!: A górny jest od załączania podgrzewacza (tzw. włącznik termiczny) kolektora dolotowego. Oba są dwupinowe.

Awatar użytkownika
Masa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 21 wrz 2009, 16:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Masa » 15 gru 2010, 19:22

To może jeszcze ja zadam pytanie odnośnie czujników ale odnosnie 1,8 JN jak mozna jakie czunniki i ich zadanie. z góry dziekuje

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 15 gru 2010, 19:25

NE to gaźnik KEIHIN? Skoro tak piszecie że jest na dole to "reguluję i naprawiam" się myli... Bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd.

Obrazek

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 15 gru 2010, 19:30

Jacek, tak, NE to gaźnik KEIHIN najczęściej I

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 15 gru 2010, 19:32

To aż sam sprawdzę jak się mają te dane z "reguluje i naprawiam" do PM, skoro z NE jest błąd...

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 15 gru 2010, 19:32

A co do tej foty, to u mnie jak i w 3 innych B3 z NE pod maską są tylko 2 czujniki, jeden na dole i jeden na górze, w gaźnikowcu nie widziałem 3 czujników na króćcu. U kolegi w PM a i owszem są 3 czujniki ;-)

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 29 sty 2011, 23:48

przemo a ten górny czujnik to nie jest do tego elektrozaworu przy gaźniku?? co niby ma podnieść obroty do 60 stopni a poźniej zderzak powienien oddalić się od śrubki; bo niby skąd elektrozawór ma wiedzieć kiedy jest 60 a kiedy 90 stopni???

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 30 sty 2011, 09:57

davidpolska pisze:przemo a ten górny czujnik to nie jest do tego elektrozaworu przy gaźniku?? co niby ma podnieść obroty do 60 stopni a poźniej zderzak powienien oddalić się od śrubki; bo niby skąd elektrozawór ma wiedzieć kiedy jest 60 a kiedy 90 stopni???
A masz 2 czujniki na króćcu, czy 3 :?: No wg mnie, tzn. u mnie ten górny jest od podgrzewacza kolektora, a dolny daje sygnał na zegar ;-)

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 30 sty 2011, 11:43

no mam 2; ale wszyscy mi piszą że ten elektrozawór ma podnieść obroty do 60 stopni a pozniej zderzak ma się oddalić od śrubki; to niby skąd elektrozawór ma wiedzieć kiedy jest 60 a kiedy 90 stopni i zadziałać; ja mierzyłem napięcie dochodzące do elektrozaworu i umnie jest 5-6V a na nim pisze 12V; i dlatego mam non stop tak ze zderzak dotyka śrubki czy na ciepłym czy na zimnym; podpiołem go pod 12V i się zderzak oddalił od śrubki ale cały czas tak jest; jak ma być z tym napięciem; bo nikt nie wie

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 30 sty 2011, 11:55

davidpolska pisze:no mam 2; ale wszyscy mi piszą że ten elektrozawór ma podnieść obroty do 60 stopni a pozniej zderzak ma się oddalić od śrubki; to niby skąd elektrozawór ma wiedzieć kiedy jest 60 a kiedy 90 stopni i zadziałać; ja mierzyłem napięcie dochodzące do elektrozaworu i umnie jest 5-6V a na nim pisze 12V; i dlatego mam non stop tak ze zderzak dotyka śrubki czy na ciepłym czy na zimnym; podpiołem go pod 12V i się zderzak oddalił od śrubki ale cały czas tak jest; jak ma być z tym napięciem; bo nikt nie wie
No ten jednak górny czujnik to byłem i jestem przekonany, że jest od podgrzewacza kolektora :roll:

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 30 sty 2011, 12:01

no ok; ale teraz mi chodzi o to napięcie; wie ktoś jakie ma być napiecie do tego elektrozaworu 5V czy 12V;

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 30 sty 2011, 12:03

davidpolska pisze:no ok; ale teraz mi chodzi o to napięcie; wie ktoś jakie ma być napiecie do tego elektrozaworu 5V czy 12V;
No o tym, że ma być 12V bo na nim tak jest. Ale ile tak naprawdę na nim jest to nie wiem, bo nie mierzyłem ;-)

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 06 lut 2011, 21:54

koledzy a mógłby mi ktoś zmierzyć jakie napięcie ma być??? bo zależy mi bardzo bo mi nie działa ten elektrozawór; zderzak się nie oddala; czy ten elektrozawór ma jakiś wyłącznik czy czujnik czy już nie wiem sam>??;(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl