[B3/B4] Dodatkowa pozycja w przeciwmgielnych
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
[B3/B4] Dodatkowa pozycja w przeciwmgielnych
Jak to mówią widoczność to podstawa. Ale nie odbiegając od tematu, widziałem nie dawno fotki dwóch 80-tek b4 w których w miejscu światła przeciwmgielnego była dodatkowa pozycja. Tak samo po drugiej stronie. Światła miały taką samą jasność w poszczególnych kloszach - stąd wiem, że to nie były załączone przeciwmgielne. Teraz nasuwa się pytanie: czy tak można? Wyglądało by to dość ciekawie. Problem byłoby tylko upchanie gdzieś przeciwmgielnego. U mnie o no i tak nie działa i muszę coś z tym wreszcie zrobić. Pod zderzak jak w maluchu "el" <ok> :?: Reasumując czy mogą być z tyłu samochodu 4 światła pozycyjne?
Ostatnio zmieniony 29 paź 2012, 11:10 przez Patrique, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
No tak lampy zespolone :roll: ...póki co marzenie bo brak funduszy. A jeśli chodzi o przekaźniki to się zrobi na przyszłe lato 8-) ... do tego philips blue vision h4 no i oczywiście światła dzienne led . Co do tyłu myślałem, żeby coś tam pomodzić, bo wydaje mi się, że moje tylne ledy nie świecą zbyt mocno (...i się wygadałem, że ledy :lol: ).
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jeśli założymy, że żarówki świeciły w skali od "1" do "10" na "10", to diodowe zamienniki świecą na "8". Najważniejsza jest jednak oszczędność na energii. Poza tym światło z żarówki led jest troszkę bardziej skupione, w przeciwieństwie do żarówki, w której cała powierzchnia klosza jest równo oświetlona.Przemo80b3 pisze:...a jak miałeś zwykłe żarówki z tyłu to lepiej czy gorzej świeciło niż teraz na ledach :?:
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wbrew pozorom sprawa jest bardzo prosta do zrobienia.
Można zrobić ze świateł przeciwmgielnych tylnych, pozycję i stop jednocześnie, bez większej ingerencji w instalację. Dodatkowo można tak wykonać układ aby w razie potrzeby wszystko wróciło do serii za pomocą jednego przełącznika.
Na tył samochodu idą sygnały ze stopu, mijania i przeciwmgielnych. Wystarczy połączyć te trzy sygnały przez diody prostownicze a dla świateł mijania puścić prąd przez regulator PWM.
Mam ten układ w 99% wykonany bo też kiedyś o tym myślałem, tylko z braku czasu projekt został wstrzymany.
Można zrobić ze świateł przeciwmgielnych tylnych, pozycję i stop jednocześnie, bez większej ingerencji w instalację. Dodatkowo można tak wykonać układ aby w razie potrzeby wszystko wróciło do serii za pomocą jednego przełącznika.
Na tył samochodu idą sygnały ze stopu, mijania i przeciwmgielnych. Wystarczy połączyć te trzy sygnały przez diody prostownicze a dla świateł mijania puścić prąd przez regulator PWM.
Mam ten układ w 99% wykonany bo też kiedyś o tym myślałem, tylko z braku czasu projekt został wstrzymany.