Nie prościej dać dwuwłókową żarówkę...kubik pisze:Wystarczy połączyć te trzy sygnały przez diody prostownicze a dla świateł mijania puścić prąd przez regulator PWM.
[B3/B4] Dodatkowa pozycja w przeciwmgielnych
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A tak to zrezał Niki20 https://audi80.pl/red-audiola-by-nik ... B6wiat%B3o jak by załozyć dwuwkuknową żarówkę może i jakos by to wyglądało <ok>
Zależy co dla kogo jest prościej. Jak dasz dwuwłóknową żarówkę to musisz doprowadzić przewód aby zasilić drugie włókno i zrezać gniazdo pod żarówkę.aldi pisze:Nie prościej dać dwuwłókową żarówkę...
Dla mnie prościej jest połączyć trzy kable które idą pod kierownicą i mam je w jednym miejscu.
Ja to wymyśliłem tak:
Wiązka przewodów idzie podłogą na tył auta. Patrząc na kolory kabli przy lampach można namierzyć je na wysokości rączki od otwierania maski. W tym miejscu montuje układ zrobiony wcześniej, czyli do kabla stopu przylutowuje jeden kabelek a do postojówek drugi, kabel do przeciwmgielnych przecinam. Koniec przeciętego kabelka od strony zasilania wpinam przed układ, a drugi koniec za układ.
Światła stop mają zarówki 21W tak jak przeciwmgielne, a postojówki 5W. Regulatorem napięcia trzeba ustawić natężenie świateł przeciwmgielnych tak żeby świeciły jak postojówki.
Efekt końcowy jest taki że po włączeniu świateł przeciwmgielne świecą jak postojówki, a po naciśnięciu hamulca mamy cztery stopy. Przeciwmgielne zostają bez zmian.