Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z ] Czy taki N75 bedzie pasować ??

hemp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 15 cze 2007, 16:25
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: hemp » 16 gru 2010, 23:20

darecki2010 pisze:Mam pytanie o N75.Otóż od jakiegoś czasu nie słyszę aby on cykał na zapalonym silniku.
Od tego czasu jakby silnik trochę stracił siłę bo maksymalna prędkość to 140-150 :-( i pojawiło się buczenie a wcześniej szło 180 :mrgreen: .
Czyżby N75 padł?Za podpowiedzi z góry DZIĘKI <mikolaj>
moja szklana kula mówi zapnij VAGA

a roznica w zawrokach jest taka ze
w 1z itp macie baczki sterowane ciśnieniem
a w afn i innych vnt macie baczki sterowane podciśnieniem

Awatar użytkownika
darecki2010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 18 paź 2010, 11:41
Lokalizacja: LCH

Post autor: darecki2010 » 17 gru 2010, 09:20

Miałem pęknięty jeden z kabelków co idzie do N18.Wydaje mi się że to było przyczyną.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 17 gru 2010, 09:39

darecki2010 pisze:Miałem pęknięty jeden z kabelków co idzie do N18.Wydaje mi się że to było przyczyną.
Wątpię ;-) powiem więcej ,na pewno nie :-> N18 możesz odłaczyć a nawet wyrzucić zupełnie bo spaliny które puszcza w dolot na pewno nie są potrzebne silnikowi do prawidłowej pracy ...jedyny minus to to że w zimie ciut dłużej będzie łapał temp.bo jednak trochę ciepła w dolocie te spaliny dają

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 17 gru 2010, 19:48

może pomylił zaworki? :mrgreen: chodzi mu pewnie o n75 :roll:

Awatar użytkownika
darecki2010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 18 paź 2010, 11:41
Lokalizacja: LCH

Post autor: darecki2010 » 17 gru 2010, 20:32

Chodzi mi o ten przy filtrze powietrznym.A ten przy rozrządzie jakiś czas temu przestał cykać.Być może przez paliwo UA auto miało muła.Niby przywozi mi cały czas ten sam ukrainiec,ale zdarza się ,,gnojówka''.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 gru 2010, 00:11

darecki2010 pisze:Chodzi mi o ten przy filtrze powietrznym.
No i wszystko się zgadza to jest n18 od EGR,równie dobrze może go nie byc ,bo jak już pisalem to czy działa lub nie wpływu na silnik wielkiego nie ma
darecki2010 pisze:A ten przy rozrządzie jakiś czas temu przestał cykać.Być może przez paliwo UA auto miało muła.
Raczej przez to że n75 przestał cykać ;-) a nie przez paliwo ,a na paliwie z UA już nie jeden się przejechał ;-) strach sie bać czego oni tam dolewają ,ale jak stają na nim końcówki wtryskiwaczy to zapewne jakichś "suchych"rozpuszczalników

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl