Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

takie zwykłe B3

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 18 gru 2010, 16:24

Dokładnie, sam myślałem nad modzeniem ACE tylko, że to chyba nie opłacalne
ekonomicznie, znowu wywalenie tego motoru z Compi to jest niszczenie danej wersji.
.EOT

Może kolega poleci na hamownie i zobaczymy co nam wyjdzie.
Co do motoru tej Compi na DIGI nie miałem i nie mam informacji, ale sam
wynik mnie bardzo zdziwił. Po necie czytałem, że idzie z ACE wyciągnąć do 160 PS.

Awatar użytkownika
sztahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 410
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:41
Lokalizacja: przemyśl

Post autor: sztahu » 18 gru 2010, 16:39

Silnik 9A po remoncie, kolektor dolotowy z listwa wtryskowa ABF , miska olejowa z Paska B2 1.6 TD ze splywem pod kkk 24 ,wydech 63mm , przepustnica 2E 68mm, instalacja Digifant II by ME , przeplywka VAM zastapiona potencjometrem, czujnik IAT ustawiony na 25 st.C. , przepusnica kalibrowania dowolnie magiczna srubeczka,


na spta bedzie ciezko bo bez sondy narazie jeżdze i na piżdzie pali ok 20l wiec do rzeszowa ok 40l w dwie strony

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 18 gru 2010, 16:40

Ja zas slyszalem ze z tych motorow cos pod 200 moza wydusic ale waleczki musza byc konkretne i wszystko w eleganckim stanie i od wydechu po dawke paliwa tip top porobione jednak jest nie wielu ludzi co utopia po 10, 15 tys w motor zeby to mialo rece i nogi tylko za kilka stowek chca miec moc rakiety a motor padlina nawet seri nie trzyma pozdrawiam

a ABF 2.0 16V zakuty ostre walki schricka + turbo przekracza 300 koni koszt budowy takiego silnika jakies + - 20 tys :)

Awatar użytkownika
sztahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 410
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:41
Lokalizacja: przemyśl

Post autor: sztahu » 18 gru 2010, 16:49

no mój akurat był po kapitalnym remoncie w niemcowni w pl jeżdził 2 lata

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 18 gru 2010, 19:06

Kumpelk m ABFa na ostrych walkach pomodzonego jak sie nie myle 196PS.

Awatar użytkownika
sztahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 410
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:41
Lokalizacja: przemyśl

Post autor: sztahu » 19 gru 2010, 08:41

ale mi sie wydaje ze mam dużo wiekszy moment bo został zamach (dużo lżejszy) i skrzynia 1.8 na niskich obrotach tak 1200-1400 wogóle nie ma zamuły np. na 3. biegu

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 19 gru 2010, 10:02

wiesz wydawac ci sie moga pewne zmiany jednak do puki nie odwiedzisz hamowni nie bedziesz wiedzial dokladnie czy cos tam sie pozmienialo w osiagach troszke ci jeszcze zasmiece sorki za to :) w tym roku na targach motoryzacyjnych w Katowicach napotkalem golfa III fotka silnika i opis co tam pomodzone wtedy mial przeszlo dwesta kucy po nowych zmianach wyplul 330 koni i 410 niutkow tak przedstawial wlasciciel

Awatar użytkownika
sztahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 410
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:41
Lokalizacja: przemyśl

Post autor: sztahu » 19 gru 2010, 11:30

co do wygladu myslałem czarny połysk z czerwonymi dodatkami

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 20 gru 2010, 13:27

To ja wtrace 2 slowa, jako ze to moje dzielo :mrgreen: , motor jest nienaganny , ponad 14bar cisnienia na cyl. cis oleju ponad 1.5 bara na wolnych na oleju 5W-50 przy 2500 5bar. 0 stuku popychaczy przy rannym odpaleniu czy czegos podobnego , na 1 trakcja na suchym asfalcie i 205/15 znikoma chyba ze jedziesz 1500 obr i gaz w podloge, a i to przy 5000 zaczyna urywac przyczepnosc . Na srode zaplanowano pomiar G-tech mam nadzie ze pogoda sie utrzyma. Digi II na potencjometrze dziala o niebo lepiej jak na Vam seryjnym. Mial;em KR 1.8 i ten KR nie byl tak agresywny jak to audi.

Awatar użytkownika
sztahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 410
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:41
Lokalizacja: przemyśl

Post autor: sztahu » 25 gru 2010, 11:55








filmiki nagrywane pod sporym obciazeniem w środku (3 osoby) :lol:
tak na śmiechawe

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 25 gru 2010, 12:06

Jedzie to nawet. :-P

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 25 gru 2010, 13:02

Ślizga tam sprzęgło czy to wina lewej nogi ?? :) no i jakie czasy ci tam wychodza

Awatar użytkownika
sztahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 410
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:41
Lokalizacja: przemyśl

Post autor: sztahu » 25 gru 2010, 14:37

noga noga trochę różnicy jest przesiadajac sie z 75KM :-P

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 25 gru 2010, 14:42

Fajny SWAP, ładnie jeździ, jak masz zrobiony układ wydechowy? dalej na 2óch tłumikach czy coś pomodzone ?

Awatar użytkownika
sztahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 410
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:41
Lokalizacja: przemyśl

Post autor: sztahu » 25 gru 2010, 14:58

GerB3, wydech jest założony z 2.3 63mm ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl