takie zwykłe B3
Dokładnie, sam myślałem nad modzeniem ACE tylko, że to chyba nie opłacalne
ekonomicznie, znowu wywalenie tego motoru z Compi to jest niszczenie danej wersji.
.EOT
Może kolega poleci na hamownie i zobaczymy co nam wyjdzie.
Co do motoru tej Compi na DIGI nie miałem i nie mam informacji, ale sam
wynik mnie bardzo zdziwił. Po necie czytałem, że idzie z ACE wyciągnąć do 160 PS.
ekonomicznie, znowu wywalenie tego motoru z Compi to jest niszczenie danej wersji.
.EOT
Może kolega poleci na hamownie i zobaczymy co nam wyjdzie.
Co do motoru tej Compi na DIGI nie miałem i nie mam informacji, ale sam
wynik mnie bardzo zdziwił. Po necie czytałem, że idzie z ACE wyciągnąć do 160 PS.
Silnik 9A po remoncie, kolektor dolotowy z listwa wtryskowa ABF , miska olejowa z Paska B2 1.6 TD ze splywem pod kkk 24 ,wydech 63mm , przepustnica 2E 68mm, instalacja Digifant II by ME , przeplywka VAM zastapiona potencjometrem, czujnik IAT ustawiony na 25 st.C. , przepusnica kalibrowania dowolnie magiczna srubeczka,
na spta bedzie ciezko bo bez sondy narazie jeżdze i na piżdzie pali ok 20l wiec do rzeszowa ok 40l w dwie strony
na spta bedzie ciezko bo bez sondy narazie jeżdze i na piżdzie pali ok 20l wiec do rzeszowa ok 40l w dwie strony
Ja zas slyszalem ze z tych motorow cos pod 200 moza wydusic ale waleczki musza byc konkretne i wszystko w eleganckim stanie i od wydechu po dawke paliwa tip top porobione jednak jest nie wielu ludzi co utopia po 10, 15 tys w motor zeby to mialo rece i nogi tylko za kilka stowek chca miec moc rakiety a motor padlina nawet seri nie trzyma pozdrawiam
a ABF 2.0 16V zakuty ostre walki schricka + turbo przekracza 300 koni koszt budowy takiego silnika jakies + - 20 tys
a ABF 2.0 16V zakuty ostre walki schricka + turbo przekracza 300 koni koszt budowy takiego silnika jakies + - 20 tys
wiesz wydawac ci sie moga pewne zmiany jednak do puki nie odwiedzisz hamowni nie bedziesz wiedzial dokladnie czy cos tam sie pozmienialo w osiagach troszke ci jeszcze zasmiece sorki za to w tym roku na targach motoryzacyjnych w Katowicach napotkalem golfa III fotka silnika i opis co tam pomodzone wtedy mial przeszlo dwesta kucy po nowych zmianach wyplul 330 koni i 410 niutkow tak przedstawial wlasciciel
To ja wtrace 2 slowa, jako ze to moje dzielo :mrgreen: , motor jest nienaganny , ponad 14bar cisnienia na cyl. cis oleju ponad 1.5 bara na wolnych na oleju 5W-50 przy 2500 5bar. 0 stuku popychaczy przy rannym odpaleniu czy czegos podobnego , na 1 trakcja na suchym asfalcie i 205/15 znikoma chyba ze jedziesz 1500 obr i gaz w podloge, a i to przy 5000 zaczyna urywac przyczepnosc . Na srode zaplanowano pomiar G-tech mam nadzie ze pogoda sie utrzyma. Digi II na potencjometrze dziala o niebo lepiej jak na Vam seryjnym. Mial;em KR 1.8 i ten KR nie byl tak agresywny jak to audi.