na ori poduszkach powinieneś mieć znaczek marki auta, a czy są jakieś numery to jutro sprawdzę i dopiszę jak było u mnie.joandaw pisze:Jeszcze jedno po czym poznać że były ori poduszki napisów niema tylko numery :?:
[80 B4]Nieszczęsne przednie zawieszenie, stukanie.
Takie numery były na poduszce 8A0412323D
Te stare poduszki podobne do tych
http://allegro.pl/poduszka-lozysko-amor ... 33384.html
Te stare poduszki podobne do tych
http://allegro.pl/poduszka-lozysko-amor ... 33384.html
Ostatnio zmieniony 19 gru 2010, 17:27 przez joandaw, łącznie zmieniany 1 raz.
ori to raczej nie miałeś Kolego... no chyba ze zawieszenie masz sportowe od fabryki bo te kolorowe gumy niby tak oznaczają producenci przy takich zawiasachjoandaw pisze:Takie numery były na poduszce 412323
Te stare poduszki podobne do tych
http://allegro.pl/poduszka-lozysko-amor ... 33384.html
sprawdziłem co znajduje się na ori poduszce amortyzatora. Numer 8A0 412 355B, znaczek Audi i VW, dodatkowo w kółku jest numer 93, domyślilem się, że to rocznik auta. Na łożysku żadnych numerów nie posiadam, albo są nieczytelne. Natomiast co do koloru zielonego to firma Sachs robi poduszki w tym kolorze.joandaw pisze:Takie numery były na poduszce 8A0412323D
[ Dodano: 2010-12-20, 12:18 ]
Sprawdziłem także inne ori poduszki amortyzatora na nich widnieje numer 8A0 412 355A, znaczek Audi i firma BOGE dodatkowo metal w poduszce jest koloru zielonego. Jeżeli ma to jakieś znaczenie to pochodzi ona z B4 ABT z 91 roku.
Tu mam taki temat
https://audi80.pl/b4-avant-19-tdi-wy ... 494,45.htm
https://audi80.pl/b4-avant-19-tdi-wy ... 494,45.htm
przeczytałem ten temat dość uważnie i muszę przyznać, że jestem zaskoczony. Wg etki poduszka amortyzatora ma numer 8A0412323D. A oryginalne które były wyjęte z auta posiadają zupełnie inne numery. Trochę to dziwne :roll:joandaw pisze:Tu mam taki temat
https://audi80.pl/b4-a...-vt14494,45.htm
Żeby nie zaśmiecać tego tematu poduszkami amora dalsze wątpliwości chciałbym rozwiazać w temacie specjalnie do tego stworzonym Poniżej link
https://audi80.pl/b4-a...-vt14494,45.htm
Proszę o jakieś mądre wyjaśnienie, czemu z poduszkami jest taki cyrk :roll:
https://audi80.pl/b4-a...-vt14494,45.htm
Proszę o jakieś mądre wyjaśnienie, czemu z poduszkami jest taki cyrk :roll:
Może ktoś napisać jak w najprostszy sposób można sprawdzić górne mocowanie amortyzatora przedniego.Wymieniłem dosłownie wszystko z przodu, poduszki z łożyskiem też,nie minęło pół roku i znów tłucze przy wolnej jeździe po nierównościach.Teraz wymieniłem sworznie, tuleje wahaczy, końcówki drążka, tuleje sanek, łączniki stabilizatora, i dalej tłucze.Zostały mi tylko gumy stabilizatora i górne mocowanie amortyzatora.Jak można je sprawdzić w niewielkim warsztacie.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 15:53 przez krisiun1, łącznie zmieniany 1 raz.
U siebie na febi na jednym komplecie zrobilem 300 km i zaczely stukac , na drugim komplecie febi zrobilem 500 km i tez to samo,po wyjeciu poduchy byly dosc mocno zgniecione.BOGE ori jak wyjelem po rocznej jezdzie ok 50 tys km cala guma poduchy byla nie naruszona.
nigdy nie bedziesz zadowolony z cichej pracy zawieszenia kupujac poduchy FEBI ,TOPRAN ,,warto kupic z aso BOGE naprawde polecam koszt duzo wiekszy ja placilem ok 113 za 1 sztuke
jesli chodzi o lozysko bo ktos wyzej pytał to ori jest firmy INA i jest fabrycznie juz wcisniete w poduche
Jesli chodzi o tulejki wachaczy polecam tez ori BOGE wytrzymuja dosc dlugo jesli bawic sie w zamienniki w ostatecznosci LEMFORDER wart uwagi nie kupujcie FEBI u mnie wytrzymuja ok 8-10 tys km max przy normalnej jezdzie i delikatnym przejezdzaniu przez garby i dziury na drodze
nigdy nie bedziesz zadowolony z cichej pracy zawieszenia kupujac poduchy FEBI ,TOPRAN ,,warto kupic z aso BOGE naprawde polecam koszt duzo wiekszy ja placilem ok 113 za 1 sztuke
jesli chodzi o lozysko bo ktos wyzej pytał to ori jest firmy INA i jest fabrycznie juz wcisniete w poduche
Jesli chodzi o tulejki wachaczy polecam tez ori BOGE wytrzymuja dosc dlugo jesli bawic sie w zamienniki w ostatecznosci LEMFORDER wart uwagi nie kupujcie FEBI u mnie wytrzymuja ok 8-10 tys km max przy normalnej jezdzie i delikatnym przejezdzaniu przez garby i dziury na drodze