Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 2.0] Szybkie pytanie na temat zegarów.

Awatar użytkownika
TNTomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 paź 2010, 13:02
Lokalizacja: Olsztyn

[Audi 80 B4 2.0] Szybkie pytanie na temat zegarów.

Post autor: TNTomek » 19 gru 2010, 10:51

Witam. Mam zamiar w przyszłym tygodniu kupić do swojej audicy zegary z obrotomierzem VDO. Bo mam aktualnie zegar jak Big Ben w miejscu obrotomierza. Zdemontuję stary i wstawię z obrotkiem. I teraz pytanie. Czy ta wymiana pociągnie za sobą jakieś dodatkowe przeróbki/podłączenia? Chodzi mi o to,czy nic nie będę musiał dorabiać ( przewody, wtyki piny itp? JEst kabel u mnie ,żeby obrotek podłączyć ? :?:

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 19 gru 2010, 11:00

ja nic nie musialem zmieniac pasowalo mi wszystko dwie kostki wpialem i tyle

Awatar użytkownika
TNTomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 paź 2010, 13:02
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TNTomek » 19 gru 2010, 11:46

A mam pytanko jeszcze ,czy ewentualnie da radę cofnąć przebieg z licznika ? Bo ten który znalazłem ma najechane 360 tyś,to będzie razić mnie w oczy :P

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 19 gru 2010, 11:47

wszystko sie da;)

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 19 gru 2010, 12:58

prosciej przelozyc obrotomierz, wtedy masz pewnosc ze reszta byla sprawna, a to co ci zostanie bedziesz mial czesci zamienne, lub sprzedasz, przy cofaniu , masz ryzyko ze zebatki uszkodzisz, zwroc uwage ze duzo tu postow co im liczniki sie zacinaja, po miedzy innymi cofaniach

Awatar użytkownika
TNTomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 paź 2010, 13:02
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TNTomek » 19 gru 2010, 13:03

W sensie kupić sam obrotek i wsadzić ?Ale tam trzeba z pinami się bawić itp.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 19 gru 2010, 13:06

TNTomek pisze:A mam pytanko jeszcze ,czy ewentualnie da radę cofnąć przebieg z licznika ? Bo ten który znalazłem ma najechane 360 tyś,to będzie razić mnie w oczy :P
Bez wiekszego problemu da sie ustawic od ilosc km

Awatar użytkownika
zubik22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 31 sie 2008, 09:01
Lokalizacja: Studzian\Przeworsk

Post autor: zubik22 » 19 gru 2010, 14:15

Można kupić zegary o przełożyć swój swój cały prędkościomierz, lub sam obrotek trzeba tylko wlutować 6 pinów i wlutować kabelek żeby było podświetlenie zegarka. Wszystko opisane przez użytkownika Cobra

Awatar użytkownika
TNTomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 paź 2010, 13:02
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TNTomek » 20 gru 2010, 10:51

Wiem o tych pinach. Ale nie chce mi się z tym bawić. Wolę wyjąć stare -wsadzić nowe i po kłopocie.

Awatar użytkownika
karol_17
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 10 maja 2010, 14:17
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: karol_17 » 20 gru 2010, 11:05

dr.lolek, W 2.3 miałes Big Bena ?

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 20 gru 2010, 16:03

TNTomek, kupuj z obrotkiem i do obrotka wstaw swój prędkościomierz będziesz miał swój przebieg i nie bedzie się musiał bawić w piny ;-) a tamte zdemontowane zegary zostaw sobie na częsci, zębatki od licznika teraz są w cenie :-P

Awatar użytkownika
TNTomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 paź 2010, 13:02
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TNTomek » 20 gru 2010, 16:09

Właśnie o tym samym myślałem. :-D

PS: Zastanawiałem się też nad zmianą kierownicy z A4 ,lub 3- ramienną z audi b4,ale obawiam się demontażu i montażu. :shock: Jakieś ściągacze nie ściągacze :evil:

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 20 gru 2010, 16:22

TNTomek pisze:nad zmianą kierownicy z A4
tu będziesz musiał zastosować przejściówke z wieloklinem, ten sam temat własnie ogarniam :mrgreen:
TNTomek pisze:lub 3- ramienną z audi b4
czyli tą co była w coupe, z nią nie ma żadnego problemu z montażem, podchodzi bez żadego sprzeciwu :-P

Awatar użytkownika
TNTomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 28 paź 2010, 13:02
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: TNTomek » 20 gru 2010, 22:38

Trochę wpadamy w " offtopic" ale masz rację co do A4. Poza tym cena nieporównywalnie wyższa od kiery b4. I często od a 4 nie mają zaślepek bo ktos " przykleił się do poduchy"

[ Dodano: 2010-12-20, 22:40 ]
PS: Ale do ściągnięcia kierownicy muszę mieć ściągacz? Czy jest jakiś patent?

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 20 gru 2010, 22:43

karol_17, no co Ty a b3 kiedys sobie sprawdzalem bo mi sie nudzilo a mialem z zegarem i z obrotkiem w zestawie z autem bylo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl