Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 DZ] Poroblemy z nie podłączonymi kablami i wężykami.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Adi-Gdynia

[b3 1.8 DZ] Poroblemy z nie podłączonymi kablami i wężykami.

Post autor: Adi-Gdynia » 21 gru 2010, 20:18

Tak jak w temacie pod maską mam sajgon, chciałbym jakoś to uporządkować i chce zebyście mi w tym pomogli
Zamieszczam zdjęcia a pod nimi opis.
Obrazek
Wtyczka Która wisi nad kielichem po stronie kirowcy
do Czego ona jest?
Za co odpowiada i gdzie powinna być podłączona?



Obrazek
Ten wężyk to podciśnienie był tam trójnik i nie było dlej nigdzie podłaczone, powinno isc do aparatu zapłonowego i gdzie dalej??



Obrazek
To jest wężyk który wystaje zza zbiorniczka wyr. płynu chłodzącego gdzie powinien on być podłaczony i za co odpowiada?



Obrazek
To jest jeden weżyk który również nie wiem do czego jest i po co?



Pozdrawiam i dzieki z góry za pomoc:)

P.S. Stawiam dużego browara dla osoby która mi pomoże:)


Aha co do gazu to jest on całkowicie odłączony jeżdze tylko na benzynie.
A auto i tak zachowuje sie jakby nie przepalało całej mieszanki (jakby zalewało) po mocniejszym wciśnieciu pedała gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty.



Zdjęci fotek silnika Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 22:11 przez Adi-Gdynia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 21 gru 2010, 21:37

ty niemasz czasami silnika JN?

pierwsze zdjęcie kabel najprawdopodobniej jest od ABSu.
a masz w ogóle ABS sprawny?

na ostatnim zdjęciu ten wężyk ma iść do serwa.

dalej nie wiem.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 21 gru 2010, 21:41

Pewnie ,,fachofcy'' od lpg se uprościli sprawę. dawaj foto całego silnika z kilku stron

Adi-Gdynia

Post autor: Adi-Gdynia » 21 gru 2010, 22:13

ABS Działa:) Nie wiem może jest to JN jest to moje pierwsze Audi ale coraz bardziej sie zniechęcam co do tej marki...
Wężyk od podłaczony do tego co wychodził zza zbiorniczka wyr. tak mi sie wydaje ze jest ten.

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 22 gru 2010, 10:44

trzeba by to dokładnie pooglądać i dopiero wyciągać wnioski.
Adi-Gdynia pisze: Nie wiem może jest to JN jest to moje pierwsze Audi ale coraz bardziej sie zniechęcam co do tej marki...
nie przejmuj się też miałem b3 na mechanicznym wtrysku i nie bylem z niej zadowolony.

Adi-Gdynia

Post autor: Adi-Gdynia » 22 gru 2010, 13:20

mati86, No tak tylko ze tym samochodem nie moge jeździć Bo po prostu się nie da, co chwile coś :!:
Ja naprawde miałem kilka samochodów w swoim życiu i różne marki..
Ostatnie moje auto to był Ford Mondeo mkII 1.8 TDI i chyba załuje ze go sprzedałem.. :-(
Nie wiem co mojej audi dolega nie mam juz pojęcia...
A co do modelu silnika?
Nie wiem. Na głowicy gdzie powinno byc oznaczenie wgl go nie ma :!:
Wyczysciłem do głego alu.
Po prostu nigdy ich nie było.
Z tego co mi wiadomo samochod jezdził normalnie ale poźniej stał poł roku i to przez to tak sie zachowuje.
Ostatnio sciągnełem kopułkę i palec bo w srodku był zaśniedziały, wyczyściłem.
Założyłem i teraz audi nie chce odpalić a iskra jest kablie nie sa pozamieniane napewno bo ustawiałem wszystko na nowo.
Nie daje nawet znaków próby odpalenia..
:-? :-? :-? :-?

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 22 gru 2010, 14:03

Adi-Gdynia pisze:Nie wiem. Na głowicy gdzie powinno byc oznaczenie wgl go nie ma
Wyczysciłem do głego alu.
Po prostu nigdy ich nie było.
Nic dziwnego skoro na głowicy szukasz. Numer jest na bloku.

Adi-Gdynia

Post autor: Adi-Gdynia » 22 gru 2010, 17:29

percevalle pisze:
Adi-Gdynia pisze:Nie wiem. Na głowicy gdzie powinno byc oznaczenie wgl go nie ma
Wyczysciłem do głego alu.
Po prostu nigdy ich nie było.
Nic dziwnego skoro na głowicy szukasz. Numer jest na bloku.



Racja znalazłem juz, silnik to JN

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 22 gru 2010, 18:27

Adi-Gdynia pisze:Racja znalazłem juz, silnik to JN
Niezły bajzel masz pod maską. Nie masz podpiętego podciśnienia, wiec na wyższych obrotach to nie moze dobrze działać. Na zdjęciach niewiele widać, najlepiej jakbyś znalazł kogoś w okolicy z JN to byś sobie na spokojnie podpiął. I jeszcze ten przewód co trzymasz w ręku powinien być podpięty do pojemnika z węglem aktywnym.

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 22 gru 2010, 18:44

nie pozostaje nic innego jak jechać do jakiegoś połapanego dziadka specjalistę od mechanicznego wtrysku i by ci to wszystko porobił.

Adi-Gdynia

Post autor: Adi-Gdynia » 22 gru 2010, 18:54

Pojeminika z węglem aktywnym??
Po co to i za co odpowiada? Ile może kosztować?
No właśnie u mnie ze znajomych nie ma nikt takiej audi..:(

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 22 gru 2010, 18:56

percevalle pisze:
Adi-Gdynia pisze:Racja znalazłem juz, silnik to JN
Niezły bajzel masz pod maską. Nie masz podpiętego podciśnienia, wiec na wyższych obrotach to nie moze dobrze działać. Na zdjęciach niewiele widać, najlepiej jakbyś znalazł kogoś w okolicy z JN to byś sobie na spokojnie podpiął. I jeszcze ten przewód co trzymasz w ręku powinien być podpięty do pojemnika z węglem aktywnym.
Ale bajzel fiu fiu. ps. zbiornik z węglem aktywnym to pic na wodę więc możesz se to pominąć

Adi-Gdynia

Post autor: Adi-Gdynia » 22 gru 2010, 19:44

skoti, czyli mam zaślepić Ten wężyk?
Zastanawa mnie jeszcze jedna kwestia..
Po mocniejszym wciśnieciu pedału gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty.
Czy może to być wina tego ze wężyk od podciśniena jest odłączony?
I powiedzcie mi jeszcze gdzie on ma dalej iść? wiem ze powinien byc trójnik jeden wężyk do tłumika aparatu zapłonowego a gdzie dalej?
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 19:50 przez Adi-Gdynia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 22 gru 2010, 19:49

Ich może nie być tak jak zbiornika, ze zbiornika z węglem idą 2 węże, jak ogarniesz resztę to możesz się dopiero tym zająć jak będziesz chciał i będzie taka potrzeba

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 22 gru 2010, 20:46

Adi-Gdynia pisze:Po mocniejszym wciśnieciu pedału gazu, lub gdy chodzi na wolnych obrotach ok 1 minuty gdy nacisne gaz to obroty spadaja i chce zgasnąć wtedy musze pulsacyjnie dodawac gazu zeby sie wkręciła na obroty
Jak nie masz podłączonego podciśnienia to masz po pierwsze nieszczelny dolot, a po drugie brak przyśpieszenia zapłonu. To nie ma prawa działać dobrze.

Łap schemat, może do czegś dojdzieszz mimo że jest zagmatwany bo dotyczy DZ, JN i SD.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl