schemat podcisnien audi b4 tdi 1z
schemat podcisnien audi b4 tdi 1z
witam mam maly problem ze swoja b 4 odnosnie chodzi mi o przewody podcisnien ktore wchodza do kabiny a mianowicie o ten ktory wchodzi kolo serwa do czego jest podlaczony na obu koncach oraz podciśńieńie od komputera do czego idzie mam sterowanie pierburga za odpowiedz dziękuje i pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Raczej od rury ic do mapsensora w kompie informując o ciśnieniu w dolocie <ok>tomjar30 pisze:podciśńieńie od komputera do czego idzie
:shock: A tu to nie wiem o co ci chodzi bo u mnie nic do kabiny nie wchodzi koło serwa ,jeśli już to od serwa idzie podciśnienie do elektrozaworu n 18 uruchomiającego EGR ,ewentualnie jak masz klimę to idzie jeszcze podciśnienie do elektrozaworu zamykającego klapę obiegu węwnetrznego RECtomjar30 pisze:witam mam maly problem ze swoja b 4 odnosnie chodzi mi o przewody podcisnien ktore wchodza do kabiny a mianowicie o ten ktory wchodzi kolo serwa do czego jest podlaczony na obu koncach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 23 gru 2008, 21:51
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W naszych audikach z serwa wychodzi podciśnienie do sterowania zaworem EGR i ewentualnie do zamykania obiegu wewnętrznego REC jak ktoś ma klime .Tyle ,nic więcej nie jest zasilane podciśnieniem .Zaślep kolego tam gdzie nie masz nic ,a drugie wyjście podłacz pod węzyk który idzie do N18 sterującego EGR .Jak nie masz podłaczonego EGR -a i klimy to możesz równie dobrze zaslepić oba wyjścia <ok>jarekgorski1 pisze:koledzy mam problem od serwa wychodzą dwa wyjścia podciśnieniowe jedno jest zaślepione a drugie ciągnie powietrze po zasłonieńciu równiej pracuje silnik mógł bym dostać schemat jak to powinno być z góry dziękuje