Na 90% nie będzie wpływać, jedynie będziesz miał zdławiony silnik na benzynie i gazie przez ten mikser, szczególnie będzie to odczuwalne w najwyższej partii obrotów.Lucki007 pisze:Kolego a jeśli podłącze krokowca z mikserem to jak to będzie wpływać na prace na PB ?
[3A] Sprawny rozdzielacz...?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mam jeszcze pytanie: jak podłączyć elektrykę instalki. Te kable co idą do parownika to zostają, keble do elektrozaworu butli takze, a co z tymi które teraz u mnie odłączają mono wtrysk ?
Tak jak wcześniej napisałem chcę założyć "stop ke" i podłączyć je pod elektrozawór parownika. Kable do monowtrysku po prostu zostałyby nie podłączone.
Włączając lpg włączam emulacje - zmieszam ciśnienie pb, wyłączam lpg to normalnie działa pb.
Czy takie rozwiązanie ma rację bytu ?
Tak jak wcześniej napisałem chcę założyć "stop ke" i podłączyć je pod elektrozawór parownika. Kable do monowtrysku po prostu zostałyby nie podłączone.
Włączając lpg włączam emulacje - zmieszam ciśnienie pb, wyłączam lpg to normalnie działa pb.
Czy takie rozwiązanie ma rację bytu ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Możesz zostawić i zrobić jak napisałeś - odcięcie paliwa podłączyć pod elektrozawór.a co z tymi które teraz u mnie odłączają mono wtrysk ?
Jeśli masz jakiś bardziej zaawansowany sterownik/przełącznik to w ten sposób stracisz możliwość nakładania na siebie pracy na gazie i benzynie. Ta funkcja pozwala zmniejszyć szarpnięcie przy przełączaniu paliwa (ale chyba tej funkcji nawet gazownicy nie stosują i ta funkcja to taka ciekawostka).
Napisz jaki masz sterownik do gazu, czy masz tylko zwykły przełącznik trójpozycyjny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
a kolego co powiesz na sposób kolegi rider224 z tego tematu: https://audi80.pl/ke-jetronic-ke-mot ... t24388.htm strona 2 ?
Ostatnio zmieniony 26 gru 2010, 11:57 przez Lucki007, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Trudno powiedzieć bo nigdy nie stosowałem takiego rozwiązania... Ale jeśli rzeczywiście odcina wtrysk to może i będzie działać. I jest bardzo proste do wykonania, przekaźnik do docinania wziąć taki który przełącza obwód 30 z 87 na 87a i na tym dać jakiś rezystor albo jak nie ma rezystora to dobrać odpowiednią żarówkę. Podłączyć pod 87a i 30 i po przejściu na LPG powinna zmniejszyć obroty.
Kolego mi chodzi o sposób w którym w momencie przełączenia na LPG otwiera się elektrozawór i część ciśnienia systemowego ucieka w przelew, co powoduje zamknięcie się wtryskiwaczy. Do tego potrzeba kilka drobnych rzeczy które w tamtym poście wymieniał rider224 i elektrozawór (znalazłem takie cudo na allegro za 30zł)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków