[90 2.3 20V 7A] bardzo niskie obroty gdy zimny
[90 2.3 20V 7A] bardzo niskie obroty gdy zimny
Witam
Mam problem. Otóż, gdy silnik jest zimny np. po nocy to po odpaleniu auto ma tak niskie obroty że gaśnie zaraz. Muszę go przytrzymać jakąś minutę, dwie na 1500-2000 obr i wtedy już trzyma jakieś 300-400obr i później rosną do ok 900 jak się już nagrzeje całkowicie. Wygląda to tak: Odpalam auto obroty idą do ok 1500-1600 obr/min spadają do 100-200 i wzrastają do ok 300-400 (przygasa), no chyba, że silnik cieplejszy to wtedy do ok 600-800.Wymieniłem gumę przepływomierza (bo była jakaś kombinowana, dziurawa), silniczek krokowy, czujnik temp. biały i niebieski, palec, kopułkę, czyściłem przepływkę, wymieniona sonda i dalej to samo (bo była walnięta). Co mam zrobić jeszcze? Nie mogę się połączyć z Vagiem w celu sprawdzenia błędów ;/
P.S. Silniczek krokowy czyszczony przedwczoraj
P.S.2 Wskazówka od temp silnika leży cały czas, myślałem że niebieski czujnik jest odpowiedzialny za jej pracę ale niestety nie działa dalej.
P.S.3 To jest wersja USA, powiedzcie mi w którym miejscu sie podpinać VAgiem? pod kierownicą znalazłem jakieś kabelki... CZy to gdzieś indziej jest?
Mam problem. Otóż, gdy silnik jest zimny np. po nocy to po odpaleniu auto ma tak niskie obroty że gaśnie zaraz. Muszę go przytrzymać jakąś minutę, dwie na 1500-2000 obr i wtedy już trzyma jakieś 300-400obr i później rosną do ok 900 jak się już nagrzeje całkowicie. Wygląda to tak: Odpalam auto obroty idą do ok 1500-1600 obr/min spadają do 100-200 i wzrastają do ok 300-400 (przygasa), no chyba, że silnik cieplejszy to wtedy do ok 600-800.Wymieniłem gumę przepływomierza (bo była jakaś kombinowana, dziurawa), silniczek krokowy, czujnik temp. biały i niebieski, palec, kopułkę, czyściłem przepływkę, wymieniona sonda i dalej to samo (bo była walnięta). Co mam zrobić jeszcze? Nie mogę się połączyć z Vagiem w celu sprawdzenia błędów ;/
P.S. Silniczek krokowy czyszczony przedwczoraj
P.S.2 Wskazówka od temp silnika leży cały czas, myślałem że niebieski czujnik jest odpowiedzialny za jej pracę ale niestety nie działa dalej.
P.S.3 To jest wersja USA, powiedzcie mi w którym miejscu sie podpinać VAgiem? pod kierownicą znalazłem jakieś kabelki... CZy to gdzieś indziej jest?
No będę musiał coś pokombinować z tymi wtyczkami bo łączyłem się u jednego gościa i nie wykrywało sterownika auta ;/ Nie mam żadnych zdjęć. Wersja USA, ale przedni zderzak nie ori chyba bo jest pusty bez oświetlenia (kierunków i halogenów?). Wnętrze pełna jasna skóra, podgrzewanie siedzeń, elektryka siedzeń, lusterek, szyb, klimatronik. W sumie full wypas No i quattro oczywiście.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
7A nie ma żadnego czujnika od ssania,za ssanie odpowiada czujnik temperatury 2pinowy ktory znajduje się z tyłu głowicy i to on wysyła sygnał do ecu,,sprawdz jeszcze dokladnie odme czy nie jest zapchana,czy dobrze podłączona do gumy przepływki,sprawdz dobrze krokowca,posluchaj czy gdzies nie zasysa lewego powietrza,no i sprubuj z tymi kodami blyskowymi jak vag nie widzi
Wersja USA ma taki przedni zderzak:
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_ph ... d=90_coupe
Na 20v.org znajdziesz informacje jak podłączyć VAGa, albo błyski
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_ph ... d=90_coupe
Na 20v.org znajdziesz informacje jak podłączyć VAGa, albo błyski