Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 PB,LPG] Po wymianie membran w parowniku.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

[ B4 PB,LPG] Po wymianie membran w parowniku.

Post autor: tomasz1367 » 25 gru 2010, 21:01

Witam dwa dni temu wymieniłem membrany w parowniku 100 HP, syfu było bardzo dużo. Po remoncie parownika autko chodziło równo płynnie i najważniejsze że gdy przełączało się z Pb na Lpg to nie gasło ani nie muliło tak jak wcześniej, ale tylko przez dwa dni dzisiaj już zaczeło świrować przy przełączeniu z Pb na Lpg o co tu może chodzić? Parownik Tomasetto 100 HP z dwiema śrubami do regulacji jedna malutka przy samym filterku i druga większa która napewno reguluje membranę. Czy to może być przyczyna złej regulacji tej śruby? POMOCY.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 21:23 przez tomasz1367, łącznie zmieniany 1 raz.

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 25 gru 2010, 22:01

tomasz1367 pisze:ale tylko przez dwa dni dzisiaj już zaczeło świrować przy przełączeniu z Pb na Lpg o co tu może chodzić?
co to znaczy świrować :?: Co się konkretnie dzieje :?: Być może po regeneracji parownika trzeba jeszcze raz wyregulować parownik.

tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

Post autor: tomasz1367 » 25 gru 2010, 22:24

To znaczy że dwa dni było ok równo pracował i przy przełączaniu na gaz nie tracił mocy a dzisiaj znowu po przełączeniu na gaz przez kilkadziesiąt metrów nie miał mocy dopiero po chwili wszystko wróciło do normy. Czy sam coś mogę wyregulować lub cokolwiek zrobić?

EDIT:
Pisanie wielkimi literami jest nie zgodne z regulaminem PKA80. Patrz punkt 6 regulaminu.- ysiul
Ostatnio zmieniony 25 gru 2010, 22:33 przez tomasz1367, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 gru 2010, 23:58

Może zacina się któryś elektrozawór, rozbierałeś ten na parowniku przy regeneracji?
Sprawdź silniczek krokowy jeśli masz II generację czy nie jest brudny.

Spróbuj jeszcze poregulować bo nowe membrany po jakimś czasie zmieniają swoje właściwości.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 26 gru 2010, 08:59

Najlepiej by było jakbyś podjechał do gazownika za pare złotych ustawi Ci reduktor jak należy ;-)

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 26 gru 2010, 14:47

Dobrze złożony parownik? Pojedź na regulację gazu i powinno być OK.
P.S: Ile płaciłeś za zestaw naprawczy? Mam ten sam parownik, kupowałem zestaw na allegro i płaciłem 64,50 zł z przesyłką.

tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

Post autor: tomasz1367 » 26 gru 2010, 16:49

Paweł. Dobrze złożony, jak pisałem przez dwa dni było super a teraz znowu coś świruje. Jeśli chodzi o ceną zestawu to 65 zeta z dostawą.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 26 gru 2010, 19:43

tomasz1367 pisze:Paweł. Dobrze złożony, jak pisałem przez dwa dni było super a teraz znowu coś świruje. Jeśli chodzi o ceną zestawu to 65 zeta z dostawą.
Byłeś u gazownika na regulacji :?:

tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

Post autor: tomasz1367 » 28 gru 2010, 17:47

Gazownik wyregulował parownik jest Ok ale problem przy przełączaniu pozostał, co to jeszcze może być?

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 28 gru 2010, 18:26

A podcisnienia masz sprawne? Bo u mnie gdy były nie sprawne to auto bardzo ciężko przełączało się na LPG- gdy naprawił je gazownik(były źle po podłączane) to praktycznie nie czuć różnicy gdy auto przełącza się z LPG na PB i odwrotnie.

tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

Post autor: tomasz1367 » 28 gru 2010, 18:39

Jakie podciśnienia? Właśnie czasami mam wrażenie jak by to ciśnienie było winne a o co z tym chodzi jak to można sprawdzić?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl