ABK jest chyba na elektronicznym wielopunkcie, ale głowy za to nie dam, bo nie specjalnie interesuje sie benzynowcami
A może by tak kolego przekładka na jakiegoś Turbo D ? <ok>
[b4 2.3 NG] Odbudowa silnika - sens?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Powiem Wam że jeśli w kosztach byloby ok to wiadomo diesel jest diesel.
Orientuje się ktoś mniej więcej ile taka zabawa w przekladke na diesla kosztuje ??
Bo tak samo z remontem silnika, jedni mówią rób drudzy że nie .
A to zależy jak ktoś wcześniej mial, jeden jak wymienial wymienial i nic to nie doradzi a ktos jak trafil na poczatku na wlasciwy element to bedzie polecal....
Orientuje się ktoś mniej więcej ile taka zabawa w przekladke na diesla kosztuje ??
Bo tak samo z remontem silnika, jedni mówią rób drudzy że nie .
A to zależy jak ktoś wcześniej mial, jeden jak wymienial wymienial i nic to nie doradzi a ktos jak trafil na poczatku na wlasciwy element to bedzie polecal....
E no kolego to ty musisz się ogarnąć i pomyśleć czego chcesz Bo tu widzę mnóstwo pomysłów od przekładki silnika przez remont aż do swap-a. Co byś nie zrobił to jeżeli zrobisz to z głową powinno być dobrze. Nie orientuję się w kondycji twojego ng ale jeśli ci nie przeszkadza ten wtrysk i spalanie silnika, a nie jest to kompletny trup to bym go remontował. Zmierzyłeś ciśnienie na garach ?
ps. silnik abk to elektroniczny wtrysk i nie zrobisz na pewno p&p wtrysku do swojego.
a co do swapa na disela to lepiej kup dislelaa i po kłopocie
pzdr <mikolaj>
ps. silnik abk to elektroniczny wtrysk i nie zrobisz na pewno p&p wtrysku do swojego.
a co do swapa na disela to lepiej kup dislelaa i po kłopocie
pzdr <mikolaj>
Nie jestem mechanikiem i nie naprawiam silnika czy innych poważnych rzeczy bo po prostu się na tym "jeszcze" nie znam....
Gdybym mial z 40 lat i chodzil do zawodówki mchanicznej to fakt moje pytania byly by dziwne..
Ale jeśli mam 20 i skoczylem tech infrmatyczne to raczej malo mialem do czynienia z autami i mechanka i chce się uczyć.
I dlatego jak ktos coś podrzuci pomysl to pytam bo chce wiedzieć....
I szukam najlepszego rozwiązania bo jedni piszą tak, inni odwrotnie.
Lepiej wiedzieć i pytać niż źle myśleć a jeśli ci to przeszkadza to odpowiadanie na ten temat nie jest przymusowe.
Gdybym mial z 40 lat i chodzil do zawodówki mchanicznej to fakt moje pytania byly by dziwne..
Ale jeśli mam 20 i skoczylem tech infrmatyczne to raczej malo mialem do czynienia z autami i mechanka i chce się uczyć.
I dlatego jak ktos coś podrzuci pomysl to pytam bo chce wiedzieć....
I szukam najlepszego rozwiązania bo jedni piszą tak, inni odwrotnie.
Lepiej wiedzieć i pytać niż źle myśleć a jeśli ci to przeszkadza to odpowiadanie na ten temat nie jest przymusowe.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
primo121, spokojnie, przepraszam że poczułeś się obrażony moją wypowiedzią :cry: Ale powiedz miałeś zmierzyć ciśnienie żeby zobaczyć w jakiej miej więcej formie jest silnik i czy potrzebny mu ewentualny remont, czemu tego nie zrobiłeś ?
Założyłeś temat w którym chcesz doprowadzić silnik (obecny) do stanu mniemam extra.
Nagle pytasz o swap i to na disla więc tak jeśli nie zrobisz swapa sam to albo znajdziesz kogoś taniego i zrobi to na sztukę albo zabulisz kase + koszt silnika i osprzętu i będzie tyle ile dałeś za auto.
Założyłeś temat w którym chcesz doprowadzić silnik (obecny) do stanu mniemam extra.
Nagle pytasz o swap i to na disla więc tak jeśli nie zrobisz swapa sam to albo znajdziesz kogoś taniego i zrobi to na sztukę albo zabulisz kase + koszt silnika i osprzętu i będzie tyle ile dałeś za auto.