[B3/B4]zegary konsoli srodkowej
[B3/B4]zegary konsoli srodkowej
moze ktos jej juz wyciagal i wie od czego powinienem zaczac??
Ostatnio zmieniony 12 sty 2007, 21:38 przez junkers51, łącznie zmieniany 1 raz.
Zegarow dodatkowych jako tako nie wyciagalem, ale zmienialem zarowki w pokretlach wiec tak..
Sciagasz pokretla, zejda ciagnac delikatnie rekami lub pomoz sobie szczypcami (przez szmatke). Odkrecasz 2ie sruby pod pokretlem 1szym od prawej i lewej ([po 1 srubie) Sciagasz plastik i tam na dole masz 2 sruby od zegarow w konsoli srodkowe (tak wydedukowalem ze to od tego
). I to chyba tyle (przynajmniej tyle zauwazylem).
Sciagasz pokretla, zejda ciagnac delikatnie rekami lub pomoz sobie szczypcami (przez szmatke). Odkrecasz 2ie sruby pod pokretlem 1szym od prawej i lewej ([po 1 srubie) Sciagasz plastik i tam na dole masz 2 sruby od zegarow w konsoli srodkowe (tak wydedukowalem ze to od tego

1. Musisz zdemontować konsolę między fotelami, żeby to zrobić musisz wykręcić śrubkę pod tą plastikową kwadratową zaślepką (we wnęce na ręczny) oraz odkręcić nakrętkę znajdującą się pod popielniczką. Cała konsolę podnosisz powoli do góry aby zeskoczyła z zaczepów. Jest trochę problemów z przesadzeniem przez ręczny ale jak pokombinujesz to zdejmiesz.
2. Odkręcasz gałkę z drążka zmiany biegów.
3. Wysuwasz konsolę z zegarami i wszystko w temacie.
Ewentualnie będzie trzeba zdemontować takie wypełnienie nad zegarami, żeby to zrobić musisz zdjąć pokrętła od nawiewów i wykręcić 2 wkręty.
2. Odkręcasz gałkę z drążka zmiany biegów.
3. Wysuwasz konsolę z zegarami i wszystko w temacie.
Ewentualnie będzie trzeba zdemontować takie wypełnienie nad zegarami, żeby to zrobić musisz zdjąć pokrętła od nawiewów i wykręcić 2 wkręty.
Omg..a ja myslalem ze tylko te 2 srubki to trzymaja..no coz to nie zmieniam zarowek na czerwone diody..nie chce mi sie tego narazie rozbierac 
PS..zauwazylem cos czego ja nie mam...
W przelaczniku od predkosci wentylatora pozycja O..domyslam sie ze oznacza wylaczony wentylator..Tylko dlaczego nie mam tego w swojej b4..jak dobrze pamietam to opcje zaczynaja sie od wentylatora (rysunek) a koncza na IIII..ma to zwiazek z tym ze mam klime?? Czy ten typ tak ma
?

PS..zauwazylem cos czego ja nie mam...



Oprócz tego musisz odkrecic srubke, która trzyma mieszek zmiany biegów, też jest pod tą zaślepką.sylwiasty pisze:1. Musisz zdemontować konsolę między fotelami, żeby to zrobić musisz wykręcić śrubkę pod tą plastikową kwadratową zaślepką (we wnęce na ręczny) oraz odkręcić nakrętkę znajdującą się pod popielniczką. Cała konsolę podnosisz powoli do góry aby zeskoczyła z zaczepów. Jest trochę problemów z przesadzeniem przez ręczny ale jak pokombinujesz to zdejmiesz.
2. Odkręcasz gałkę z drążka zmiany biegów.
3. Wysuwasz konsolę z zegarami i wszystko w temacie.
Ewentualnie będzie trzeba zdemontować takie wypełnienie nad zegarami, żeby to zrobić musisz zdjąć pokrętła od nawiewów i wykręcić 2 wkręty.
Konsoli na tunelu nie musisz odkrecac wystarczy, że ją odrobine do góry uniesiesz.
No i najlepiej wrzuc 2jke, wtedy latwiej wyjac konsole z zegarami
