[all] wymiana zwyklych zegarow na zegary z auto-check
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
jesli chcesz miec wyswietlanie czestorilwosci radiowej to napewno AC musi byc dla b4 bo ten z b3 tego niemial, czyli od 91 sierpien wzyz, liczba cylindrow sie musi zgadzac jakie on obsluguje z twoim autem. przewaznie sa dla 4i 5 cyl ten sam i do 6cio inny
w licznik montujesz w miejsce MC i podpinasz stare przewody z MC w nowa kostke szersza, schematy sa na forum i w dziale pobran
na tych schematach co ciekawe jest napisane ze nie sa te piny uzywane, u mnie gra, wiec pewnie sie tycza b3
pod pin 20,21,22 podlaczasz piny z radia oznaczone - data, enable clock. kolejnosci niepamietam, metoda probi bledow trafisz
np takie radio bedzie wspoldzialac
a jeszcze inna sprawa jest chyba sto tematow o tym i chyba nic nie szukales
w licznik montujesz w miejsce MC i podpinasz stare przewody z MC w nowa kostke szersza, schematy sa na forum i w dziale pobran
na tych schematach co ciekawe jest napisane ze nie sa te piny uzywane, u mnie gra, wiec pewnie sie tycza b3
pod pin 20,21,22 podlaczasz piny z radia oznaczone - data, enable clock. kolejnosci niepamietam, metoda probi bledow trafisz
np takie radio bedzie wspoldzialac
a jeszcze inna sprawa jest chyba sto tematow o tym i chyba nic nie szukales
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [all] wymiana zwyklych zegarow na zegary z auto-check
"dr.lolek"
zeby bylo o tak
Przeciesz chciałeś tak <ok>
zeby bylo o tak
Przeciesz chciałeś tak <ok>
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
AC nie pokazuje RDS-u tylko info ze dana stacja emituje RDS, wciskajac guzik na radiu pokazuje czestotliwosc i fale radiowe w AC
to jak chcesz mie ten AC czy nie? :mrgreen: jak z b3 dostaniesz AC to nie ma tej funkcji radia, dodatkowo niektore AC maja ostrzezenie o konczacych sie klockach a te z b4 dodatkowo ostrzezenie o predkosci
tu masz jako ciekawostke
to jak chcesz mie ten AC czy nie? :mrgreen: jak z b3 dostaniesz AC to nie ma tej funkcji radia, dodatkowo niektore AC maja ostrzezenie o konczacych sie klockach a te z b4 dodatkowo ostrzezenie o predkosci
tu masz jako ciekawostke
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
np cos takiego
niespotkalem sie aby AC mial ostrzezenie o zostawionych swiatlach widac to ze piny 9i10 z 14 pinowej kostki sa juz nie podlaczone w AC 26pinowej kostce
18i25 pin laczysz z masa jesli nie bedziesz na biezaco podlaczal przekaznikow do kontroli swiatel, pod pin 16 podlaczasz 3 pin z pompki jesli masz pompke z czujnikiem jesli zwykla to nic, sluzy to do sprawdzenia czy sie konczy plyn spryskujacy
przewody opisane jako cisnienia przepinasz i tak samo przewod od obrotow i to w zasadzie wszystko
niespotkalem sie aby AC mial ostrzezenie o zostawionych swiatlach widac to ze piny 9i10 z 14 pinowej kostki sa juz nie podlaczone w AC 26pinowej kostce
18i25 pin laczysz z masa jesli nie bedziesz na biezaco podlaczal przekaznikow do kontroli swiatel, pod pin 16 podlaczasz 3 pin z pompki jesli masz pompke z czujnikiem jesli zwykla to nic, sluzy to do sprawdzenia czy sie konczy plyn spryskujacy
przewody opisane jako cisnienia przepinasz i tak samo przewod od obrotow i to w zasadzie wszystko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Poradnik Sylwiastego widziałeś? :arow: www.mediafire.com/?ejcgegzdmii
Tam jest wszystko rozpisane. Tabela jest chyba ta samo co wrzucił kolega wyżej.
Ja jak wrzucałem u siebie ACBC to miałem kostkę od AC i kable z kostki MC przylutowałem kolorami do wtyczki AC. Kilka zabraknie jak np. kontrola przepalonych żarówek - trzeba moduły kupić albo dorobić, niski poziom płynu spryskiwaczy szyb - trzeba pompkę z czujnikiem. Kilka kabli zostanie np. od świateł do sygnalizacji niezgaszonych i wł. radia bo w AC nie ma brzęczyka, krańcówka drzwi kierowcy.
Tam jest wszystko rozpisane. Tabela jest chyba ta samo co wrzucił kolega wyżej.
Ja jak wrzucałem u siebie ACBC to miałem kostkę od AC i kable z kostki MC przylutowałem kolorami do wtyczki AC. Kilka zabraknie jak np. kontrola przepalonych żarówek - trzeba moduły kupić albo dorobić, niski poziom płynu spryskiwaczy szyb - trzeba pompkę z czujnikiem. Kilka kabli zostanie np. od świateł do sygnalizacji niezgaszonych i wł. radia bo w AC nie ma brzęczyka, krańcówka drzwi kierowcy.