[AUDI B4] Moje Coupe Quattro 4.2 V8 AEC (S80)
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[AUDI B4] Moje Coupe Quattro 4.2 V8 AEC (S80)
Witam chciałem wam przedstawić mój nowy nabytek .
Od miesiąca jestem właścicielem Audi 80 B4 Coupe Quattro - część osób może go zna z Aledrogo lub z ulicy bo to nie jest pierwsze lepsze 80 Coupe
Podstawa to Audi 80 CQ 2.8V6 - AHH z 1991r
Motorownia została zmieniona na silnik pochodzący z Audi S6 z 1997r 4.2 V8 290KM / 410Nm
Po zakupie dokonane prace lub zakupy :
- wymiana sprzęgła na ori docisk i łożysko + grubsza tarcza organiczna
- Felgi Lato 17" + zima 15"
- Kierownica sportowa zamszowa z nabą
- Obrotomierz AutoGauga z ShiftLight. 127mm
- Fotele kubły + pasy 4 pkt. - do zamontowania
- Komplet sprężyn H&R - do zamontowania
- Rozpórka kielichów tył - do zamontowania
Teraz pozostało:
- Wymiana ECU na ori od AEC (problem ze zdjęciem IMO) póki co upalam na ECU od 3.6 V8
- Montaż zakupionych podzespołów
W planach na wiosnę :
- wymiana ECU na VEMS albo dołożenie SMT6 lub DET3
- Klatka bezpieczeństwa z zastrzałami oraz obspawanie puszki
- Hydrauliczny hamulec ręczny
Od miesiąca jestem właścicielem Audi 80 B4 Coupe Quattro - część osób może go zna z Aledrogo lub z ulicy bo to nie jest pierwsze lepsze 80 Coupe
Podstawa to Audi 80 CQ 2.8V6 - AHH z 1991r
Motorownia została zmieniona na silnik pochodzący z Audi S6 z 1997r 4.2 V8 290KM / 410Nm
Po zakupie dokonane prace lub zakupy :
- wymiana sprzęgła na ori docisk i łożysko + grubsza tarcza organiczna
- Felgi Lato 17" + zima 15"
- Kierownica sportowa zamszowa z nabą
- Obrotomierz AutoGauga z ShiftLight. 127mm
- Fotele kubły + pasy 4 pkt. - do zamontowania
- Komplet sprężyn H&R - do zamontowania
- Rozpórka kielichów tył - do zamontowania
Teraz pozostało:
- Wymiana ECU na ori od AEC (problem ze zdjęciem IMO) póki co upalam na ECU od 3.6 V8
- Montaż zakupionych podzespołów
W planach na wiosnę :
- wymiana ECU na VEMS albo dołożenie SMT6 lub DET3
- Klatka bezpieczeństwa z zastrzałami oraz obspawanie puszki
- Hydrauliczny hamulec ręczny
Ostatnio zmieniony 09 gru 2011, 23:36 przez wojtek_gtx, łącznie zmieniany 4 razy.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Póki co auto całe w śniegu - dzisiaj nawet poszedłem go przeturlać bo się zastał troszkę to nie zapalił bo aku padło ;-(
Dopiero kablunek drugie aku i ogień ale na razie to nie sceneria na zdjęcia - jak tylko wjedzie na warsztat to opstrykam całe autko po pracach wykonanych przy wozie.
FUN z jazdy nie do opisania - duża moc, bez turbo, moment z dołu na prawdę jest super . Już nie jeden się oszukał 8-)
Dopiero kablunek drugie aku i ogień ale na razie to nie sceneria na zdjęcia - jak tylko wjedzie na warsztat to opstrykam całe autko po pracach wykonanych przy wozie.
FUN z jazdy nie do opisania - duża moc, bez turbo, moment z dołu na prawdę jest super . Już nie jeden się oszukał 8-)
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: