Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 ACE] Modyfikacje - Swap

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 18 paź 2007, 18:17

tomek_com pisze:FranoF1, i ClNEK, to sa tematy w ktorych opisujecie swojego swapa od poczatku tzn.ze go juz zrobiliscie,a mi chodzi o zakladane tematy typu ,,co sadzicie o swapie 1.9tdi na 2.8...,, albo cos podobnego co i tak nie przynosi zadnego koncowego efektu,bo zamiast ktos kto przez to przechodzil albo ma troche pojecia poradzil by cos.odradza robienie swapa
ja sam osobiscie szukam juz od kilku miesiecy zeby cos zrobic w swoim aucie ale nic nie znajduje i nie zakladam tematu bo odpowiedzi beda ,,sprzedaj i kup 2.8 albo 2.2t i nikt mi nie powie nic konkretnego :-/
....człowieku, a co mam napisać? mam kłamać? i napisać, wsadzaj silnik, łapy elektronika wszystko to samo... takie plug & play :-| zero nerwów, mały koszt a efekt kosmiczny :roll:

Awatar użytkownika
tomek_com
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 02 mar 2007, 21:27
Lokalizacja: manchester

Post autor: tomek_com » 19 paź 2007, 01:10

oki,spox FranoF1, ;-)

bybus1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 07 paź 2007, 13:25
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: bybus1 » 31 paź 2007, 08:35

panowie spokojnie, jeżeli ktoś się decyduje na swapa tego typu to moim zdaniem ma na to dużo kasy i dużo czasu może temu poświęcic więc po co te nerwy . Lepiej doradzić jak to zrobić jeżeli ktoś ma o tym pojęcie a nie odradzać swapa. "Jego cyrk jego małpki"

mor20.16v
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 28 lip 2010, 11:50
Lokalizacja: włoclawek

Post autor: mor20.16v » 28 gru 2010, 09:07

Witam wszystkich jestem posiadaczem compiego i to ACE to porażka myślę tez o jakiejś przekładce na jakaś V6. Czytam wasze wypowiedzi ale się nie dowiedziałem nic o aspektach technicznych takiego projektu, jedynie to o finansach piszecie ale kase jakoś się zarobi.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 28 gru 2010, 18:36

mor20.16v pisze:Witam wszystkich jestem posiadaczem compiego i to ACE to porażka myślę tez o jakiejś przekładce na jakaś V6. Czytam wasze wypowiedzi ale się nie dowiedziałem nic o aspektach technicznych takiego projektu, jedynie to o finansach piszecie ale kase jakoś się zarobi.
Wstawiaj 1.8T, lepiej jedzie, a jak Ci zacznie brakowac mocy to zawsze mozesz to zmienic niewielkim kosztem(w stosunku do v6) <ok> Jest juz kilka takich projektow na forum i mysle ze koledzy naswietla Ci temat.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 28 gru 2010, 19:52

mor20.16v, zerknij u mnie w temat.

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 28 gru 2010, 20:33

mor20.16v pisze:Witam wszystkich jestem posiadaczem compiego i to ACE to porażka myślę tez o jakiejś przekładce na jakaś V6. Czytam wasze wypowiedzi ale się nie dowiedziałem nic o aspektach technicznych takiego projektu, jedynie to o finansach piszecie ale kase jakoś się zarobi.
Słonik ma rację. Jak chcesz swapa to jedyna rozsądna opcja to 1.8 T.
W ogóle pokaż nam swoje auto, witamy kolejne Compi w klubie.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 28 gru 2010, 21:17

Tak na marginesie to dwa browary stawiam ze masz srebrna <ok>

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 28 gru 2010, 21:26

Słonik, a ja podbijam na kratę, że czerwona :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 28 gru 2010, 21:27

gornik, nie zmuszaj mnie do zlych rzeczy w maju :lol:

spawacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 20 gru 2010, 13:13
Lokalizacja: Przemyśl/Podkarpacie

Post autor: spawacz » 01 sty 2011, 19:10

2.0 16V silnik rewelacyjny, i niech nawet nikt nie pierniczy ze to porazka, on jak jest dobry w serii i wtrysk dziala nienagannie to 9s do 100 competinion robi. I 3 rzewczy ktore robi sie w tym silnku:

1. Walki z KR lub najlepiej glowica z dolotem KR
2. Nawiercenie puszki filtra od strony blotnika bo tam taka zwezke dali w prg ze on nie ma czym oddychac
3. Magiczna srobka od dawki + podniesienie limitera w pseudo ecu.

A v6 2.6 qpa jakich malo ciezka krowa i ogromne splanie. Acha 2.2 T lezy na podluznicach a nie na sankach... i inne mocniejsze tez.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 sty 2011, 20:42

spawacz pisze:2.0 16V silnik rewelacyjny, i niech nawet nikt nie pierniczy ze to porazka, on jak jest dobry w serii i wtrysk dziala nienagannie to 9s do 100 competinion robi. I 3 rzewczy ktore robi sie w tym silnku:

1. Walki z KR lub najlepiej glowica z dolotem KR
2. Nawiercenie puszki filtra od strony blotnika bo tam taka zwezke dali w prg ze on nie ma czym oddychac
3. Magiczna srobka od dawki + podniesienie limitera w pseudo ecu.

A v6 2.6 qpa jakich malo ciezka krowa i ogromne splanie. Acha 2.2 T lezy na podluznicach a nie na sankach... i inne mocniejsze tez.

Hmmmm ACE 9 sekund do 100km/h?? <lol> i to w Compi
Ty chyba tego silnika na oczy nie widziałeś <rotfl>
Fakt 2.6 v6 to kupa jakich mało.
wszystkie silniki w B4 są zamocowane do podłóżnic. tylko w B3 silniki R4 są mocowane na sankach.

A co do silnika KR super silnik szczególnie w Golfie 2 GTI. Zapierdziela konkretnie!!

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 01 sty 2011, 20:47

Hmmmm ACE 9 sekund do 100km/h?? i to w Compi

No co Ty chcesz, było już ponoć 6.7s do 100km/h w b3 1.8 ;-) Nie, nie tym z kompresorem.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 01 sty 2011, 21:08

trepek pisze:
Hmmmm ACE 9 sekund do 100km/h?? i to w Compi

No co Ty chcesz, było już ponoć 6.7s do 100km/h w b3 1.8 ;-) Nie, nie tym z kompresorem.
Wiem poprostu już stary jestem i mam skleroze. 2.0 16 v ma pewno ze 4 s do paki i 9 do 200km <urodziny>

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 01 sty 2011, 21:11

chmiel25 pisze:
trepek pisze:
Hmmmm ACE 9 sekund do 100km/h?? i to w Compi

No co Ty chcesz, było już ponoć 6.7s do 100km/h w b3 1.8 ;-) Nie, nie tym z kompresorem.
Wiem poprostu już stary jestem i mam skleroze. 2.0 16 v ma pewno ze 4 s do paki i 9 do 200km <urodziny>
Tomek mogę nagrać filmik, że TAK JEST. Nie do okiełznania ten motor jest :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl