....człowieku, a co mam napisać? mam kłamać? i napisać, wsadzaj silnik, łapy elektronika wszystko to samo... takie plug & play :-| zero nerwów, mały koszt a efekt kosmiczny :roll:tomek_com pisze:FranoF1, i ClNEK, to sa tematy w ktorych opisujecie swojego swapa od poczatku tzn.ze go juz zrobiliscie,a mi chodzi o zakladane tematy typu ,,co sadzicie o swapie 1.9tdi na 2.8...,, albo cos podobnego co i tak nie przynosi zadnego koncowego efektu,bo zamiast ktos kto przez to przechodzil albo ma troche pojecia poradzil by cos.odradza robienie swapa
ja sam osobiscie szukam juz od kilku miesiecy zeby cos zrobic w swoim aucie ale nic nie znajduje i nie zakladam tematu bo odpowiedzi beda ,,sprzedaj i kup 2.8 albo 2.2t i nikt mi nie powie nic konkretnego
[b4 2.0 ACE] Modyfikacje - Swap
Wstawiaj 1.8T, lepiej jedzie, a jak Ci zacznie brakowac mocy to zawsze mozesz to zmienic niewielkim kosztem(w stosunku do v6) <ok> Jest juz kilka takich projektow na forum i mysle ze koledzy naswietla Ci temat.mor20.16v pisze:Witam wszystkich jestem posiadaczem compiego i to ACE to porażka myślę tez o jakiejś przekładce na jakaś V6. Czytam wasze wypowiedzi ale się nie dowiedziałem nic o aspektach technicznych takiego projektu, jedynie to o finansach piszecie ale kase jakoś się zarobi.
Słonik ma rację. Jak chcesz swapa to jedyna rozsądna opcja to 1.8 T.mor20.16v pisze:Witam wszystkich jestem posiadaczem compiego i to ACE to porażka myślę tez o jakiejś przekładce na jakaś V6. Czytam wasze wypowiedzi ale się nie dowiedziałem nic o aspektach technicznych takiego projektu, jedynie to o finansach piszecie ale kase jakoś się zarobi.
W ogóle pokaż nam swoje auto, witamy kolejne Compi w klubie.
2.0 16V silnik rewelacyjny, i niech nawet nikt nie pierniczy ze to porazka, on jak jest dobry w serii i wtrysk dziala nienagannie to 9s do 100 competinion robi. I 3 rzewczy ktore robi sie w tym silnku:
1. Walki z KR lub najlepiej glowica z dolotem KR
2. Nawiercenie puszki filtra od strony blotnika bo tam taka zwezke dali w prg ze on nie ma czym oddychac
3. Magiczna srobka od dawki + podniesienie limitera w pseudo ecu.
A v6 2.6 qpa jakich malo ciezka krowa i ogromne splanie. Acha 2.2 T lezy na podluznicach a nie na sankach... i inne mocniejsze tez.
1. Walki z KR lub najlepiej glowica z dolotem KR
2. Nawiercenie puszki filtra od strony blotnika bo tam taka zwezke dali w prg ze on nie ma czym oddychac
3. Magiczna srobka od dawki + podniesienie limitera w pseudo ecu.
A v6 2.6 qpa jakich malo ciezka krowa i ogromne splanie. Acha 2.2 T lezy na podluznicach a nie na sankach... i inne mocniejsze tez.
spawacz pisze:2.0 16V silnik rewelacyjny, i niech nawet nikt nie pierniczy ze to porazka, on jak jest dobry w serii i wtrysk dziala nienagannie to 9s do 100 competinion robi. I 3 rzewczy ktore robi sie w tym silnku:
1. Walki z KR lub najlepiej glowica z dolotem KR
2. Nawiercenie puszki filtra od strony blotnika bo tam taka zwezke dali w prg ze on nie ma czym oddychac
3. Magiczna srobka od dawki + podniesienie limitera w pseudo ecu.
A v6 2.6 qpa jakich malo ciezka krowa i ogromne splanie. Acha 2.2 T lezy na podluznicach a nie na sankach... i inne mocniejsze tez.
Hmmmm ACE 9 sekund do 100km/h?? <lol> i to w Compi
Ty chyba tego silnika na oczy nie widziałeś <rotfl>
Fakt 2.6 v6 to kupa jakich mało.
wszystkie silniki w B4 są zamocowane do podłóżnic. tylko w B3 silniki R4 są mocowane na sankach.
A co do silnika KR super silnik szczególnie w Golfie 2 GTI. Zapierdziela konkretnie!!
Tomek mogę nagrać filmik, że TAK JEST. Nie do okiełznania ten motor jest :mrgreen:chmiel25 pisze:Wiem poprostu już stary jestem i mam skleroze. 2.0 16 v ma pewno ze 4 s do paki i 9 do 200km <urodziny>trepek pisze:Hmmmm ACE 9 sekund do 100km/h?? i to w Compi
No co Ty chcesz, było już ponoć 6.7s do 100km/h w b3 1.8 Nie, nie tym z kompresorem.