[80 B4 2.0 ABK] Silniczek krokowy?
[80 B4 2.0 ABK] Silniczek krokowy?
Proszę o podpowiedz
Czy przy silniku 2.0 8v 115KM z 92 roku jest jeden konkretny silniczek krokowy( konkretny numer) czy jest kilka rodzajów.
Czy przy silniku 2.0 8v 115KM z 92 roku jest jeden konkretny silniczek krokowy( konkretny numer) czy jest kilka rodzajów.
Jeśli chodzi o BOSCH-a to chyba powinien mieć ten numer 0280 140 505.
Czy we wszystkich silnikach od 94r. powinny być plastikowe? Bo ja mam auto z listopada 1994r. i silniczek mam w metalowej obudowie.WOJTEK26 pisze:U ciebie powinien być taki w aluminiowej obudowie nie mam niestety numeru od 94 były już krokowce w plastikowej obudowie
[80 B4 2.0 ABK] Silniczek krokowy
Dzieki za podpowiedź, ale 0280 140 505 jest na 3 powiedzmy piny a ja mam 2 pinową wtyczkę.
No to faktycznie 3-pinowy nie będzie pasował Zauważyłem że w dziale ogłoszenia napisałeś że masz aktualnie 0280140502. Skoro tak to masz tu link do gościa z allegro
http://moto.allegro.pl/item220391201_si ... 0_502.html
PS: Tylko czemu napisał że to jest 3-pinowy jak na zdjęciu jest 2-pinowy... Najlepiej to zadzwoń do gościa i zapytaj.
Pozdrawiam
http://moto.allegro.pl/item220391201_si ... 0_502.html
PS: Tylko czemu napisał że to jest 3-pinowy jak na zdjęciu jest 2-pinowy... Najlepiej to zadzwoń do gościa i zapytaj.
Pozdrawiam
Z tym numerem to narazie sztrzeliłem, patrząc na wygląd silniczka krokowego. Też znalazłem to na allegro i wydaje mi się, że na 90% mam taki ale na 100% bede wiedział w poniedziałek.
Sprawedze jeszcze co się będzie działo po wymianie sondy i zalożeniu nowej odmy i sprawdzeniu czy na 100% nie ciągnie gdzieś lewego powietrza i dopiero w ostateczności wymienie ten silniczek krokowy.
Dzięki wielkie za pomoc.
Sprawedze jeszcze co się będzie działo po wymianie sondy i zalożeniu nowej odmy i sprawdzeniu czy na 100% nie ciągnie gdzieś lewego powietrza i dopiero w ostateczności wymienie ten silniczek krokowy.
Dzięki wielkie za pomoc.
[2.0 8v 115KM ABK]
Wracając do tematu:
silniczek krokowy wymieniłem na VDO, odma wymieniona, sonda labda wymieniona i jest duży postęp. Co prawda kopcenie na czarno( za bogata mieszanka) na bezynie został ale już nie gaśnie i na benzynie i na gazie. Czasami przygasa po wysprzęgleniu ale nie gaśnie. Co ciekawe kwestia przygasania to na 99% wina źle ustawionego zapłonu, bo jak zaczeliśmy się bawić w kręcenie zapłonem to raz było idealnie na gazie raz na benzynie, ale robiliśmy to na oko więć muszę podjechać do jakiegoś zawodowca rzeby to zrobił dobrze. Mam nadzieję, że po ustawieniu zapłonu wszystko będzie już ok.
Dzięki za wszystkie wcześniejsze porady, bardzo się przydały. Sprawdze jesze oczywiście tą gumowe doprowadzenie powietrza dla pewności.
silniczek krokowy wymieniłem na VDO, odma wymieniona, sonda labda wymieniona i jest duży postęp. Co prawda kopcenie na czarno( za bogata mieszanka) na bezynie został ale już nie gaśnie i na benzynie i na gazie. Czasami przygasa po wysprzęgleniu ale nie gaśnie. Co ciekawe kwestia przygasania to na 99% wina źle ustawionego zapłonu, bo jak zaczeliśmy się bawić w kręcenie zapłonem to raz było idealnie na gazie raz na benzynie, ale robiliśmy to na oko więć muszę podjechać do jakiegoś zawodowca rzeby to zrobił dobrze. Mam nadzieję, że po ustawieniu zapłonu wszystko będzie już ok.
Dzięki za wszystkie wcześniejsze porady, bardzo się przydały. Sprawdze jesze oczywiście tą gumowe doprowadzenie powietrza dla pewności.