[80 B4 2,0E gaz] Ile da rade jeszcze pojeździć
[80 B4 2,0E gaz] Ile da rade jeszcze pojeździć
Witam. Jestem początkującym audi maniakiem I od czegoś trzeba zacząć:D Mój znajomy sprzedaje 80 z 94r 2,0e 115km z gazem. Samochód ma przejechane 280tys w tym 50tys na gazie. Przebieg jest raczej prawdziwy bo znam ten samochód już długo wiec co do tego ile przejechał na gazie to jestem pewny. I mam pytanie czy jest sens jeszcze kupować taki samochód? I ile może ten silnik jeszcze przejechać?
Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, 14:35 przez kotek606, łącznie zmieniany 1 raz.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Silnik spokojnie jeszcze trochę pośmiga ja mam u siebie w b3 gdzieś z 350 tyś i śmiga 80tyś na gazie
Jeśli dbał ktoś o silnik w sensie regularnych wymiany oleju i eksploatacji to będzie chodził co do gazu pewnie niedługo będziesz muśiał zregenerować reduktor tak od 80-120 tyś przejechane trzeba robić regeneracje ale to są śmieszne koszta
Jeśli dbał ktoś o silnik w sensie regularnych wymiany oleju i eksploatacji to będzie chodził co do gazu pewnie niedługo będziesz muśiał zregenerować reduktor tak od 80-120 tyś przejechane trzeba robić regeneracje ale to są śmieszne koszta
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
No tak była by racja gdyby to on kupił w salonie nówke. Ale autor nic o tym nie mówi skąd on ją ma. Więc też mogł by paść ofiarą kręcenia licznika. Chyba że posiada ksiązeczke serwisową.deusx pisze:Przejedzie jeszcze kolejne 280 tys.
Lepiej 280 prawdziwego przebiegu, niż widzieć w komisie 200.000, a ma na prawdę przejechane ok. 500.000.
Za ta kase mozna brac i sie nie zastanawiac .
Ja w swojej mam nakrecone 389tys. z czego 189
na LPG AUTO w kraju10 latek fakt ze moj silnik ABT (mono wtrysk 1punk.) lepiej znosi gaz
Jesli Twoj znajomy bedzie szczery to niech nie sciemnia i Ci powie jak auto pracuje na gazie gdyz te silniki na pelnym wtr. lubia swirowac