[B3 1.8 KEIHIN1] wysokie obroty, wysokie spalanie ??
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
A śrubka od regulacji biegu jałowego, to ta śrubka, która jest wkręcona w dźwigienkę, na którą zakłada się linkę gazu?davidpolska pisze:kolego ta śrubka to nie jest od wolnych orotów tylko od przyśpieszonego biegu jałowego; pewno moze miałeś za bardzo ją wkręconą i nie mogłeś obnizyć obrotów śrubką od regulacj biegu jałowego;
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
Udało sie!!!
Po regulacji obrotów na gaźniku wynik 10,34 L na 100km po mieście zimą w lekkich korkach.
okazuje się, że jak ta śruba od obrotów jest za bardzo odkręcona (za wyskokie obroty), to bardziej otwiera sie przepustnica no i ciągnie więcej paliwa
Było 14 L na 100
Jest 10 L na sto
Do wymiany mam jeszcze regulator podciśnienia kąta wyprzedzenia zapłonu (chyba)
Może uda się zejść na 8 L w lecie
Po regulacji obrotów na gaźniku wynik 10,34 L na 100km po mieście zimą w lekkich korkach.
okazuje się, że jak ta śruba od obrotów jest za bardzo odkręcona (za wyskokie obroty), to bardziej otwiera sie przepustnica no i ciągnie więcej paliwa
Było 14 L na 100
Jest 10 L na sto
Do wymiany mam jeszcze regulator podciśnienia kąta wyprzedzenia zapłonu (chyba)
Może uda się zejść na 8 L w lecie
Sam regulowałeś?Boom pisze:Udało sie!!!
Po regulacji obrotów na gaźniku wynik 10,34 L na 100km po mieście zimą w lekkich korkach.
okazuje się, że jak ta śruba od obrotów jest za bardzo odkręcona (za wyskokie obroty), to bardziej otwiera sie przepustnica no i ciągnie więcej paliwa
Było 14 L na 100
Jest 10 L na sto
Do wymiany mam jeszcze regulator podciśnienia kąta wyprzedzenia zapłonu (chyba)
Może uda się zejść na 8 L w lecie
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
To o jaką śrubke Bomm cI chodzi??Boom pisze:Udało sie!!!
Po regulacji obrotów na gaźniku wynik 10,34 L na 100km po mieście zimą w lekkich korkach.
okazuje się, że jak ta śruba od obrotów jest za bardzo odkręcona (za wyskokie obroty), to bardziej otwiera sie przepustnica no i ciągnie więcej paliwa
Było 14 L na 100
Jest 10 L na sto
Do wymiany mam jeszcze regulator podciśnienia kąta wyprzedzenia zapłonu (chyba)
Może uda się zejść na 8 L w lecie
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW