Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9tdi] wolno sie rozpedza

rafal.skromny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
Lokalizacja: Brzozów

[80 b4 1.9tdi] wolno sie rozpedza

Post autor: rafal.skromny » 05 sty 2011, 06:04

witam wszystkich mam do was pytanie.Jak sie zachowuje autko jeśli padnieta jest przepływka(bosch)?Auto zrobiło mi sie bardzo mułowate ciezko jest z niego wydusic 150 km po prostej pierwszy bieg ok drugi równiez a od 3 biegu juz słabiej 4 muł a 5 to nie ma oczym gadać...Czyściłem czyjnik przy icku i poprawiło sie ale to nie jest to brakuje mu czegos...mam juz nagrana przepływke ale chce sie upewnić nie mam gdzie w tej chwili logów zrobić...tak wiec jakos bliższymi danymi was nie wspomoge...z góry dzieki hejka :-)
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 17:18 przez rafal.skromny, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 sty 2011, 08:43

dodaj temat :!: najlepiej podmień i się przejedź ;-) a jak spróbować wyczyścić masz na forum <szukaj> a n75 dobry?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 05 sty 2011, 09:57

_uwaga

rafal.skromny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: rafal.skromny » 05 sty 2011, 17:22

n75 wymieniony.chciałbym sie dowiedzieć co sie dzieje jak przepływka pada jakie sa objawy...tylko oto mi chodzi.

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 05 sty 2011, 17:29

weż odepnij wtyczke z przepływki potem odpal auto i się przejedz, zgas auto podłącz wtyczke i się przejedz - zobaczysz czy jest róznica, a pozatym auto podepnij pod Vaga i ci prawde powie :-P

Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: audi1993 » 05 sty 2011, 19:54

Podepnij autko pod vaga i będzie wiadomo..
sprawdzi czy sztanga na turbinie nie zacieła się.
sprawdzi czy nie ma powietrza w przewodach
sprawdzi szczelność układu przewodów turbo i przy intercoolerze
sprawdzi wtrysk sterujący oporność 100ohm

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 sty 2011, 20:31

Podepnij autko pod vaga i będzie wiadomo..
on ma bosha także niewiele zobaczy (o ile wogóle się połączy)

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 05 sty 2011, 20:50

gibaj najprosciej odłączyć wtyczke przypływki, na boshu logi idzie zrobić przecież bo sam też mam tekie cacko :mrgreen: pozatym sztanga turbiny, i czy ciśnienie na wężach gdzieś nie ucieka, hm na tym forum to wszytko da się otym przypadku znaleźć :-P nie musimy się tak produkować :mrgreen:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 sty 2011, 22:42

no tak ale znam przypadki że się nie da :-/ zresztą wszystko jest na forum wystarczy użyć <szukaj>

rafal.skromny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: rafal.skromny » 07 sty 2011, 14:51

bo mam takie wrazenie ze autko raz jedzie lepiej a raz jakby mu sie odwidziało i zmulało go i turbo chodzi raz głośniej a raz cichutko znaczy sie tak jak dawniej prawidłowo.Jakby turbo chciało isc ale cos go trzyma.Koledzy jeżeli niechcecie pomóc to napiszcie...Ja tylko pytam a dobrze wiecie ze temty sa różnie sformułowane i czasem cieżko jest znalezć pełna odpowiedz jaka sie oczekuje...i róznie rózne sprawy sie odbiera i tłumaczy takie jest moje zdanie nie mówie tego złośliwie.pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 sty 2011, 15:29

Zrób logi grupy 000 statyczne i dynamiczne, przepływke mozna sprawdzic jak kolega wczesniej napisał poprez odpiecie wtyczki od lmm, jezeli bedzie nie wielka róznica to przepływka do wymiany jezeli zupełnie straci moc to trzeba szukac gdzies indziej.

rafal.skromny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: rafal.skromny » 08 sty 2011, 15:10

no to przepływka chyba odpada bo wczoraj zrobiłem ten test i była znaczna różnica tak wiec to przepływka chyba nie jest...co dalej?pozdrawiam :-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 08 sty 2011, 15:12

jak to była różnica?lepiej szedł?

rafal.skromny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: rafal.skromny » 08 sty 2011, 15:14

właśnie gorzej wogóle niechciał jechac tak jakby turba nie było to chyba przepływka jest dobra...tak mi sie wydaje

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 08 sty 2011, 15:21

słuchaj najlepiej żebyś podmienił od kogoś to byś wiedział na 100%,nie masz od kogo?może jakiś klubowicz jest niedaleko :mrgreen: a dobrze masz podłączony n75?sam robiłeś?czy jakiś m.... :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl