Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8] Cofnięte zawieszenie.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 sty 2011, 15:49

trepek pisze: Sam zakładałeś wspomaganie? Bo w Etce jest wyraźny rozdział, gdzie który wahacz idzie.
Wiem o co Ci chodzi ;-)
ps.sam zakładałem

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 sty 2011, 19:22

skoti pisze:
trepek pisze: Sam zakładałeś wspomaganie? Bo w Etce jest wyraźny rozdział, gdzie który wahacz idzie.
Wiem o co Ci chodzi ;-)
ps.sam zakładałem
Tak myślałem ;-) na dobrą sprawę wspomaganie to maglownica oraz olej do wspomagania i tyle, nie wiem po co wahacze są inne.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 sty 2011, 20:48

Pompa jeszcze i cały drążek od kierownicy aż do maglownicy

Młody440
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 10 lis 2010, 14:57

Post autor: Młody440 » 10 sty 2011, 21:42

Panowie jest gorzej jak sądziłem.Sworzeń cały, wahacz zmieniłem był trochę odkształcony ale główna przyczyna tkwi tutaj: http://img821.imageshack.us/i/zdjcie338.jpg/

Da się to naprostować czy trzeba coś ciąć i spawać? Wszystko wygląda na proste tylko w tym miejscu jest odkształcone od spodu nic nie widać obejrzałem to dokładnie.Orientuje się ktoś o ewentualny koszt naprawy? Do tego chyba trzeba wywalać tę kołyskę jak z silnikiem i skrzynia?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 sty 2011, 22:14

Młody440 pisze:Do tego chyba trzeba wywalać tę kołyskę jak z silnikiem i skrzynia?
Sanie wywalałem kiedyś. Trzeba było podwiesić silnik żeby nie wpadł do kanału.

To jest podłużnica, dobrze widzę?

Młody440
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 10 lis 2010, 14:57

Post autor: Młody440 » 10 sty 2011, 22:32

To jest odkształcone w tym miejscu gdzie Sanie są przykręcone do nadwozia jak się patrzy na te deformacje to centralnie za tym jest śruba.Po zdjęciu tego nie widać ale to wygląda trochę tak jak by było wgniecione w kierunku prawego tylnego koła ale wszystko wygląda prosto w sensie od spodu prawa i lewa strona.Wydaje mi się że może to poszło w górę tylko to załamanie tak wygląda.W końcu uderzenie szło przez wahacz który jest pod kątem.Musze pomierzyć odległości od ziemi do punktów mocowania.

[ Dodano: 2011-01-12, 18:14 ]
Podjechałem z tym do znajomego mechanika zrobi mi to bez problemu a okazało się że wszystko pojechało idealnie w linii prostej do tyłu głównie na śrubach.Deformacja widoczna na zdjęciu jest powierzchowna i powstała na skutek tego że powyginały się śruby a sanie cofnęły się do tyłu i te tulejki co są w saniach powiedziały do widzenia.To lekko zdeformowane miejsce ma pod klepać dać nowe tuleje i śruby ustawić geometrie i miejmy nadzieje że wszystko jest ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl