[vw passat b5] puka w prawym przednim kole
[vw passat b5] puka w prawym przednim kole
Słuchajcie od jakiegoś dłuższego czasu w passacie ojca coś puka w prawym przednim kole.. Na początku tylko pukało. Potem zaczęły się odkręcać śruby od kół. W końcu tata wstawił paska na warsztat i zostały wymienione przeguby. Dziś tata odebrał vw i jadąc do domu znów zaczęło pukać :evil: . Jak myślicie od czego to może być .. albo co to w ogóle jest ?
PS: Puka przy dodawaniu gazu lub odejmowaniu.. gdy auto jest w ruchu i wrzuci się na jałowe to nic sie nie dzieje,nic nie puka.
PS: Puka przy dodawaniu gazu lub odejmowaniu.. gdy auto jest w ruchu i wrzuci się na jałowe to nic sie nie dzieje,nic nie puka.
Czyli jak na razie :
czy na półosiach nie ma luzów.
średnica otworu centrującego jest za duża względem piasty.
łożyska..
Macie jeszcze jakieś propozycje ? Bo na prawde to już jest wkurzające . a już na 3ech warsztatach patrzyli i nic. A tak może jak będę wiedział to sie wjedzie i powiem to to i to i wtedy sprawdzą.
czy na półosiach nie ma luzów.
średnica otworu centrującego jest za duża względem piasty.
łożyska..
Macie jeszcze jakieś propozycje ? Bo na prawde to już jest wkurzające . a już na 3ech warsztatach patrzyli i nic. A tak może jak będę wiedział to sie wjedzie i powiem to to i to i wtedy sprawdzą.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
KoralB3, czy oprócz pukania dzieje się coś jeszcze? To znaczy, czy czuć jakieś wibracje na karoserii lub kierownicy? Koła ciągle się odkręcają, to znaczy to jedno które puka?
Oprócz tego co koledzy mówili wcześniej ja sprawdziłbym czy koła są wyważone - jeśli nie są to dzieją się różne czasem dziwne rzeczy łącznie z pukaniem.
Oprócz tego co koledzy mówili wcześniej ja sprawdziłbym czy koła są wyważone - jeśli nie są to dzieją się różne czasem dziwne rzeczy łącznie z pukaniem.
Wiesz co z tego co wiem to podobno od >130km troche trzęsło. ale jak jechałem z tatą i zachamował to potem sie koło blokowało,tylko że to chyba było od klocków i jak były teraz wymienione to same blaszki zostay .Labiel pisze:czy oprócz pukania dzieje się coś jeszcze? To znaczy, czy czuć jakieś wibracje na karoserii lub kierownicy?
odkręcało się to co pukało.. potem odkręciła się jedna śruba w drugim kole ( oczywiście przednim) teraz podobno już jest dobrze.Labiel pisze:Koła ciągle się odkręcają, to znaczy to jedno które puka?
koła były wyważone. Passat za długie trasy robi zeby puszczać się bez wywarzania.Labiel pisze: ja sprawdziłbym czy koła są wyważone
Kiedyś tate trochę ściągało na którąś strone,było troche kombinowania z przekładkami kół z tyłu do przodu,z wywarzaniem itp. Aż w końcu kupił jakieś nóweczki :roll:
przegób został już wymieniony więc chyba nie będzie już problemu. Ale powiem tacie żeby spróbował ..goldi j51 pisze:spróbuj skręcić na maxa kierownice i cofać do tyłu zobaczysz czy to przegub
będzie słychać jak terkocze
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
KoralB3 pisze:Puka przy dodawaniu gazu lub odejmowaniu.. gdy auto jest w ruchu i wrzuci się na jałowe to nic sie nie dzieje,nic nie puka.
To by się zgadzało i zarazem tłumaczyło to odkręcanie się śrub.kokolino1 pisze:średnica otworu centrującego jest za duża względem piasty.
Koral, w jakie felgi obecnie wyposażone jest auto, stalowe, czy alu?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mi też pasowałoby to najbardziej. Również to trzęsienie powyżej 130. W B3 dopóki nie miałem pierścieni centrujących też mi trzęsło (w zależności jak się udało koło przykręcić).IC69 pisze: KoralB3 napisał/a:
Puka przy dodawaniu gazu lub odejmowaniu.. gdy auto jest w ruchu i wrzuci się na jałowe to nic sie nie dzieje,nic nie puka.
kokolino1 napisał/a:
średnica otworu centrującego jest za duża względem piasty.
To by się zgadzało i zarazem tłumaczyło to odkręcanie się śrub.
Ale gdyby to nie było rozwiązaniem to sprawdź jeszcze coś takiego: podnieś tą stronę na lewarku i poszarp kołem starając się wyczuć czy koło nie ma luzu na łożysku - aczkolwiek może to być trudne to wyczucia. Zużyte łożyska zazwyczaj wyją, ale z drugiej strony są różne dziwne przypadki.
Możesz też spróbować odpalić wtedy auto i wolno "ruszyć" z jedynki. Powinno ruszać się tylko to kolo które jest w górze. Może uda ci się usłyszeć to pukanie - ale może i też go nie być bo koło nie będzie obciążone. W każdym bądź razie nic nie tracisz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Eh .. jak się wymieni całe zawieszenie z przodu to może w końcu przestanie :roll: Nie mam już pojęcia. Oczywiście wszystko spisałem co mi pisaliście więc będę przynajmniej wiedział jak z mechanikiem rozmawiać..
[ Dodano: 2011-01-07, 20:38 ]
Ej a jak odniesiecie się do tego co napisał ryju :?:
[ Dodano: 2011-01-07, 20:38 ]
Ej a jak odniesiecie się do tego co napisał ryju :?:
Możliwe, że skrzynia biegów. Może jakiś ząbek poszedł?