Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ALL] Regeneracja uszczelnień maglownicy

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 08 sty 2011, 14:08

Panowie, moja maglownica zaczęła cieknąć w miejscu, w którym wychodzi listwa z obudowy. Patrząc na fotki, zastanawiam się, czy dałoby się wymienić uszczelnienie bez demontażu przekładni kierowniczej, bo targać skrzynie mi się nie uśmiecha. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej materii?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 08 sty 2011, 17:18

he he też się do tego przymierzam i też nie jestem za tym żeby skrzynię wyciągać(za dużo roboty i brak czasu) :mrgreen: pewnie da radę ale napewno cały dzień z głowy :cry:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 08 sty 2011, 17:36

gibaj pisze:też się do tego przymierzam i też nie jestem za tym żeby skrzynię wyciągać
Szczęściarzu, w Twoim aucie (i w pozostałych czterocylindrówkach) maglownica wychodzi bez problemu. Wiem, bo mój znajomy wymieniał ją jakiś czas temu, w swoim zetorze. :-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 09 sty 2011, 08:20

no to powodzenia IC69 bo w tym twoim ''bydlaku'' to faktycznie miejsca nie ma <buu> :cry:

adama

Post autor: adama » 16 lut 2011, 22:45

jak sciagnąć trzpień z krzyzaka od srodka auta bo niechce mi magiel wyjsc ze srodka

Awatar użytkownika
DżiPi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 377
Rejestracja: 07 sty 2011, 15:06
Lokalizacja: Z Pączy....

Post autor: DżiPi » 17 lut 2011, 06:11

adama pisze:jak sciagnąć trzpień z krzyzaka od srodka auta bo niechce mi magiel wyjsc ze srodka
Krzyżaka to Ty nie ruszaj.Odkręć śrubę 8(dwa klucze 13)- tę,która zaciska wieloklin.

adama

Post autor: adama » 01 mar 2011, 19:22

a teraz pyt jest takie wymienilem magiel mam po regeneracji i nadal mi leje z górnego przewodu tej sruby hyba podkladki niedalem pyt czy czeba sciagac znów magiel by je wymienic ??? i skrecic czy da sie to jakos obejsc inaczej

Yomul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 19 kwie 2011, 09:20
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Yomul » 02 wrz 2011, 12:08

macie moze jakies namiary gdzie moge kupic zestaw naprawczy do przekladni ? chodzi mi o motor 1Z ? w sziku powiedzieli mi ze taki zestaw kosztuje 260zl a tu w poscie ktos napisal ze dal 160

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 08 wrz 2011, 15:55


lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 10 cze 2012, 12:41

A mam takie pytanie ta sruba od luzu na maglownicy czy reguluje sie nia cos? jakie sa obiawy luzu na maglownicy.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Re: [B4 ALL] Regeneracja uszczelnień maglownicy

Post autor: Tomcionerwus » 18 paź 2015, 22:21

witam mam pytanie czy w maglownicy jest jaksi zawor sterujacy cisnieniem plynu hydraulicznego. bo od pewnego czasu mecze sie z pompa wspomagania bo zaczełą mi rzezic głosno. teraz niewiem gdzie szukac przyczyny tzn w maglownicy czy w pompie????

arek żet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 26 sie 2013, 09:06
Lokalizacja: JASŁO

Post autor: arek żet » 16 lut 2016, 17:48

Jak sprawdzałem na motointegratorze to do mojego 1.9td AAZ ten nr zestawu podobno nie pasuje.Czy ten zestaw powyżej ktoś stosował??

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 16 lut 2016, 23:32

lukwoj21 pisze:A mam takie pytanie ta sruba od luzu na maglownicy czy reguluje sie nia cos? jakie sa obiawy luzu na maglownicy.
zniwelowanie luzu pomaga,z umiarem musisz dokrecic na milimetry tylko .

[ Dodano: 2016-02-16, 23:32 ]
Patrique pisze:Hej. Mam pytanie odnośnie blachy łączącej ruchome ramię maglownicy z elementem łączącym drążki kierownicze. Element ten jest skręcany na dwie śruby 10mm i dodatkowo chwycony od spodu na nakrętki samo-zakleszczające. Moje pytanie odnosi się do klasy wytrzymałości tych śrub. Czy klasa 5,7 będzie wystarczająca? Pozdrawiam.
W autach nie uzywa się śrub klasy 5,7 bo wytrzymałość ich to koszmar tylko nie miej jak 8,8

arek żet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 26 sie 2013, 09:06
Lokalizacja: JASŁO

Post autor: arek żet » 17 lut 2016, 13:25

A jaki nr katalogowy zestawu naprawczego?

konar1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 06 lut 2018, 17:21
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: konar1987 » 20 sty 2019, 09:51

Też ściągnąłem magloenice. Rozebralem ją. Aczkolwiek nigdzie zestawów naprawczych. O ile wszystkie uszczelniacze trzymaja poza najwazniejszym tym od listwy...moze ktoś ma jakas alternatywe? &#128516;
Audi 80 b3 1.6 pp 1991 r.
Nr z maglownicy: 893422065k
Kupiłem zastaw z febi ale uszczelniacz jest za mały i nie pasuje &#128513;
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7707143382

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl