[B4 2.0 ABK +lpg] nie trzyma obrotów
[B4 2.0 ABK +lpg] nie trzyma obrotów
Witam, wiem, że było wiele takich tematów tylko w żadnym nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na moj problem, tak więc:
Auto ciężko zapala, poprostu trzeba kręcić i dodac gazu do dechy żeby zapalil. Gdy stoi całą noc czyli jest zimny to zapali szybciej po krótkim kręceniu natomiast gdy jest po trasie i zapalam po jakims czasie to trzeba bardzo dlugo kręcić i dodawać gazu. Do tego obroty trzymaja się tak na 900. Przy cofaniu gaśnie gdy obroty sa za niskie, poprostu jak cofam i zachamuje to obroty spadaja i zadko wskazowka odbije sie tak by zalapala, w wiekszosci przypadkow spada i auto gaśnie lecz gdy przy cofaniu na luzie podwyższe obroty i wrzuce 1 bieg to nie gaśnie czyli z wysokich obrotow trzyma sie a na niskich nie. Proszę o indywidualne podejscie do mojej sprawy mam nadzieje na Waszą pomoc bo bardzo deprymuje mnie to zapalanie i cofanie, pozdrawiam
Auto ciężko zapala, poprostu trzeba kręcić i dodac gazu do dechy żeby zapalil. Gdy stoi całą noc czyli jest zimny to zapali szybciej po krótkim kręceniu natomiast gdy jest po trasie i zapalam po jakims czasie to trzeba bardzo dlugo kręcić i dodawać gazu. Do tego obroty trzymaja się tak na 900. Przy cofaniu gaśnie gdy obroty sa za niskie, poprostu jak cofam i zachamuje to obroty spadaja i zadko wskazowka odbije sie tak by zalapala, w wiekszosci przypadkow spada i auto gaśnie lecz gdy przy cofaniu na luzie podwyższe obroty i wrzuce 1 bieg to nie gaśnie czyli z wysokich obrotow trzyma sie a na niskich nie. Proszę o indywidualne podejscie do mojej sprawy mam nadzieje na Waszą pomoc bo bardzo deprymuje mnie to zapalanie i cofanie, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 20:47 przez ŁukaszTS5, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Masz na 100% źle wyregulowaną dawkę LPG lub któryś elektrozawór puszcza gaz po zgaszeniu silnika i stąd problem z odpalaniem po przejechaniu jakiejś trasy a po dłuższym postoju jest OK.Dla sprawdzenia zakręć zawór w butli i przejedź się trochę na benzynie zgaś i od razu odpal, napisz czy była jakaś różnica.
Problem Z Silnikiem 1.8 PM b3
Witam Panowie Mam Taki Problem Wyciąłem Ostatnio Termostat Bo Mi Sie Nie Otwierał W ogóle Po Wyciągnięciu Termostatu Przejechałem 60km I Teraz Jak Odpalam Silinik Pochodzi Chwile I Sam Gaśnie Później Nie Chce W ogóle odpalić Ma Tak Jak By Odcięcie Paliwa Dodaje Mu Gazu Szarpie Całym Silnikiem I Nie Chce Wkręcać Go Na Obroty panowie Pomocy :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 364
- Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
- Lokalizacja: Chełm
Re: Problem Z Silnikiem 1.8 PM b3
Rozrząd był ruszany przy tym ?adi8krk7 pisze:Witam Panowie Mam Taki Problem Wyciąłem Ostatnio Termostat Bo Mi Sie Nie Otwierał W ogóle Po Wyciągnięciu Termostatu Przejechałem 60km I Teraz Jak Odpalam Silinik Pochodzi Chwile I Sam Gaśnie Później Nie Chce W ogóle odpalić Ma Tak Jak By Odcięcie Paliwa Dodaje Mu Gazu Szarpie Całym Silnikiem I Nie Chce Wkręcać Go Na Obroty panowie Pomocy :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-| :-|
W których bloku pomiarowym moge sprawdzić działanie przepływki? I czy jakoś mozna sprawdzić Vagiem kąt ten co sie ustawia lampa stroboskopowa?aldi pisze:Ja bym proponował sprawdzić przepływomierz:
-mechanicznie czy się dobrze porusza
-VAGiem czy nie ma błędu i sprawdzić w blokach pomiarowych czy wartość przepływomierza na wolnych obrotach wynosi 12-15%.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przed 07-93 grupa 002 blok 4
Po 07-93 jest to w grupie 003 blok 2
ma być 14-25%
Tutaj są do pobranie PDFy z opisem wszystkich bloków dla ABK i ich wartości dla biegu jałowego i prawdopodobnych przyczynach usterki.
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... lect/id,2/
Po 07-93 jest to w grupie 003 blok 2
ma być 14-25%
Tutaj są do pobranie PDFy z opisem wszystkich bloków dla ABK i ich wartości dla biegu jałowego i prawdopodobnych przyczynach usterki.
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... lect/id,2/
Sprawdzalem juz to, przelaczalem na paliwo na ostatnich odcinkach trasy zeby zgasic na paliwie, ale i tak bylo to samo do tego niepokoi mnie to spadanie obrotów juz nie mam tego przy cofaniu ale takze przy hamowaniu w miescie jak dojezdzam do swiatel czy jezdzie w korku gdy podjezdzam musze zrobic to gwałtowniej i na wyzszych obrotach zeby nie zgasl. Strasznie niewygodna jest taka jazda. Nawet gdy dojezdzam do swiatel i wrzuce na luz to strzaleczka wedruje w dol i juz swieca sie kontrolki ze zgasl ale czasami zalapie i sie podniesie. Dziwne to ;/krisiun1 pisze:Masz na 100% źle wyregulowaną dawkę LPG lub któryś elektrozawór puszcza gaz po zgaszeniu silnika i stąd problem z odpalaniem po przejechaniu jakiejś trasy a po dłuższym postoju jest OK.Dla sprawdzenia zakręć zawór w butli i przejedź się trochę na benzynie zgaś i od razu odpal, napisz czy była jakaś różnica.
Witam serdecznie.
Mam problem z autem B4 2.0 PB+LPG 1991r konczyl sie gaz i cos strzelilo pod maska. Przestal silnik rowno pracowac i gasnie na LPG i na PB. Gdy zdejme noge z gazu gasnie musze wciskac sprzeglo i gdy gasnie puszczac tak ze 4 razy wtedy sa obroty 1000, inaczej gdy daje luz z 2000 spada do zera niekiedy wracaja obroty ,ale to 1 na 100 razy. Prosze pomozcie. Byl przetarty waz od silnika krokowego do filtru powietrza. Nie moge dostac zamiennika tylko orginal musi ponoc byc. Bo to wazne jest ponoc wyprofilowanie tego wezyka. Owinelem przetarcie izolacja myslalem ze to pomoze ale mylilem sie jest nadal tak jak bylo.Jestem bezradny juz i bardzo prosze o pomoc gdzie szukac uszkodzenia Z gory bardzo dziekuje za wszelka pomoc. Andrzej Michalski
Mam problem z autem B4 2.0 PB+LPG 1991r konczyl sie gaz i cos strzelilo pod maska. Przestal silnik rowno pracowac i gasnie na LPG i na PB. Gdy zdejme noge z gazu gasnie musze wciskac sprzeglo i gdy gasnie puszczac tak ze 4 razy wtedy sa obroty 1000, inaczej gdy daje luz z 2000 spada do zera niekiedy wracaja obroty ,ale to 1 na 100 razy. Prosze pomozcie. Byl przetarty waz od silnika krokowego do filtru powietrza. Nie moge dostac zamiennika tylko orginal musi ponoc byc. Bo to wazne jest ponoc wyprofilowanie tego wezyka. Owinelem przetarcie izolacja myslalem ze to pomoze ale mylilem sie jest nadal tak jak bylo.Jestem bezradny juz i bardzo prosze o pomoc gdzie szukac uszkodzenia Z gory bardzo dziekuje za wszelka pomoc. Andrzej Michalski