Audi 80 B4 1.9TDi[1z] dendy88 (duże zmiany po długiej prze)
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Chętnie bym oddał ale juz nie mamDYZIO pisze:To ja biorę jak jeszcze masz na handel <ok>sagem pisze:Ja mam te dwa czujniki za 5zł :lol:
Pojechalem do sklepu zamówić oba, koszt to 170 zł za banke zamiennik oraz 45 zł za temp. oleju ori, potem skierowałem się na złom bo przypomniało mi się że jakies 3-4 miechy stoi tam A6 C4, zaglądam pod maske i siedzą oba pięknie wkręcone, cyk 5 minut wykreciłem, do szefa zlomu ile Pan za to chce - a co to jest i od czego - czujnik oleju od tej a6 - daj Pan 5 zł i bierz ( cieżko mi było sie przy tacie poowstrzymywać ze smiechu bo 10 minut wcześniej zamówiłem za 215 zł takie czujniki ) . Oba sprawne zegary wsio ladnie wskazuja, kocham to złomowisko :mrgreen: :mrgreen:
08.01.2011
Dzisiaj w konsole środkową powędrował wskaźnik doładowania (Auto Gauge)- po modyfikacjach (malowanie i zmina podświetlenia):
Po przejechaniu stwierdzam że, maks wskazanie było około 1,1 bara, a najwyzsze które utrzymywało na 3 i 4 biegu wskazywało 0,85-0,9bara. Tak więc turbo jeszcze dobrze dmucha <ok>
Dzisiaj w konsole środkową powędrował wskaźnik doładowania (Auto Gauge)- po modyfikacjach (malowanie i zmina podświetlenia):
Po przejechaniu stwierdzam że, maks wskazanie było około 1,1 bara, a najwyzsze które utrzymywało na 3 i 4 biegu wskazywało 0,85-0,9bara. Tak więc turbo jeszcze dobrze dmucha <ok>
Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, 08:08 przez dendy88, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam po długiej przerwie
Przy autku się trochę pozmieniało przez sezon lecz brakuje zdjęć do tego, bo kartę ze zdjęciami trafiło Ale postaram się opowiedzieć miej więcej co dałem rade zrobić przez ten sezon:
zakupione zostały felgi 16calowe o szerokości 7,5cala przód i na nich "były" :mrgreen: oponki 205/55, a tył 9cali i oponka 225/50 do wymiany już wszystkie 4 :mrgreen:
następną i można powiedzieć najciekawszą rzeczą która została zrobiona są modyfikacje przy zetorku. Zmiana wtrysków od AFN i wirusik od kolegi Kostrz-a, który to wszystko ogarnął i dawka zjechana do 3,6 :shock: Efekt niesamowity. Wrażenia nie do opisania :lol:
Oczywiście po tym wszystkim przyszedł czas na zmianę rozrządu, wszystkich filtrów i pasków z górnej półki, a także wymiana oleju na Mobil 10w40
a przed samym sezonem zimowym zostały kompleksowo odnowione stalowe felgi, które były piaskowane i są pomalowane proszkowo
Udało mi się jeszcze znaleźć 3 zdjęcia:
poglądowe zdjęcia na których widać felgi :lol:
Dzisiaj przyszły oponki (już na lato ale narazie tylko 2 w rozmiarze 225/50/16) jeszcze potrzebuje takie same 2 na przód w rozmiarze 205/55/16 Toyo Proxes
I wreszcie znalazłem 3 światło stopu z a4, które w najbliższym czasie będzie założone :mrgreen:
cdn.
Przy autku się trochę pozmieniało przez sezon lecz brakuje zdjęć do tego, bo kartę ze zdjęciami trafiło Ale postaram się opowiedzieć miej więcej co dałem rade zrobić przez ten sezon:
zakupione zostały felgi 16calowe o szerokości 7,5cala przód i na nich "były" :mrgreen: oponki 205/55, a tył 9cali i oponka 225/50 do wymiany już wszystkie 4 :mrgreen:
następną i można powiedzieć najciekawszą rzeczą która została zrobiona są modyfikacje przy zetorku. Zmiana wtrysków od AFN i wirusik od kolegi Kostrz-a, który to wszystko ogarnął i dawka zjechana do 3,6 :shock: Efekt niesamowity. Wrażenia nie do opisania :lol:
Oczywiście po tym wszystkim przyszedł czas na zmianę rozrządu, wszystkich filtrów i pasków z górnej półki, a także wymiana oleju na Mobil 10w40
a przed samym sezonem zimowym zostały kompleksowo odnowione stalowe felgi, które były piaskowane i są pomalowane proszkowo
Udało mi się jeszcze znaleźć 3 zdjęcia:
poglądowe zdjęcia na których widać felgi :lol:
Dzisiaj przyszły oponki (już na lato ale narazie tylko 2 w rozmiarze 225/50/16) jeszcze potrzebuje takie same 2 na przód w rozmiarze 205/55/16 Toyo Proxes
I wreszcie znalazłem 3 światło stopu z a4, które w najbliższym czasie będzie założone :mrgreen:
cdn.