Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK+LPG] Problem obrotów/Obudowa filtra powietrza.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
THX911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 maja 2010, 17:31
Lokalizacja: Starachowice

[2.0 ABK+LPG] Problem obrotów/Obudowa filtra powietrza.

Post autor: THX911 » 08 sty 2011, 18:24

Witam :) To jest mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość :) .
Mój problem polega na tym że wieszają mi się obroty na 1200-1300 a czasem nawet 2000 ;/ po jakimś czasie stabilizują się na 1000 ale od czasu do czasu gdy wyrzucę na Luz to znów się zawieszają :( bywa tak że po odpaleniu obroty sam zaczynają rosnąć bez względu czy jest na Pb czy LPG, dopiero gdy go zduszę biegiem to czasem przestaną rosnąć.

Wymieniłem już Przekaźnik nr 30 , kable zapłonowe , posprawdzałem przepływomierz czy nie łapie lewego powietrza, silniczek krokowy ( regulator biegu jałowego ) wyczyszczony i nie zauważyłem żeby się przywieszał. Dziś kiedy zaglądałem do do przepływomierza zauważyłem że jeden kabelek od podciśnienia ten co steruje przepustnica ciepłego powietrza jest przecięty, więc wymieniłem go na nowy ale obok są jeszcze dwa miejsca na taki kabelek i nie jest tam nic podpięte ? I moje pytanie brzmi: co to jest i gdzie powinno być podpięte ?? (Zdjęcie-- http://img52.imageshack.us/img52/5605/20110108397.jpg ) i czy może mieć to wpływ na wieszające się obroty ?

Dodam że samochód odpala bez problemu, ale czasem resetuje się zegarek jakby robiło się gdzieś przepięcie :( Przekopałem już forum i próbowałem chyba wszystkiego co tu znalazłem ale niestety problem nadal występuje :(

Z góry dzięki za odp :)
Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 19:01 przez THX911, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 08 sty 2011, 20:44

Miałem kiedyś ABK i z tego co pamiętam, to do tych króćców powinny być podłączone rurki podciśnieniowe. Poszukaj w okolicy silnika, czy gdzieś nie zwisają sobie swobodnie. Nieszczelność w podciśnieniu, może powodować takie cyrki z obrotami o jakich piszesz.

Awatar użytkownika
THX911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 maja 2010, 17:31
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: THX911 » 08 sty 2011, 21:29

No właśnie przeszukałem ile mogłem i kurde nie znalazłem ;/ Jak bym mógł prosić kto ma taki silnik i ma te przewody niech zobaczy i napisze lub zrobi fotkę gdzie one idą :) byłbym bardzo wdzięczny ;]

maniolo22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 23 lip 2009, 17:35

Post autor: maniolo22 » 14 sty 2011, 23:12

witam
kolego zacznij od przepływomierza
a potem daj mi znac
odłacz kostke od przepływki w czascie gdy tak sie dzieje jesli sie unormuje to masz przyczyne
a napewno bedzie sie tak działo coraz czesciej
wezykami nie zawracaj sobie głowy bo nie tu jest przyczyna
czekam na odpowiedz
pozdrawiam Mariusz

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 15 sty 2011, 05:01

Wężyki mogą być przyczyną, a szczególnie ten najdłuższy idący od przepustnicy do obudowy filtra, jeśli go nie ma to silnik łapie lewe powietrze.Wężyk od przepustnicy wpinasz w górną gumę a od dolnej prowadzisz do regulatora klapki drugi wężyk, regulator znajduje się na dole obudowy od strony światła.Najpierw zajmij się nieszczelnością i zobaczymy czy pomoże.

Awatar użytkownika
THX911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 09 maja 2010, 17:31
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: THX911 » 15 sty 2011, 07:23

Zrobiłem tak jak mówiłeś krisiun1 :) ale nie bardzo pomogło :( dziś odepnę przepławkę i sprawdzę czy będzie poprawa :)

PS:

No więc tak :) Odpaliłem samochód i obroty od razu same do góry :( przełączył się sam na gaz po wyżej 2 tyś a potem opadły do 1800 Obr. otworzyłem maskę odpiąłem kostkę od przepływomierza i nic więc ją podłączyłem. Odpiąłem kostkę od silniczka krokowego ( regulatora wolnych obrotów) i wtedy opadły, gdy podpiąłem go było już normalnie.
Zapomniałem dodać że samochód miał kiedyś wystrzał gazu i była dziura w obudowie filtra powietrza ale jest bardzo szczelnie zaklejona.
W tej chwili już nie mam pojęcia co to może być :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl