Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4,92-B+G, ABT) Obroty silnika

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
grzybek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 29 wrz 2008, 10:16

[B4,92-B+G, ABT) Obroty silnika

Post autor: grzybek » 18 lis 2008, 15:26

Witam klubowiczów, od niedawna mam taki problem otóż, rano po zapaleniu z benzyny bez problemowo silnik chodzi w porządku a po 3 minutach spada z obrotów aż mało nie wyskoczy z poduszek, szarpie go ale nie gaśnie tylko ma jakieś 500 obr/min i trzeba mu dać gazu jednak znowu wraca do niskich obrotów. Jak przełączę rozgrzanego na gaz to wraca do swoich obrotów i jest wszystko w porządku ale na gazie.
Co robić?? Coś jest na tej benzynie nie tak. Pomóżcie.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 18 lis 2008, 17:34

ja obstawiam silniczek krokowy albo cos z dawka. rano jak odpalisz zimnego to chodzi na ssaniu i jest ok jak sie rozgrzeje ssanie sie wylaczy i zaczyna sie cyrk.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 18 lis 2008, 18:32

A ja obstawiam rozjechaną mapę wtrysku (było o tym od metra na forum) lub/i padniętą sondę lambda.

grzybek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 29 wrz 2008, 10:16

Post autor: grzybek » 21 lis 2008, 14:48

Dzięki panowie, będę miał na uwadze Wasze porady. Pomogliście mi.

morzin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 14 cze 2007, 17:25

Post autor: morzin » 15 gru 2008, 13:05

Witam Szanownych forumowiczów. Niechciałem zakładać nowego tematu bo znalazłem ten i mysle, że sie podepne do niego :D. Ok no to teraz konkrety:

Mam juz od jakiegos czasu problemy z falującymi obrotami. poszukując na forum info na ten temat postanowiłem zacząc od silniczka krokowego. Po jego zlokalizowaniu w silniku i rozkreceniu (niby wszytko wyglada w nim dobrze, ale coś najwidoczniej jest nie tak) spryskałem go wd 40 i jakies 2,3 dni było wszytko ok, ale wczoraj znowu obroty zaczeły mi falowac dośc rytmicznie, dlatego sparawa jest jasne trzeba go wymienić.
Poszukałem troche po forum i cos mi sie wydaje że to to będzie troche kosztować, ale jak zakukałem na Allegro to znalazłem cos takiego za 99 zł:

http://allegro.pl/item487426455_silnik_ ... _nowy.html

http://allegro.pl/item493946889_silnik_ ... _nowy.html

i teraz nasuwa sie takie pytanie, czy opłaca sie inwestowac w takie cudo za taka kase?
No bo niema sie co oszukiwac jaka cena taka jakośc, ale mając jeszcze w zanadżu wymiane przedniej szyby i chcąc kupic krokowca ori Bosha no to cała impreza w kieszeni studenta może sie nie zmieścic :)
Ten silniczek jest cos wart? (dodam tylko że w moim samochodzie krokowiec jest 6-cio pinowy)
wiem że temat był wałkowany juz wiele razy, ale linki na allegro powygasały i nie mam punktu odniesienia.

A może ktoś poda inną aukcje wartą uwagi.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszytkie odpowiedzi.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 08 sty 2011, 22:35

Jakie powinny byc mniej wiecej obroty biegu jałowego na zimnym silniku, oczywiście w mono jetronicu/motronicu - ja mam ok 1200 czasem 1400 po złapaniu pierwszej kreski spadaja do 1000, 980 i tak juz jest na rozgrzanym silniku. Czy to są prawidłowe wartosci dla zimnego/rozgrzanego silnika?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl