[B4 1Z] Brak paliwa
[B4 1Z] Brak paliwa
Proste pytanko odnośnie braku paliwa. Co się stanie jeśli w aucie totalnie braknie paliwa? Słyszałem, że w razie braku paliwa trzeba autko zabrać do mechanika bo "coś tam" się stanie i taka naprawa 200 zł... Niech mnie ktoś oświeci bo mam małe pojęcie o takich sprawach
Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, 13:33 przez grzesuaw, łącznie zmieniany 1 raz.
to niezłą bzdurę usłyszałeś kolego. Przeżyłem już brak paliwa w swoim tdi'ku i to nic strasznego Po wlaniu paliwa i dłuższym kręceniu rozrusznikiem (z powodu zapowietrzonego układu paliwowego) auto zaskoczyło i nie było żadnych problemówgrzesuaw pisze:Słyszałem, że w razie braku paliwa trzeba autko zabrać do mechanika bo "coś tam" się stanie i taka naprawa 200 zł.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
heh ale wyobraźnie ktoś miał jak to mówił:P braknie paliwa, nalejesz troche pokręcisz i odpali, co prawda nie wskazane to jest dla auta bo troche rozrusznik się namęczy więc unikaj takich sytuacji jak również unikaj jazdy na niskim poziomie paliwa - ostatnia kreska w liczniku czyli rezerwa, możesz zostać na drodze jadąc pod górke lub stać w korku może auto zgasnąć i trzeba albo dolać paliwa albo wyjechać na równe podłoże, stało mi się tak po wjeżdzie do galerii umnie gdzie jest długi wjazd pod góre i przy mniejszej ilości paliwa diesel staje, na szczęście dydo85 miał to samo :mrgreen: a babka co stoi na parkingu mówi " nie przejmujcie się tu auta z dislem stają kilka razy w tygodniu " :mrgreen:grzesuaw pisze:Słyszałem, że w razie braku paliwa trzeba autko zabrać do mechanika bo "coś tam" się stanie i taka naprawa 200 zł... Niech mnie ktoś oświeci bo mam małe pojęcie o takich sprawach
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
ja tam nie wiem ale ja bardzo często jeżdżę do momentu aż wskazówka mi się prawie w ogóle nie podnosi lub jest na równi z pierwszą kreską i jeszcze nigdy mi samochód nie zgasł.nawet co ciekawe jak jadę do teściów to stoi kilka godzin na bardzo pochyłym wjeździe i od razu odpala i nie gaśnie... co do barku paliwa to raz mi brakło.dolałem 5 litrów,pokręciłem kilka razy i odpalił.ale lepiej jest zamontować sobie pompkę na przewód idący do filtra i wtedy zamiast kręcić można pod pompować paliwo i odpalić od strzała...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem jak jest fabrycznie ,ale ja sobie tak wyskalowałem wskażnik paliwa ,że na ostatniej króciutkiej kresce mam w zbiorniku 5l .Nie robiłem tego z nudów ,tylko dlatego że ktoś wcześniej wsadził swoje łapki do pokrętła przy wskażniku i paliwo kończyło sie ,pomimo że wskażnik pokazywał że jeszcze jestNiki20 pisze:Ja także kilka razy "doszedłem" do ostatniej kreski i bez problemu autko odpaliło.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
ja też mam jakoś tak ustawione bo wtedy jak mi brakło paliwa zalałem 5 litrów i ustawiłem na ostatniej kresce wskaźnik.ale zawsze się zastanawiałem jak to prawidłowo ustawić bo podczas jazdy po prostej drodze wskazówka zawsze chyli się ku dołowi a jak staniemy na równym to po jakiejś minucie widać że wskazówka się podnosi.i teraz ile faktycznie tego paliwa jest czy tyle co na postoju czy tyle co podczas jazdy.już sytuacja całkowicie robi się ciekawa jak mamy początek rezerwy i ostro depniemy na pedał gazu to po chwili wskazówka jest w połowie rezerwy lub nawet niżej...
koledzy jak jest ostatnia kreska w liczniku czyli około 5l lub mniej to podczas jazdy pod dużą górke lub stanie w korku w wjeżdza się pod góre auto zgaśnie, sprawdzone to mam, zresztą kolega Dydo85 miał to samo, mała ilość paliwa i wjazd pod dużą góre, auto wypali wszystko co ma w filtrze i przewodach i zgaśnie, w benzyniakach tak sie nie dzieje bo pompa paliwa jest w baku lub pod albo w baku i pod bakiem zależy od modelu auta a disle mają taki problem
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
diablo228, w sumie nie do końca bym się zgodził bo miałem wcześniej TD i teraz mam PB. W TD parę razy skończyło mi się paliwo. Dwa razy wjechałem na luzie na stację :mrgreen: a raz specjalnie wyjeździłem wszystko do zera bo chciałem sobie ustawić rezerwę. Auto chodziło do samego końca, nie przerywało, nie gasło. Jak już zgasło to znaczyło że paliwa zero. Z tym że przy małej ilości paliwa ciężej się odpalało.
PS: Teraz mi się coś skojarzyło. Ty masz B4 i zbiornik pod autem, ja miałem B3 i zbiornika w bagażniku inaczej ułożony. Więc to w sumie jest spora różnica.
PS: Teraz mi się coś skojarzyło. Ty masz B4 i zbiornik pod autem, ja miałem B3 i zbiornika w bagażniku inaczej ułożony. Więc to w sumie jest spora różnica.