kyjo pisze:hudy,
juliusz20a pisze:jak jeżdżę tak do 100 km/h to jest tak około 70 - 80 stopni ale jak mu wstawię tak do 140 km/h to temperatura idzie ponad 90 stopni i wiatraki nie dają rady go chłodzić
przeczytaj jeszcze raz, to nie jest wina wskaźnika.
czytam uważnie nie martw się <ok> pisze jak było u mnie.był winny wskaźnik a temp stała w granicach 70 stopni mimo że faktycznie było ok 90.jak stałem np w korku to jak zaczynały włączać się wiatraki 9nie pamiętam który bieg) wtedy wskaźnik ozywał i temp rosła...
nie ma co gdybać i się zastanawiać tylko pierwsze co trzeba zrobić to sprawdzić przy jakiej temperaturze na wskaźniku zaczyna być ciepły dolny wąż od chłodnicy.jeśli nie masz dojścia do vaga lub nie chcesz wydawać na niego kasy w tedy można także sprawdzić rezystancję czujnika by sprawdzić czy jego wskazania pokrywają się z tym co jest na wskaźniku.jeśli się pokrywają to należy zająć się termostatem jeśli się nie pokrywają wtedy można albo zaryzykować i kupić czujnik albo sprawdzić temperaturę płynu i zmierzyć rezystancje czujnika by wykluczyć jego złe wskazania... tu masz przykładową rezystancje: