Takie se A4 do latania po wsi i lansu pod remizą
Masz jakiś patent na sprawdzenie wachaczy który sie jeszcze nadaje a który już nie :mrgreen:
Dlaczego pytam dorwałem ostatnio na złomie całą zwrotnice z wszystkimi waczaczami, łącznikiem, amortyzatorem, łożyskiem dosłownie pełen komplet za friko. Zależało mi tylko na sprężynie bo u papy w aucie sie złamała. I według mnie 3 z 4 są dobre ale nie bardzo wiem jak sprawdzić na aucie który do wymiany mówimy o dolnych
Dlaczego pytam dorwałem ostatnio na złomie całą zwrotnice z wszystkimi waczaczami, łącznikiem, amortyzatorem, łożyskiem dosłownie pełen komplet za friko. Zależało mi tylko na sprężynie bo u papy w aucie sie złamała. I według mnie 3 z 4 są dobre ale nie bardzo wiem jak sprawdzić na aucie który do wymiany mówimy o dolnych
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tuleje to wiadomo, można wzrokowo. Przy bananie jak tuleje będzie wyrypana to szarpiąc za wahacz będzie cały latał. Z końcówkami jest gorzej, zwłaszcza jak przy jednym wahaczu będzie dobra a przy drugim nie. Najlepiej będzie wybić końcówki i sprawdzić organoleptycznieplastuch pisze:Zależało mi tylko na sprężynie bo u papy w aucie sie złamała. I według mnie 3 z 4 są dobre ale nie bardzo wiem jak sprawdzić na aucie który do wymiany mówimy o dolnych