[B4 1.9TDI 1Z '94]problem z komunikacją
[B4 1.9TDI 1Z '94]problem z komunikacją
moje audi za dużo pali ok 7-8 litr/100km,chyba trzeba nastawić to poprzez komputer ale mam problem z komunikacja mojej audi z komputerem. byłem w kilku bosch serwis ale nic z tego wszyscy ręce rozkładają. prawdopodobnie można to zrobić bezpośrednio do komputera w samochodzie. proszę o rady i pomoc w rozwiązaniu tego problemu. pozdrawiam i życzę szerokości__________piachu
Ostatnio zmieniony 05 sie 2007, 22:58 przez PIACHU, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 05 sty 2007, 20:38
- Lokalizacja: Wielkopolska
Jeśli chodzi o połączenie z ECU to nie wiem, czy przy twoim aucie byłby sens robić coś takiego, ale w samochodach nowej generacji jednym ze sposobów zabezpieczenia auta jest celowa zamiana pinów(lub całkowite odcięcie niektórych w wiadomych tylko właścicielowi miejscach i konfiguracjach) w złączach diagnostycznych. Uniemożliwia to szybką komunikację z autem i obejście imobilajzera oraz wprowadzenie auta w tryb serwisowy. Może to jest przyczyną?
tak bywa ze odcinaja złacze diagnostyczne dla bezpieczenstwa i wtedy trzeba podpinacsie bezposrednio pod komputer.
jak byłem u mechanika i nie mugł sie polaczyc to tez tak myslał tylko ze okazało sie ze najpierw trzeba było wygenerowac jakis bład recznie np. odpiac przepływke i dopiero prubowac sie połaczyc ale ty masz b4 z 94 roku a moja jest 93 z ECU 2 plyttowym i przepływko boscha, wiec jesli nic nie skutkuje, w takim przypadku wchodzi tylko podpiecie sie bezposrednio pod komputer.
a z irbagiem lub ABSem udało im sie połaczyć?
jesli nadal masz problem to moge ci podac namiary na dobrego speca w tej dziedzinie co podepnie sie bezposrednio pod ECU a nawet zrobi ci chipa na 115KM. ale to w okolicy warszawy.
a obroty przypadkiem ci nie skacza na wolnych obrotach?
jak jest ciepło na np z 20st to zapala ci sie kontrolka od swiec zarowych po właczeniu zapłonu jesli tak to na jaki czas.?
jak byłem u mechanika i nie mugł sie polaczyc to tez tak myslał tylko ze okazało sie ze najpierw trzeba było wygenerowac jakis bład recznie np. odpiac przepływke i dopiero prubowac sie połaczyc ale ty masz b4 z 94 roku a moja jest 93 z ECU 2 plyttowym i przepływko boscha, wiec jesli nic nie skutkuje, w takim przypadku wchodzi tylko podpiecie sie bezposrednio pod komputer.
a z irbagiem lub ABSem udało im sie połaczyć?
jesli nadal masz problem to moge ci podac namiary na dobrego speca w tej dziedzinie co podepnie sie bezposrednio pod ECU a nawet zrobi ci chipa na 115KM. ale to w okolicy warszawy.
a obroty przypadkiem ci nie skacza na wolnych obrotach?
jak jest ciepło na np z 20st to zapala ci sie kontrolka od swiec zarowych po właczeniu zapłonu jesli tak to na jaki czas.?
Witam
Kupiłem sobie interfejs diagnostyczny KKL i mam problem:
Przy próbie połączenia się z komputerem silnika w Audi 80 B4 1.9 TDI pojawia mi się komunikat:
"Can't Synch Baud Rate"
Natomiast z ABS-em i z poduszką powietrzną łączy się bez problemu.
Co z tym fantem zrobić. Jak się połączyć z tym silnikiem ?
Pozdrawiam
Paweł
Kupiłem sobie interfejs diagnostyczny KKL i mam problem:
Przy próbie połączenia się z komputerem silnika w Audi 80 B4 1.9 TDI pojawia mi się komunikat:
"Can't Synch Baud Rate"
Natomiast z ABS-em i z poduszką powietrzną łączy się bez problemu.
Co z tym fantem zrobić. Jak się połączyć z tym silnikiem ?
Pozdrawiam
Paweł
Witam
Audi jest z 1993r. 1.9 TDI 90 koni silnik.
Co to jest ta przepływka i gdzie się znajduje ?
Jak poznać jakiej firmy jest ta przepływka ?
Pozdrawiam
Paweł
[ Dodano: 2007-08-11, 09:57 ]
Jeśli przepływka to przepływomierz powietrza (znajduje się na filtrze powietrza), to jest w moim aucie firmy BOSCH.
Samochód jest z 1993r. Audi 80 B4 1.9 TDI 90 koni silnik.
Dlaczego nie mogę się połączyć z komputerem silnika ?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Paweł
Audi jest z 1993r. 1.9 TDI 90 koni silnik.
Co to jest ta przepływka i gdzie się znajduje ?
Jak poznać jakiej firmy jest ta przepływka ?
Pozdrawiam
Paweł
[ Dodano: 2007-08-11, 09:57 ]
Jeśli przepływka to przepływomierz powietrza (znajduje się na filtrze powietrza), to jest w moim aucie firmy BOSCH.
Samochód jest z 1993r. Audi 80 B4 1.9 TDI 90 koni silnik.
Dlaczego nie mogę się połączyć z komputerem silnika ?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Paweł