[ B4 1.9TDI ] Gdzie tankować diesla ?
A ja za to tylko BP, przewaznie zwykly chyba, że dłuższa trasa to Ultimate, niggdy nie mialem problemów z odpalaniem nawet gdy auto stało kilka dni przy -20C.
Porządny akumulator, regularne wymiany filtra paliwa i jest dobrze
Nie polecam zdecydowanie Bliskiej, paliwo jak woda, auto wiecej pali i gorzej jeżdzi.
Porządny akumulator, regularne wymiany filtra paliwa i jest dobrze
Nie polecam zdecydowanie Bliskiej, paliwo jak woda, auto wiecej pali i gorzej jeżdzi.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Ja ostatnio zalałem Shell V-Power. Przeważnie lałem zwykłego ekodiesla na orlenie i Shellu. Powiem szczerze, że 50gr więcej zapłaciłem, ale ten samochód jeździ zupełnie inaczej, mimo seryjnego osprzętu... Efekt delikatnie mówiąc odczuwalny. Na długie trasy chyba będę się decydował trochę dopłacać Ma ktoś jakieś konkretne dane, czy na tych lepszych paliwach spala mniej i o ile?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Mi po tym Shell nitro power diesel zaczęła cieknąć pompa na dole. Jak juz tankuje na stacjach to verva diesel wlewam i tak samo dobrze idzie jak na paliwie z shell'a i troszke tańsza jest.mareki pisze:Ja odniosłem wrażenie, że tankując Shell V-power jedzie lepiej i przyjemniej no i spala trochę mniej.
- krzyn33
- Forum Audi 80
- Posty: 152
- Rejestracja: 04 gru 2011, 11:21
- Imię: Adam
- Model: Audi A3
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Rzeszów
Mi po zalaniu V-Powera udało się zejść prawie 1 litr w porównaniu do FuelSave Diesel. Z tym, że jak robiłem pomiar to na zwykłym 100% miasto, a na V-Powerze zrobiłem około 50/50 miasto/trasa. Wyszło mi tak: FuelSave Diesel ok 6,9 litra, V-Power Diesel ok 6 litrów. Wyniki jeszcze na starym osprzęcie z AFNami bez chipa.drivtens pisze:Ja ostatnio zalałem Shell V-Power. Przeważnie lałem zwykłego ekodiesla na orlenie i Shellu. Powiem szczerze, że 50gr więcej zapłaciłem, ale ten samochód jeździ zupełnie inaczej, mimo seryjnego osprzętu... Efekt delikatnie mówiąc odczuwalny. Na długie trasy chyba będę się decydował trochę dopłacać Ma ktoś jakieś konkretne dane, czy na tych lepszych paliwach spala mniej i o ile?