pracy sporo ale myślę że będzie z tego auto żeby tylko zapał do pracy się za szybko nie skończył
pozdro
KGA
[80 B3 1.8S SF] Iron85
Dzisiejsza rzeźba dolotu
W serii powietrze jest pobierane z boxu za prawą lampą i migaczem, z okazji że w PL jeździ się cały czas na światłach to domyślam się że powietrze w boxie jest podgrzewane przez gorącą lampę. Zainspirowało mnie to do przeniesienia punktu pobierania powietrza w bardziej chłodne miejsce.
W serii dolot wygląda tak:
Kolanko które znajduje się bezpośrednio przed mieszaczem/zaworem zimnego/ciepłego powietrza czy cholera wie jak się to nazywa przyciąłem trochę bo miało kąt ok 130-140 stopni, teraz jest jakieś 45
Chciałem wszystko dosyć ładnie zrobić więc obrobiłem miejsce cięcia (prawe kolanko)
Lewe kolanko zostało później wykorzystane na drugą stronę przewodu, oczywiście też je obrobiłem
Potem trzeba było to tylko przełożyć i jakoś ustawić
Poniżej widać jaka tam ciasnota, musiałem odkręcić chłodnicę i ją przesunąć o kilka cm żeby przełożyć rurkę
Po złożeniu wszystkiego wyszło coś takiego
W boxie w miejscu po rurce została ordynarna dziura, wziąłem kawałek zderzaka, wyciąłem zaślepkę, przykleiłem na silikonie, teraz sobie schnie w imadle
Przyrost mocy, zerowy, koszt budowy, zerowy, satysfakcja, dla takiego świra jak ja ogromna, ogólnie rzecz biorąc rzeźba w gównie ale co mi tam, teraz czas na waszą krytykę
W serii powietrze jest pobierane z boxu za prawą lampą i migaczem, z okazji że w PL jeździ się cały czas na światłach to domyślam się że powietrze w boxie jest podgrzewane przez gorącą lampę. Zainspirowało mnie to do przeniesienia punktu pobierania powietrza w bardziej chłodne miejsce.
W serii dolot wygląda tak:
Kolanko które znajduje się bezpośrednio przed mieszaczem/zaworem zimnego/ciepłego powietrza czy cholera wie jak się to nazywa przyciąłem trochę bo miało kąt ok 130-140 stopni, teraz jest jakieś 45
Chciałem wszystko dosyć ładnie zrobić więc obrobiłem miejsce cięcia (prawe kolanko)
Lewe kolanko zostało później wykorzystane na drugą stronę przewodu, oczywiście też je obrobiłem
Potem trzeba było to tylko przełożyć i jakoś ustawić
Poniżej widać jaka tam ciasnota, musiałem odkręcić chłodnicę i ją przesunąć o kilka cm żeby przełożyć rurkę
Po złożeniu wszystkiego wyszło coś takiego
W boxie w miejscu po rurce została ordynarna dziura, wziąłem kawałek zderzaka, wyciąłem zaślepkę, przykleiłem na silikonie, teraz sobie schnie w imadle
Przyrost mocy, zerowy, koszt budowy, zerowy, satysfakcja, dla takiego świra jak ja ogromna, ogólnie rzecz biorąc rzeźba w gównie ale co mi tam, teraz czas na waszą krytykę