Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - amortyzatory do obnizonego zawieszenia

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
zietek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 01 lip 2007, 15:58
Lokalizacja: Radom

Post autor: zietek » 23 lip 2007, 20:59

ja mam o tyle dobrze ze w radomiu jest firma, ktora skraca i utwardza na zyczenie kierowcy seryjne amortyzatory. :-)

Awatar użytkownika
tomek_com
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 02 mar 2007, 21:27
Lokalizacja: manchester

Post autor: tomek_com » 23 lip 2007, 21:19

za1500 zlotych mozna juz kupic profesionalny zestaw coilovers amory + springi za 2 kola kupicie gotowe w kolumnie amortyzatory orginalne pod audi kayaba okolo 600 zl(nie skrocone) springi 600-800 wiec dokladacie 200 i macie profesionalny zestaw a to ze komus po 3 miesiacach wylaly amory to swiadczy tylko o tym jakiej one byly jakosci wg.mnie najlepsze firmy [nie tiuningowe] to kayaba i sachs oczywiscie kupione tylko u dilera a nie w sklepie motoryzacyjnym na osiedlu moze i w angli drogi sa lepsze ale ja mam juz 9 tys mil przejechonych na amorach kayaba [w ABK] i dalej sa jak nowe a tyle co w angli jest policjantow {chodzi mi o te wysepki na srodku drogi} to niema chyba w zadnym kraju i na takim wlasnie policjancie amortyzator dostaje najbardziej w d...pe
pozdr

Awatar użytkownika
barteq289
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 07 lut 2007, 12:49
Lokalizacja: RZEszów
Kontakt:

Post autor: barteq289 » 23 lip 2007, 22:07

tomek_com pisze: a to ze komus po 3 miesiacach wylaly amory to swiadczy tylko o tym jakiej one byly jakosci
pozdr
a kto powiedzial ze mi sie wylaly??mowie tylko ze slabo trzymaja :-P

Awatar użytkownika
tomek_com
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 02 mar 2007, 21:27
Lokalizacja: manchester

Post autor: tomek_com » 23 lip 2007, 22:29

barteq289, ja nie mowie ze sie Tobie akurat wylaly powiedzialem ogolnie , ale widzisz sam piszesz ze masz do wymiany wiec chyba nie byly takie dobre skoro 3 miechy i padly no chyba za masz glebe 40/60 albo 60/60 to juz wtedy normalne najlepsze amory tego nie wytrzymaja
ja tam powiem tak kupujta [hehe] cale zestawy sportowe warto ja dzis zalozylem nowe coiloversy efekt super jeszcze nie szalalem bo nie mam deski rozdzielczej i przodu samochodu wewnatrz [wymieniam nagrzewnice jutro, dzisiaj przyszla nowa z niemiec] 2 razy jak testowalem coiloversy kieronica zleciala mi z drazka dobrze ze jechalem taka mala osiedlowka :-P nie przykrecilem jej tylko tak na szuke wetknalem na wieloklin sam z siebie mialem polewke jak zrobie autko na cacy {te nowe}to zapodam fotki gleby
a jesli dla kogos taki zestaw to naprawde spory wydatek niech kupi dobry amor i 40/40 ja do tej pory tak jezdzilem odlozylem i kupilem zestaw jak to mowia nie od razu Krakow zbudowano nie? ;-)

Martivw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 26 sty 2007, 00:03

Post autor: Martivw » 23 lip 2007, 23:49

Panowie je jezdzilem w B4 na oryginalnych amorach i springach 60/40 przez rok i nic mi sie nie dzialo z amortyzatorami

Awatar użytkownika
barteq289
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 07 lut 2007, 12:49
Lokalizacja: RZEszów
Kontakt:

Post autor: barteq289 » 24 lip 2007, 09:20

tomek_com bo widze ze autko mi lata po drodze!! ale masz racje-nie od razu Krakow zbudowano..zaczalem, sprobowalem a teraz przyjdzie czas na wymiane kompletu...-bo gleby nie odpuszcze :lol: tylko ze bedzie 60/40mm :mrgreen:

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 24 lip 2007, 13:27

To myślicie że nowe standardowe kayaby powinny troszkę wytrzymac na spręzynach -40/40 ? :roll: Bo na cały zestaw za biedny jestem poki co :cry:

arek s2

Post autor: arek s2 » 24 lip 2007, 20:22

do coupe osobiscie polecam ci bilsteina b8 bo b6 jest do seryjnych sprezyn to koszt okolo 1500zl. pozdro

Awatar użytkownika
tomek_com
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 02 mar 2007, 21:27
Lokalizacja: manchester

Post autor: tomek_com » 24 lip 2007, 23:38

barteq289 pisze:tomek_com bo widze ze autko mi lata po drodze!! ale masz racje-nie od razu Krakow zbudowano..zaczalem, sprobowalem a teraz przyjdzie czas na wymiane kompletu...-bo gleby nie odpuszcze :lol: tylko ze bedzie 60/40mm :mrgreen:
tak trzymaj przyjdzie czas ze bedziesz mial kaske i kupisz zestawik ;-)

[ Dodano: 2007-07-24, 22:41 ]
hołard pisze:To myślicie że nowe standardowe kayaby powinny troszkę wytrzymac na spręzynach -40/40 ? :roll: Bo na cały zestaw za biedny jestem poki co :cry:
pewnie ze tak tylko musisz im tez troche pomoc ja wczesniej nie jezdzilem ulicami gdzie byly wielkie dziury zawsze staralem sie to jakos objezdzac i moze dlatego tak dlugo wytrzymuja

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 25 lip 2007, 02:52

Wiem jak jest pomagać to ja sie nauczyłem jak założyłem 17stki :lol: normalnie zakodowałem sobie nową mape miasta :mrgreen: Także nie powinno być problemu ;-) A zauważyłem dziś na stronie intercarsu jakieś wkłady firmy sachs w dość dobrej cenie i tak sie zastanawiam

Ktoś jeżdzi na amorach sachs? jak one sie maja w porównaniu z kayabą? Zastanawiam sie nad sachs "advantage" i nad kayaba "exel-g"

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 25 lip 2007, 21:48

Kiedyś ktoś mi właśnie mówił, że kayaba sa do bani a inni chwalili sachsa.

Grzesiek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 29 gru 2006, 17:50
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Grzesiek » 06 sie 2007, 15:39

Moim zdaniem springi tylko i wyłącznie z twardszymi i krótszymi amorami wtedy komfort jest znośny i trzymanie jest duzo lepsze niz samych spreżyn .Amory się nie zużywają tak szybko .Nie ma co oszczedzać na amorach jak ktoś nie chce kupowac amorów niech sobie odpuści obniżanie auta . Suma sumarum wyjdzie na to samo jak bedzie trzeba co chwila wymieniac amory ktore na twardych sprężynach zużywają sie dużo szybciej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl