[All] Modyfikacje - amortyzatory do obnizonego zawieszenia
za1500 zlotych mozna juz kupic profesionalny zestaw coilovers amory + springi za 2 kola kupicie gotowe w kolumnie amortyzatory orginalne pod audi kayaba okolo 600 zl(nie skrocone) springi 600-800 wiec dokladacie 200 i macie profesionalny zestaw a to ze komus po 3 miesiacach wylaly amory to swiadczy tylko o tym jakiej one byly jakosci wg.mnie najlepsze firmy [nie tiuningowe] to kayaba i sachs oczywiscie kupione tylko u dilera a nie w sklepie motoryzacyjnym na osiedlu moze i w angli drogi sa lepsze ale ja mam juz 9 tys mil przejechonych na amorach kayaba [w ABK] i dalej sa jak nowe a tyle co w angli jest policjantow {chodzi mi o te wysepki na srodku drogi} to niema chyba w zadnym kraju i na takim wlasnie policjancie amortyzator dostaje najbardziej w d...pe
pozdr
pozdr
barteq289, ja nie mowie ze sie Tobie akurat wylaly powiedzialem ogolnie , ale widzisz sam piszesz ze masz do wymiany wiec chyba nie byly takie dobre skoro 3 miechy i padly no chyba za masz glebe 40/60 albo 60/60 to juz wtedy normalne najlepsze amory tego nie wytrzymaja
ja tam powiem tak kupujta [hehe] cale zestawy sportowe warto ja dzis zalozylem nowe coiloversy efekt super jeszcze nie szalalem bo nie mam deski rozdzielczej i przodu samochodu wewnatrz [wymieniam nagrzewnice jutro, dzisiaj przyszla nowa z niemiec] 2 razy jak testowalem coiloversy kieronica zleciala mi z drazka dobrze ze jechalem taka mala osiedlowka nie przykrecilem jej tylko tak na szuke wetknalem na wieloklin sam z siebie mialem polewke jak zrobie autko na cacy {te nowe}to zapodam fotki gleby
a jesli dla kogos taki zestaw to naprawde spory wydatek niech kupi dobry amor i 40/40 ja do tej pory tak jezdzilem odlozylem i kupilem zestaw jak to mowia nie od razu Krakow zbudowano nie?
ja tam powiem tak kupujta [hehe] cale zestawy sportowe warto ja dzis zalozylem nowe coiloversy efekt super jeszcze nie szalalem bo nie mam deski rozdzielczej i przodu samochodu wewnatrz [wymieniam nagrzewnice jutro, dzisiaj przyszla nowa z niemiec] 2 razy jak testowalem coiloversy kieronica zleciala mi z drazka dobrze ze jechalem taka mala osiedlowka nie przykrecilem jej tylko tak na szuke wetknalem na wieloklin sam z siebie mialem polewke jak zrobie autko na cacy {te nowe}to zapodam fotki gleby
a jesli dla kogos taki zestaw to naprawde spory wydatek niech kupi dobry amor i 40/40 ja do tej pory tak jezdzilem odlozylem i kupilem zestaw jak to mowia nie od razu Krakow zbudowano nie?
tak trzymaj przyjdzie czas ze bedziesz mial kaske i kupisz zestawikbarteq289 pisze:tomek_com bo widze ze autko mi lata po drodze!! ale masz racje-nie od razu Krakow zbudowano..zaczalem, sprobowalem a teraz przyjdzie czas na wymiane kompletu...-bo gleby nie odpuszcze :lol: tylko ze bedzie 60/40mm :mrgreen:
[ Dodano: 2007-07-24, 22:41 ]
pewnie ze tak tylko musisz im tez troche pomoc ja wczesniej nie jezdzilem ulicami gdzie byly wielkie dziury zawsze staralem sie to jakos objezdzac i moze dlatego tak dlugo wytrzymujahołard pisze:To myślicie że nowe standardowe kayaby powinny troszkę wytrzymac na spręzynach -40/40 ? :roll: Bo na cały zestaw za biedny jestem poki co :cry:
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Wiem jak jest pomagać to ja sie nauczyłem jak założyłem 17stki :lol: normalnie zakodowałem sobie nową mape miasta :mrgreen: Także nie powinno być problemu A zauważyłem dziś na stronie intercarsu jakieś wkłady firmy sachs w dość dobrej cenie i tak sie zastanawiam
Ktoś jeżdzi na amorach sachs? jak one sie maja w porównaniu z kayabą? Zastanawiam sie nad sachs "advantage" i nad kayaba "exel-g"
Ktoś jeżdzi na amorach sachs? jak one sie maja w porównaniu z kayabą? Zastanawiam sie nad sachs "advantage" i nad kayaba "exel-g"
Moim zdaniem springi tylko i wyłącznie z twardszymi i krótszymi amorami wtedy komfort jest znośny i trzymanie jest duzo lepsze niz samych spreżyn .Amory się nie zużywają tak szybko .Nie ma co oszczedzać na amorach jak ktoś nie chce kupowac amorów niech sobie odpuści obniżanie auta . Suma sumarum wyjdzie na to samo jak bedzie trzeba co chwila wymieniac amory ktore na twardych sprężynach zużywają sie dużo szybciej