[ 1.9 TDI 1Z ]Kłopot z zapalaniem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No przy takich wynikach to raczej nie jest żle , parametry bardziej zbilzone do fabrycznych niz do chipa A to że auto jest zachipowane ,również widac w czasie testu dynamicznego na vagu,co moze stwierdzić każdy cokolwiek obyty w temacie . Na niuanse będzie czas ,ale po sprawdzeniu podstawowych rzeczy ,o których pisałem
Jak byłem na WAG , to mechanik wszystko mi pokazywał, błędy jakie były to tylko air bag.
Świece są sprawne grzeją, kąt był też ok, temperatura paliwa też jest ok ,czujniki pokrywają się z temperaturą otoczenia czyli z rzeczywistością. Nie było do czego sie doczepić. Jak powiedziałem mech. o tym że wyłączam wtyczkę od niebieskiego czujnika wody, który znajduje się w plastykowym krucicu, powiedział , że może czujnik szwankuje ale na WAG jest ok, więc jeśli chcę to mogę zaryzykować wymianę tego czujnika. Więc zamówił oryginalny według mojego. nr VIN.Wymiana czujnika nie pomogła nadal to samo. Jeśli chodzi o tego Golfa IV , to mówił , że można spróbować ustawić inną dawkę na popmie , że w Golfach to pomaga. dopiero za tydzień będę do niego jechał bo ten mechanik pracuje w serwisie do bardzo późna każdego dnia i ciężko się z nim umówić.
Świece są sprawne grzeją, kąt był też ok, temperatura paliwa też jest ok ,czujniki pokrywają się z temperaturą otoczenia czyli z rzeczywistością. Nie było do czego sie doczepić. Jak powiedziałem mech. o tym że wyłączam wtyczkę od niebieskiego czujnika wody, który znajduje się w plastykowym krucicu, powiedział , że może czujnik szwankuje ale na WAG jest ok, więc jeśli chcę to mogę zaryzykować wymianę tego czujnika. Więc zamówił oryginalny według mojego. nr VIN.Wymiana czujnika nie pomogła nadal to samo. Jeśli chodzi o tego Golfa IV , to mówił , że można spróbować ustawić inną dawkę na popmie , że w Golfach to pomaga. dopiero za tydzień będę do niego jechał bo ten mechanik pracuje w serwisie do bardzo późna każdego dnia i ciężko się z nim umówić.
kolego zmien tego mechanika, tak jak wyciągniesz wtyczke świece dłużej się grzeją i jest w porządku to, wez wd i popsikaj na tą duża okrągłą wtyczke co jest - czyli weż i ją rozłącz popsikaj tam wd poskładaj i spróbuj odpalić, tobie się gdzieś wilgoć zbiera, a jak dobrze podłąnczysz do vaga to uszkodzenia wychodzą ci.jeśli masz kąt wtrysku dobry i dawke paliwa oraz nie przestawiony rozrząd auto pali od strzału, sprawdz też inne wtyczki i popsikaj je wd.co mechanik to nowe teorie wymyśla :mrgreen:skay21 pisze:Jak byłem na WAG , to mechanik wszystko mi pokazywał, błędy jakie były to tylko air bag.
Świece są sprawne grzeją, kąt był też ok, temperatura paliwa też jest ok ,czujniki pokrywają się z temperaturą otoczenia czyli z rzeczywistością. Nie było do czego sie doczepić. Jak powiedziałem mech. o tym że wyłączam wtyczkę od niebieskiego czujnika wody, który znajduje się w plastykowym krucicu, powiedział , że może czujnik szwankuje ale na WAG jest ok, więc jeśli chcę to mogę zaryzykować wymianę tego czujnika. Więc zamówił oryginalny według mojego. nr VIN.Wymiana czujnika nie pomogła nadal to samo. Jeśli chodzi o tego Golfa IV , to mówił , że można spróbować ustawić inną dawkę na popmie , że w Golfach to pomaga. dopiero za tydzień będę do niego jechał bo ten mechanik pracuje w serwisie do bardzo późna każdego dnia i ciężko się z nim umówić.
diablo228 pisze:kolego zmien tego mechanika, tak jak wyciągniesz wtyczke świece dłużej się grzeją i jest w porządku to, wez wd i popsikaj na tą duża okrągłą wtyczke co jest - czyli weż i ją rozłącz popsikaj tam wd poskładaj i spróbuj odpalić, tobie się gdzieś wilgoć zbiera, a jak dobrze podłąnczysz do vaga to uszkodzenia wychodzą ci.jeśli masz kąt wtrysku dobry i dawke paliwa oraz nie przestawiony rozrząd auto pali od strzału, sprawdz też inne wtyczki i popsikaj je wd.co mechanik to nowe teorie wymyśla :mrgreen:skay21 pisze:Jak byłem na WAG , to mechanik wszystko mi pokazywał, błędy jakie były to tylko air bag.
Świece są sprawne grzeją, kąt był też ok, temperatura paliwa też jest ok ,czujniki pokrywają się z temperaturą otoczenia czyli z rzeczywistością. Nie było do czego sie doczepić. Jak powiedziałem mech. o tym że wyłączam wtyczkę od niebieskiego czujnika wody, który znajduje się w plastykowym krucicu, powiedział , że może czujnik szwankuje ale na WAG jest ok, więc jeśli chcę to mogę zaryzykować wymianę tego czujnika. Więc zamówił oryginalny według mojego. nr VIN.Wymiana czujnika nie pomogła nadal to samo. Jeśli chodzi o tego Golfa IV , to mówił , że można spróbować ustawić inną dawkę na popmie , że w Golfach to pomaga. dopiero za tydzień będę do niego jechał bo ten mechanik pracuje w serwisie do bardzo późna każdego dnia i ciężko się z nim umówić.
jutro tak zrobię , dziękuje za podopowiedź , jeśli chodzi o mech. to masz racje tak z nimi bywa każdy co innego wymyśla.
[ Dodano: 2011-01-16, 09:02 ]
diablo 228 zrobiłem tak jak podpowiedziałeś, popsikałem wczoraj wtyczki wd , dziś rano próba odpalenia , na zewnątrz 5,5 stop. Podgrzałem świece auto zapaliło od kopa.Ucieszyłem się , że jest ok , że to może ta wilgoć co pisałeś.Po 20 minutach ponowna próba odpalenia auta i lipa auto nie zapala. Po wyjęciu wtyczki od czujnika temp. (ten niebieski) auto zapaliło od razu.Poczytałem wczoraj na forum , że jak tak robię to , że na 100 % czujnik ale czujnik wymieniłem. Jest założony oryginalny.Filtry wymieniałem w listopadzie 2010 + przewody paliwowe od zbiornika. Wczoraj sprawdziłem świece , żarówka i dwa przewody i jest ok świece sprawne. W przewodach paliwowych niema pęcherzyków powietrza. Tak jak pisałem wcześniej na WAG wszystko było sprawdzone po kolei jak należy i wszystko było w porządku.
Paliwo tankuje tylko na Shell -u cały czas na jednej stacji od 3lat. Podsumowując temp. na zewnątrz po niżej zera auto pali , gdy ciepło na dworzu jest problem