B5 AEB od Plastucha
Kurde jak patrze na twoje fotki to bym sobie twój kolor autka wziął <ok>
Mam sentyment to ciemnego. Z tymi felgami i w ogóle z glebą, i resztą jest naprawdę fajna. Szkoda że nie masz klimy bo w tym kolorze to w lecie "ceplutko"
Szkoda że moje quattro nie było w innym kolorze ale cóż poradzić nie było kasy na lepsze (choć to nie jest złe )
A co do tych nakrętek to kurde dobrze o nich wiedzieć bo jak mnie na gwint weźmie to od razu w pracy poproszę kolegów co by mi takie wymodzili na "fuchę" :mrgreen:
Mam sentyment to ciemnego. Z tymi felgami i w ogóle z glebą, i resztą jest naprawdę fajna. Szkoda że nie masz klimy bo w tym kolorze to w lecie "ceplutko"
Szkoda że moje quattro nie było w innym kolorze ale cóż poradzić nie było kasy na lepsze (choć to nie jest złe )
A co do tych nakrętek to kurde dobrze o nich wiedzieć bo jak mnie na gwint weźmie to od razu w pracy poproszę kolegów co by mi takie wymodzili na "fuchę" :mrgreen:
Kolumny są z inoxu;-) a typek mówił mi że są zrobione z utwardzonej czy ulepszonej stali ( jakoś tak nieznam się) To cynkowanie będzie mnie kosztować tyle co spray albo i mniej więc co mi szkodzi Pozatym walne je na żółto to będą wyglądać jak seria :mrgreen:
A teraz powiedzcie mi na czym polega regeneracja amortyzatora tylko na wymianie oleju biorąc pod uwage że nie cieknie z niego??
Pytam dlatego że moje tylne już za miekkie są ale nie cieknie z nich
Kolega naprzykład w motocyku wymienia olej w amortyzatorach i śmiga dalej i z tąd pytanie czy może da się ten olej wymienić w warunkach domowych
A teraz powiedzcie mi na czym polega regeneracja amortyzatora tylko na wymianie oleju biorąc pod uwage że nie cieknie z niego??
Pytam dlatego że moje tylne już za miekkie są ale nie cieknie z nich
Kolega naprzykład w motocyku wymienia olej w amortyzatorach i śmiga dalej i z tąd pytanie czy może da się ten olej wymienić w warunkach domowych
Wiesz moje amorki mają nakrętke od góry więc ją odkręcam i mam dostęp do oleju tylko teraz jes taka sprawa że oleje mają różne gęstości i tu jest problem jaki olej wlać :mrgreen:Słonik pisze:Regeneracja amortyzatorow polega na wymianie oleju i uszczelnien.
nie wiem co i w czym ty tam chcesz wymieniac i jakie masz m ozliwosci sprzetowo manualne ale kumpel w Bilach B6 wymienil sobie olej sam i smigaja, dodatkow zalal jakis inn przez co sa sztywniejsze.
Będe dzwonił w pon do firmy co się zajmuje regeneracją amorków i coś możę się dowiem czy jest sens je regenerować czy kupiś nowe
Gdybyś mógł się zorientować co to za olej wlał to był bym wdzięczny to znaczy jaką miał gęstość
Zadnych dołów nie ma, nie ma takiego pisania synek :!:
Słonika nie bylo poprostu, słonik na wakacje na Malte wyjechał, musze od was chamy i prostaki czasem odpoczac chociaz jeden weekend , spokojnie, juz wrocił :mrgreen:
Pytałem Michała i powiedział ze kupił olej do przednich amortyzatorow do motocykli, on jest oznaczony 5w, 10w i 15w im gesciejszy zalejesz tym sztywniejszy jest amorek.
Nie, ja nie Despesrados, nie lubie, wole dobrego Okocimia czy Kasztelana <ok>
Słonika nie bylo poprostu, słonik na wakacje na Malte wyjechał, musze od was chamy i prostaki czasem odpoczac chociaz jeden weekend , spokojnie, juz wrocił :mrgreen:
Pytałem Michała i powiedział ze kupił olej do przednich amortyzatorow do motocykli, on jest oznaczony 5w, 10w i 15w im gesciejszy zalejesz tym sztywniejszy jest amorek.
Nie, ja nie Despesrados, nie lubie, wole dobrego Okocimia czy Kasztelana <ok>
Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 21:02 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.