[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - zwiększenie mocy
chłopie popatrz na mase B3 a B4 i masz dużą różnice na przyspieszeniu, to mogłeś kupić 2.6 i byś go łykał albo diesla i po problemiehikok20 pisze:Mam kumpla który ma B3 1.8 na pełnym wtrysku mechanicznym i krótkie przełożenie skrzyni - dosłownie szatan jak na swój silnik. B4 2.0 115KM się kryje? (testowane :mrgreen: )
Wiem że masy nie mam co porównywać. Brat ma A6 C4 z 2,6 niby tylko 150KM ale masakra jak wymiata taki silniczek w B4 to musi chodzić.diablo228 pisze:chłopie popatrz na mase B3 a B4 i masz dużą różnice na przyspieszeniu, to mogłeś kupić 2.6 i byś go łykał albo diesla i po problemiehikok20 pisze:Mam kumpla który ma B3 1.8 na pełnym wtrysku mechanicznym i krótkie przełożenie skrzyni - dosłownie szatan jak na swój silnik. B4 2.0 115KM się kryje? (testowane :mrgreen: )
[ Dodano: 2011-01-15, 16:53 ]
Pojade jeszcze do mechanika żeby mi zobaczył na zapłon bo jak wspominałem mój tata też ma B4 i zauważyłem że kopułka jest lekko w innym położeniu. Zobaczę co powie mechanik.
Co masz na myśli pisząc doprowadź auto do stanu odpowiedniego?? Nie rozumie.tomek1982 pisze:hikok20 doprowadz auto do stanu odpowiedniego wtedy zobaczysz jak sie zbiera
mialem opla kadetta 1.6 na gazniku i opla astra I 1.6 na jedno punkcie zero szans miala astra
Silnik pracuje jak nowy cichutko i czysto, suchy, oleje wymienione filtry też, a jednak coś sie słabo zbiera
[ Dodano: 2011-01-15, 18:14 ]
Wiele też o tym czytałem że to pomyłka tak słaby silnik dawać to tej budy.GerB3 pisze:ABT się nie zbiera w tej budzie, każde 1,8 na wtrysku w B3 robi je jak chce. Ten silnik to pomyłka w takim aucie.tomek1982 pisze:wtedy zobaczysz jak sie zbiera
Ale nie wiem czy wiesz że są to silniki bardzo trwałe. Jeśli samochód jest od początku dobrze eksploatowany i zmieniane wszystko na czas to potrafi wytrzymać 500 tys bez remontu :shock:
To ze paracuje cicho o niczym nie swiadczy, doprowadzic go do odpowiedniego stanu znaczy wymiana pierscieni, panewek, remont glowicy, co doprowadzi silnik do tych domniemanych 90km.hikok20 pisze:Co masz na myśli pisząc doprowadź auto do stanu odpowiedniego?? Nie rozumie.
Silnik pracuje jak nowy cichutko i czysto, suchy, oleje wymienione filtry też, a jednak coś sie słabo zbiera
Tak nawiasem mowiac to o nic jest ta cala dyskusja o wzmocnienie tego silnika mija sie z celem no chyba ze masz worek pieniedzy i nie masz co z nim zrobic to wtedy tak.
Reasumujac najlepszym rozwiazaniem bedzie swap <ok>
Po co ma wymieniac cos co jest dobre ? Silnik mu ladnie chodzi cicho, jest suchy, oleju pewnie tez nie bierze a ty mu proponujesz robic prawie kapitalny remont...konrad81 pisze:To ze paracuje cicho o niczym nie swiadczy, doprowadzic go do odpowiedniego stanu znaczy wymiana pierscieni, panewek, remont glowicy, co doprowadzi silnik do tych domniemanych 90km.
Niech zmierzy cisnienie sprezania, odwiedzi hamownie i bedzie wiecej wiadomo.