Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 tdi] Słaby TDi

Awatar użytkownika
meksykanineg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
Lokalizacja: LLB

Post autor: meksykanineg » 15 sty 2011, 23:03

MUNIOR pisze:Bajpas w 5 minut potwierdzi to czy jest padnięty
Podepne wkoncu wezyk od IC do kompa ,potestuje i ewentualnie zrobie bajpasa gdyby dalej cos nie domagało ;-)
MUNIOR pisze:jakby co to mam nówkę raz założoną i używany ale 100%ok
i w razie gdy okaze sie ze n75 jednak tez padniety to uderzam do Ciebie MUNIOR, ;-)

Dzieki serdeczne Panowie,dzieki Tobie rowniez MUNIOR, znajde chwile to doprowadze do porzadku te podcisnienia i napisze tutaj co tam jednak sie okazało z tym moim TDI ;-)

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 15 sty 2011, 23:14

munior z twoja wypowiedzia na temat zerwanego wezyka od icka do kompa to nie prawda troche, mialem ten objaw i jezdzil normalnie tylko przycinał sie czasami

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 15 sty 2011, 23:20

mam właśnie podobny problem jak kolega, jak kupiłem Audi to maks co mogłem wydusić to 165 a teraz 140 z ledwością, podejrzewam N75..

i do 3 biegu zbiera sie ładnie a 4 i 5 to już muł bagienny, i bede musiał gdzieś na Vag-a podjechać

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 15 sty 2011, 23:27

poprostu podjedz gdzies na szrot daj 5zł kolesiowi i niech ci da na probe n75 pasuje od sharana, passata b4 itp

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 15 sty 2011, 23:31

najpierw bym wolał Vag, czy żadnych błędów nie wywala. nie wiesz levis gdzie można w Siedlcach podłączyć?

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 16 sty 2011, 09:14

wiesz w siedlcach Ci podłączą vaga podczas właczonego auta czy tez zapłonu ale żeby ktoś sie z tobą przejechał i porobił logi to chyba nie za bardzo, do Parczewa masz 90km moze podjedz do kostrza czy tez Uki_XX oni ci zrobią

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 sty 2011, 10:01

siejek pisze: podejrzewam N75..

i do 3 biegu zbiera sie ładnie a 4 i 5 to już muł bagienny, i bede musiał gdzieś na Vag-a podjechać
Bajpas sobie zrób <ok> po tym i bez vaga będziesz wiedział czy to wina n75
levis1991 pisze:poprostu podjedz gdzies na szrot daj 5zł kolesiowi i niech ci da na probe n75 pasuje od sharana, passata b4 itp
szkoda czasu ,bajpas to dużo prostsze rozwiązanie ,pozwalające bez żadnych pomiarów i z całą pewnościa potwierdzić winę N75.A zawór sterujący turbina ze szrotu moze być tak samo "wytłuczony " ,jak już brać ze szrotu to taki który robił inną robotę ,bo takie same elektrozaworki były w róznych autach i robiły zgoła inną robotę niż ciągle klepiący n75

[ Dodano: 2011-01-16, 10:13 ]
levis1991 pisze:wiesz w siedlcach Ci podłączą vaga podczas właczonego auta czy tez zapłonu ale żeby ktoś sie z tobą przejechał
Wiekszość tych patałachów tak robi :-/ błędy by tylko odczytywali ,i kasowali jak za zboże :evil:

[ Dodano: 2011-01-16, 10:21 ]
levis1991 pisze:munior z twoja wypowiedzia na temat zerwanego wezyka od icka do kompa to nie prawda troche, mialem ten objaw i jezdzil normalnie tylko przycinał sie czasami
Ja bym tego nie nazwał "normalną jazdą " ;-)

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 16 sty 2011, 11:16

przypomnij mi MUNIOR, jak zrobic bajpas?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 16 sty 2011, 11:34

https://audi80.pl/b4-19-tdi-1z-brak- ... 5&start=15 <ok>

[ Dodano: 2011-01-16, 11:35 ]
siejek pisze:przypomnij mi MUNIOR, jak zrobic bajpas?
jest na forum

Awatar użytkownika
siejek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 558
Rejestracja: 09 maja 2010, 10:58
Lokalizacja: Drażniew-Siedlce

Post autor: siejek » 16 sty 2011, 11:35

dzięki gibaj

edit:
z tego co wyczytałem to musze złączyć 2 wężyki, czerwony który idze do dolnego króćca i niebieski który idzie do bocznego króćca, kostki z N75 nie musze odłączać?

[ Dodano: 2011-01-16, 22:48 ]
odpowie ktoś czy dobrze???

Awatar użytkownika
meksykanineg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 gru 2010, 22:57
Lokalizacja: LLB

Post autor: meksykanineg » 23 sty 2011, 10:18

Znalazłem w konczu czas aby doprowadzic do porzadku moj nieszczesny przewod nadcisnienia od ic do kompa.Połaczyłem i....
nie ma objawow padnietego n75,nie zatrzymuje sie na predkosci 120,130,140 jak wczesniej ,tylko przyspiesza ciagle bez problemu.
Dziekuje wszystkim za podpowiedz dokad idzie te cisnienie z intercoolera ;-)
Ostatnio zmieniony 28 gru 2012, 21:53 przez meksykanineg, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 23 sty 2011, 10:40

i tak, lektóre o n75 cała zczytałem, tylko teraz, musze przełożyć to na prace, przewody powymieniałem od niego jescze musze gruszkie sprawdzic i ten przewód od IC co kolega meksykanineg.pozrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl