Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT LPG]Problem z gazem .

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
rapidman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 01 maja 2007, 14:27
Lokalizacja: Kolobrzeg

[80 B4 2.0 ABT LPG]Problem z gazem .

Post autor: rapidman » 31 lip 2007, 21:46

(B4 2000 ABT LPG)Problem z gazem
Problem natury takiej .
jak jest zimny nie mozna odpalic na benzynie tylko na gazie .
Jak juz troche pojezdze to odpala normalnie na benzynie .
Mechanicy nie wiedza co jest grane przestawiaja ustawienia zaplonu ale to nic nie daje .
Poniewaz sie na tym nie znam wiec prosze o pomoc !!!

Drugi problem .
poniewaz odpalalem go nan gazie to tak sie przestawilo ze jak tylko przekrece kluczyk ,to w polozeniu posrednim wlancza sie instalacja gazowa ,i zeby odpalic na benzynie musze ja recznie przestawic .
Jak wrocic do popzredniegio ustawienia zeby wlanczylo sie odpalanie na benzynie )

instalacja Lovato ,
zestaw elektronik Detec super
Ostatnio zmieniony 31 lip 2007, 23:23 przez rapidman, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 31 lip 2007, 23:29

Żeby przestawić na odpalanie na benzynie to będziesz musiał pewnie pojechać do gazowników, żeby zmienili ustawienia.

A jeżeli nie chce palic na benzynie to stawiał bym na czujnik 2-pinowy w króćcu przy głowicy, że jest uszkodzony. zmierz rezystancję na zimnym silniku i podaj.

Lub też mógł paść czujnik Halla w aparacie zapłonowym, ale stawiam raczej na to pierwsze.
KorNoLio

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 02 sie 2007, 22:34

A paliwo dochodzi,
a dochodza impulsy do otwarcia wtrysku,
jak sie ma rezystancja na wczesniej wspomnianym czujniku.
Było:
Seat Ibiza 1,2 System Porsche
Jest:
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
(3) Audi A6 C6 Sedan Quattro 3.0 30v BBJ

rapidman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 01 maja 2007, 14:27
Lokalizacja: Kolobrzeg

b 4 2,0.Problem z gazem

Post autor: rapidman » 06 sie 2007, 20:28

Zmierzylem rezystancje bylo 1214.
I co dalej

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 06 sie 2007, 20:49

Rapidman, ustawienie trybu odpalania automat/benzyna/gaz robisz następująco. Włączasz zapłon (bez uruchamiania silnika) przyciskiem przełącznika ustawiasz tryb w jakim chcesz, żeby silnik zawsze był odpalany i następnie przyciskasz i trzymasz przycisk przełącznika przez 5 sekund. Koniec :mrgreen: .
Co do Twojego problemu to na początek proponuję zrobić reset ECU i adaptację na benie, bez dotykania LPG. Czyli odpinasz klemę na kilkanaście minut, podpinasz, odpalasz zimny silnik i bez dotykania czegokolwiek czekasz aż osiągnie normalną temp. Teraz gasisz i już.
Następny krok to sprawdzenie podczas jazdy na benie (w żadnym razie bez przechodzenia na LPG) jak się zachowuje autko. Jeśli problemy ustąpią to przyczyną najprawdopodobniej (99%) jest źle ustawiona emulacja sondy w kompie LPG. Po szczegóły zapraszam do lektury artykułu o LPG w dziale download. Żeby zmienić ustawienia emulacji musisz mieć fejs i soft (do pobrania na stronie producenta) do kompa LPG. Jeśli problem po resecie nie ustępuje to już koledzy pisali.

rapidman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 01 maja 2007, 14:27
Lokalizacja: Kolobrzeg

b4 2000 abt .Cdn problemu z gazem

Post autor: rapidman » 06 sie 2007, 23:05

Witam .
dzieki jutro zrobie tak jak napisales i zobaczymy jak to sie pouklada .
dzieki za wskazowki.

[ Dodano: 2007-10-15, 15:18 ]
Witam .
Zrobilem tak jak mi poradzil k.Danek .
Przy okazji zmienilem swiece i przewody .
Efekt:
- odpalil 2 razy na dotyk (pojezdzilem troszke )
-potem juz nie chcial odpalic i awaryjnie odpalilem na gazie bo sytuacja byla mocno napieta
ratunku pomocy bo juz nie mam nerwow do mojeko kochanego autka .

[ Dodano: 2007-10-15, 19:07 ]
To bylo tak
spasowali mi silnik ,prze 600 km chodzilo super odpalalo na benzynie chodzilo na gazie super .potem pojawil sie problem z odpalaniem na benzynie wiec odpalalem na gazie .
Napisalem na forum o tym i dostalem odpowiedz od Ciebie jak postapic aby sprawdzic co i jak i dlaczego .

Wysłany: 2007-08-06, 20:49


--------------------------------------------------------------------------------

Rapidman, ustawienie trybu odpalania automat/benzyna/gaz robisz następująco. Włączasz zapłon (bez uruchamiania silnika) przyciskiem przełącznika ustawiasz tryb w jakim chcesz, żeby silnik zawsze był odpalany i następnie przyciskasz i trzymasz przycisk przełącznika przez 5 sekund. Koniec .
Co do Twojego problemu to na początek proponuję zrobić reset ECU i adaptację na benie, bez dotykania LPG. Czyli odpinasz klemę na kilkanaście minut, podpinasz, odpalasz zimny silnik i bez dotykania czegokolwiek czekasz aż osiągnie normalną temp. Teraz gasisz i już.
Następny krok to sprawdzenie podczas jazdy na benie (w żadnym razie bez przechodzenia na LPG) jak się zachowuje autko. Jeśli problemy ustąpią to przyczyną najprawdopodobniej (99%) jest źle ustawiona emulacja sondy w kompie LPG. Po szczegóły zapraszam do lektury artykułu o LPG w dziale download. Żeby zmienić ustawienia emulacji musisz mieć fejs i soft (do pobrania na stronie producenta) do kompa LPG. Jeśli problem po resecie nie ustępuje to już koledzy pisali.

tak wiec zrobilem
ale efekt byl na 2 razy
czyli dwa razy odpalil
a jak pojezdzilem troche na gazie
to juz nie odalal na benzynie
( zona mowi ze jak odpalalem a ona wysiadala cos ja kopnelo )?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga